Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiki18

    őstag

    válasz Pierre75 #1794 üzenetére

    Valóban, a Shogun 2 már jó(jobb) volt,de amit én nagyon hiányoltam és sajnáltam, az az egységek közötti diverzitás,ami a Rome1 és Medieval 2-ben is megvoltak(valamint a Rome 2-ben is megvannak).
    Ez számomra egy külön elvárás egy TW játéktól.(és talán emiatt csalódtam nagyot az Empire-től kezdődően)

  • Kiki18

    őstag

    válasz Pierre75 #1805 üzenetére

    Valahogy meg kellett csinálniuk,és ez most így sikerült. Engem eddig nemigen zavart,számomra élvezhetőbb lett a játék,mert van időm közbe "gyönyörködni" a közelharcokban.És taktikusabb lett a játék.

    Amit én észrevettem(már 3. legendary kampányomat nyomom) ,hogy kampánytérképen a városok békességének egyensúlya kissé felborult.
    Eddig játék beállított nehézségi fokától függően minden város alapból +5 vagy +7 vagy +10 (stb) "örömfaktorral" indított,attól függően hogy a játékos milyen nehézségen játszik. Legendary szinten is volt azthiszem +5 alapból,de ez most eltűnt.
    Így az összes városomba át kellett építenem a struktúrát,több lett az örömöt okozó épület,és kevesebb a termelést vagy katonaságot előállító épület. Ez végeredményben jó,mert nehezebb lett a játék,én viszont vagy 30 évvel visszaestem,mert nem volt elég pénzem,hogy minden városban egyszerre romboljak le és építsek újra egy épületet. :(

  • Kiki18

    őstag

    válasz Pierre75 #1807 üzenetére

    Konkrétan lovasrohammal nem volt bajom.Tény,hogy nehezebben futamodnak meg az egységek,de az eddigi lovasrohamaim mindig megtörték a morált. Pedig volt,hogy szűk városi utcában támadtam hátba kb 1000 egységét 80 loassal,és megfutamodtak. :K

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz Pierre75 #1812 üzenetére

    Nyilván, a kötöttségekkel és korlátozásokkal is szeretnék segíteni, így ráerőltetve a játékosra, hogy biztosan és mindent bevessen a felhozatalból, hogy a játékról a még "élvezhetőbb és játszhatóbb" kép alakuljon ki, de pontosan ezek azok, amik érzékeltetik a felhasználóval, hogy ez már korántsem az minőségű a játék, mint volt, anno:
    - ha összetűzésbe keveredsz 3, egymással szövetségesi viszonyban lévő frakció egyikével (volt, hogy 7(!!!), egymással ilyen-olyan szövetségben lévővel sikerült összerúgnom a port), akkor akár 2-3x akkora seregük és ügynöklétszámuk is lehet, amit semmilyen módon nem lehet ellensúlyozni - hogy a csatákban győzöl még nem feltétlenül vezet a győzelembe, ha a hátországod, gazdasági helyzeted romba dől a megállíthatatlan ügynökök seregétől... Nem, nem akarok Agent Total War-t játszani!
    - Rómában elhatározás és pénz kérdése volt, hogy megépül-e vmi, vagy nem (ha kellett, akkor felégették érte a szegénynegyedeket is (by Néró pl.)), tehát eléggé megszorítónak érzem az elődhöz képest ezt a beszabályzottan nemépítkezési rendszer (anno, már az EB-ban is jobban megoldották ezt, ahogy minden mást is...), hiába próbálják meg a területek összevonásával enyhíteni ezt a súlyos korlátozást
    - mi az, hogy csak x számú légióm/seregem lehet - igaz, a játék még erre is sajnálja a pénzt a játékostól - (ezzel a korlátozással akarták a ETW 1-2 egységes raid-seregeit felszámolni az ai "játékosoknál" - de akkor ez a megkötés vonatkozhatott volna csak rájuk), amikor csak egy-egy provincia megtörésére/leigázására egyszerre 2-3 felállítását is elrendelték/megengedték és ha haladni óhajtana az egyén itt is kell ennyi hozzá; hogy a ****-ba hadakozzak 2 fronton így, ami nem ritka, ha csak nem begubózik az egyén a kezdeti területeire
    - a fentiek miatt is, a játékban egyre fogy a "levegő" a játékos körül és egy "rosszkor" bekapott hadüzenet akár a kampány végét is jelentheti - a világ másik végére kéne áthelyezni a már lekötött hadsereg egy/nagyobb részét, aminek a sebessége hihetetlenül eltér a valóságostól (250 nap - tehát: heti 2 pihenőnappal az évben - , napi 20km-es (ez napi 5-6 óra menetelésnél nem több - Marius alatt volt ez 40 km és Afrikában is...) gyaloglásokkal az 5000 km -> ez ~ Skócia-Boszporusz távolság - nehogy már ne lehessen ennyit elvárni a harcedzett légiósoktól, egy év alatt, saját felségterületen, ha nincs harcérintkezés az ellenséggel és élelem is akad...) Menetből ostromtornyok meg katapultok, amik szét is zúzzák a falakat, mire a gyalogság odaér, az van, de hogy egy hónapi csavargásnál távolabb ballagjanak a legények, egy év alatt, az már lehetetlen, ebben a játékban!
    - területet adni-venni-igényelni lehetett már az elődökben is, itt már ezt sem lehet (és még fejlődést vizionálnak egyesek e-téren, amikor a területszerzés lenne az egyik legfőbb célja a játéknak és már akkor megmondták, hogy az igazán okos és ügyes hadsereg nélkül is tud területeket szerezni...)
    - a polgárháború, ebben a formában történő erőltetése egyenlő a katasztrófával (igen, az elődben ez is jobb/átláthatóbb/kiszámíthatóbb volt - ahogy a valóságban is, az árulásokat kivéve)
    - az útkeresési rutintalanság már több, mint fájó a játékban (pl. a Neápolisz - Kárthágó útvonal megtételének megkísérlésének módja); minden egységet "kézen kell fogni" és úgy vezetni, szörnyű

    Nem akarom elhinni, hogy a fizetőképes kereslet ennyire szomjazná a fölöslegesen és károsan új elemeket a régi, jól beváltak helyére, ami nemhogy visszalépés, de egyenesen a sorozat meggyilkolása!
    Ha csak a grafikán javítanak is már sokkal többre mentek volna, mint így - ha meg átveszik az EB rendszerét, akkor még nagyok is lehettek volna (megfejelve a kutatásokkal, hajócsatákkal)...
    ...és mindezt rengeteg hónap alatt, több játék áráért teszik a "fejlesztők", miközben a vásárlójuk a béta-teszterük -> jobb helyeken ezért fizetni szokás, nem pénzt kérni! :W

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés