Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Emericus Max


Emericus Max
tag

A mostani autóárak mellett a Tesla az egyetlen gyártó, aki árat csökkentett. Ez szimpatikus nekem.
Lassan ha nem már most is a legjobb ár-érték arányú villanyautó lesz.
De én majd maximum akkor veszek, ha 5 millió alatt lesz az ára :DDD
Mert elektromost, csak második autónak városi szaladgálásra vennék, az meg nem ér többet 5 milliónál...
Marad a 10 éves meg a 6 éves szívó-benya amíg csak lehet.
A mostani autó-árakkal amúgy is luxuscikk lett az új-autó megint.

(#2) Polarstar válasza Emericus Max (#1) üzenetére


Polarstar
nagyúr

Várnánk, hogy a Citroën vagy a Stelantis csoport valami kicsi és jót ledobjon.

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#3) aujjobba válasza Emericus Max (#1) üzenetére


aujjobba
addikt

Erdekes ez a masodik auto koncepcio.
En meg epp azon agyalok, hogy egy kicsi villanyos kellene elsodleges autonak (munkaba menes, boltba, gyerekkel foglalkozasra), a hosszu utakra meg berelni valami nagyot amikor epp kell.
Vegyen a fene 3 autot, aztan tartsam fenn, hely sincs nekik, eh.

Jah siman elhiszem neked kell a 2-3 kocsi, vannak erre jo ervek, csak a sajat allaspontom mondom a sajat helyzetemre.

(#4) Sidorovich


Sidorovich
senior tag

"A legnagyobb újítás viszont megosztó: eltűntek a kormány mellől a karok, úgyhogy az irányjelzés a kormány balján elhelyezett, kapacitív gombokkal történik, a váltás pedig a képernyő szélén végighúzva az ujjat"

Laikusként had kérdezzem meg: ha meghal a központi kijelző, vagy teszem azt sílécet szállítok és egy nagy fékezésnél előrecsúszik és be**sza a kijelzőt, akkor lényegében mozgásképtelenné válik az autó? Se váltani (PRND), se világítást kapcsolni, semmit nem lehet nélküle? :F

Egyébként nagyon szimpatikus sok szempontból a Model 3, nekem a hatótáv is elég lenne már egyetlen fő autóként is, az árcsökkentés és a modellfrissítés ilyen rövid idő alatt is bejövős, de az index kart, világítást és váltókart én meghagynám azért fizikai formájában. :U

[ Szerkesztve ]

(#5) consono válasza aujjobba (#3) üzenetére


consono
nagyúr

Tök jogos az érvelésed, legalább is én egyetértek veled. Nálunk a privát autó jelenleg egy Yaris, az napi használatban van pont ezekre, amiket írsz. Hosszú útra meg az én céges kocsimmal megyünk. A Yarist simán kiváltana egy 100-150 km hatótávolságú elektromos is, de újan még egy olyan is húzós...

"In God we trust. All others must bring data"

(#6) Füleske válasza Polarstar (#2) üzenetére


Füleske
addikt

Azt szerintem várhatod... A Stellantis úgy 10 év lemaradásban van.

(#7) Füleske válasza Emericus Max (#1) üzenetére


Füleske
addikt

Barátod a hahu. 5 millióért bőven vehetsz városi szaladgálós villanyautót.

(#8) Noukoum


Noukoum
veterán

Hiába, holnap úgy is csődbe mennek.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#9) johnny500 válasza Sidorovich (#4) üzenetére


johnny500
tag

Gondoltak erre is igen.
https://www.youtube.com/shorts/mD3FkFUp8zo

(#10) Sidorovich válasza johnny500 (#9) üzenetére


Sidorovich
senior tag

Valahogy éreztem, hogy eszükbe jutott, de jó ezt tudni, köszi az infót! :R
Így merek továbbra is álmodozni róla, mert úgy sem engedhetem meg magamnak még egy darabig, meg nem is parkolnék utcán 18 milliós autóval. :D

(#11) Integrale válasza Füleske (#6) üzenetére


Integrale
veterán

1-2 év ok, na de 10? Úgy, hogy szinte minden modelljükbôl van elektromos a csak villany és hibridek mellett.

"Bad reklám is reklám too"

(#12) Füleske válasza Integrale (#11) üzenetére


Füleske
addikt

Mióta létezik "gördeszka" platform? [link]
Mikor lesz a Stellantis - nak ilyen autója? [link]

(#13) worxland válasza Füleske (#7) üzenetére


worxland
addikt

Ja, csak nem újat. Használt 5 millás villanyra meg akkor jön, hogy 300-ért is lehet venni autót.

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#14) Füleske válasza worxland (#13) üzenetére


Füleske
addikt

A 6-10 éves "szívó-benya" új?

(#15) Sidorovich


Sidorovich
senior tag

5 millióért nincs semmilyen új autó és többé már nem is lesz, se villany se benzines. Még a legkisebb kisautók is drágábbak. El lehet engedni ezt a vágyálmot sajnos, nem sok értelme van követelőzni... :(

(#16) Noukoum válasza Sidorovich (#15) üzenetére


Noukoum
veterán

Így is túl sok autó van, nem vágyálom hogy olcsóbb legyen.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#17) Lajmund


Lajmund
senior tag

Nem tartom magam csoronak de ezek az uj auto árak.. Egy sincs ami tetszik és 20 millio alatt lenne. Lehet ha már 20 éve váltottunk volna eurora már könnnebb lenne ilyeneket venni de igy esélytelen normális munkával is.

[ Szerkesztve ]

Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/

(#18) SyMbioTe válasza Noukoum (#8) üzenetére

Hányszor megkapták már ezt. :DDD

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#19) Alaaf Pi válasza Polarstar (#2) üzenetére


Alaaf Pi
aktív tag

208, Corsa, mindkettő létezik BEV verzióban is.

(#20) Alaaf Pi válasza Füleske (#12) üzenetére


Alaaf Pi
aktív tag

A gördeszka platform régebbi a Teslánál, GM, fejlesztés. BEV-hez nem szükséges ilyen platform, másképp is elérhető a cél, és nem is lesz önmagában ettől egy autó jobb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.