Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#55) L.C


L.C
csendes tag

Játék kategória(vélemény):
A játék lehetne a valós idejű stratégia(RTS) és a körökre osztott stratégia keveréke, mint pl. a Total War, aminek szerintem a stratégiai térképen való játszása az körökre osztott stratégia volt, a csaták pedig valós idejű stratégiai elemek voltak. Szerintem legalább egy RTS részt is tartalmazó stratégiai játék sokkal dinamikusabb, mint egy teljesen körökre osztott stratégiájú játék. Meg például egy RTS sokkal élethűbben lehet ábrázolni akár 1000 karaktert is mint a körökre osztott stratégiában, ahol egy a karakter mellett elhelyezett számláló ami mutatja az "életek" azaz a karakter vagy a csapat számát.

Gépigény
Bár az egyik fő kérdés még az, hogy milyen legyen a játék grafikája, gépigénye mert az viszont igaz egy grafikailag jól kidolgozott RTS sokkal nagyobb teljesítményt igényel mint egy jól kidolgozott körökre osztott stratégiai játék, mivel az RTS-ek általában több komponensűek mint a körökre osztott stratégiák.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.