Persze. Tudom, hogy ellentétes, de szeretnék egy olyat megalkotni ami azért valahol középúton van.
Amit most csinálok abban különféle harci taktikák, manőverek és stílusok vannak amiket különböző fegyverkategóriákkal lehet végrehajtani. Pl egykezes vágóval mestervágást, egykezes zúzófegyverrel erőből ütést, kétkezes fegyverrel elsöprő rohamot. Stb.
Ezeket a harci trükköket külön kell tanulni és a fegyverforgatás képzettségtől függnek.
Magas szinten már többféle fegyverrel sok trükköt ismerhet valaki, de külön erre csináltam egy olyan oldalt a karakterlapon ahová csak a forgatott fegyvereket és a stílusokat lehet beírni. Így, hogy előre ki vannak számolva a harci értékek, nem kell játék közben osztani-szorozni. Egyszerűen csak annak a harci taktikának a sorát nézem amit épp használok. Így máris változatosabb a harcrendszer. Többféle lehetőség közül választhat valaki és azok jelentősen eltérhetnek a választott fegyvertől függően.
Köszönöm! A Time Lords-ot megnézem. De ha túl van komplikálva a harcrendszer akkor nem lesz jó.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.