Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#551) 1nsan1ty


1nsan1ty
tag

Én azt vettem észre, hogy az egyetlen jól használható élsimítás az SMAA. A többi borzalmasan elmossa a részleteket és mellette rátesz valami fura effektet mintha olaj festmény lenne. Távaolabbi objektumoknál jobban megfigyelhető, de közelieknél is. Mozaikosítja a képet. Főleg a dzsungel részeknél szembetűnő. Konrétan eltűnik a figurák arca is sokszor. Ultra részletességű textúrák mellett.

(#552) hackeeeee válasza 1nsan1ty (#551) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Mint a Rise-nál, az is SMAA-val volt a legjobb.

Véleményem szubjektív...

(#553) gejala válasza 1nsan1ty (#551) üzenetére


gejala
őstag

Így van. A TAA erősen mossa a képet, az SMAA+TAA jobb, de még mindig zavaró, az SMAA+MSAA pedig jó minőség, de durván erőforrásigényes. Az egyetlen probléma a sima SMAA-val, hogy nincs temporal filter, ami miatt a növényzet kicsit vibrál mozgás közben, de még mindig jobb, mintha kifolyna a szemem a többitől.
Ráadásul SMAA mellett jóval kevesebbszer jönnek elő ezek az 1 mp-es befagyások, mint a többinél, legalábbis nálam.

Egyébként nem értem, miért nem lehet minden játékba tenni egy temporal filteres SMAA-t, gyors, elég jó minőség és nem mossa szét a képet. Minden mástól vagy kifolyik az ember szeme vagy felsőkategóriás kártya kell hozzá.
A kedvencem egyébként az AC: Syndicate-ben levő FXAA+TXAA kombó. Durván erőforrásigényes, de úgy szétmossa a képet, amilyet még nem is láttam. :D

[ Szerkesztve ]

(#554) keIdor válasza gejala (#553) üzenetére


keIdor
titán

Én a sima SSAA-ra, azaz Resolution Scale-re esküszöm, de ez is a leggépigényesebb. 1080p esetén ugye egy 4xSSAA az pont 2160p render.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#555) gejala válasza keIdor (#554) üzenetére


gejala
őstag

Igen, a legjobb élsimítás a 4K felbontás. Csak hát ameddig egy <300 dolláros kártya nem lesz elég hozzá, nem sokan tudják használni.

(#556) Vistaboy válasza #95558144 (#530) üzenetére


Vistaboy
veterán

"A játék fináléjánál vagyok, és már nagyon várom, hogy vége legyen."

Én meg pont fordítva. Most tartok 36%-nál, eddig 16 órát toltam bele (Steam szerint), és reménykedem benne, hogy el fogom érni mimimum az 50-et, mire a végére érek. Oké, én veled ellentétben nem azt figyelem, hogy pl. Lara fel tud mászni olyan helyekre is, ahová még egy képzett alpinista sem tudna megfelelő felszerelés hiányában, vagy hogy miképpen mozgatja magát, miközben lő.

Mondjuk én íjon és késen kívül (meg amit el lehet dobni figyelemelterelés gyanánt, plusz egy pár molotov) mást eddig még nem használtam az ellenfelek likvidálására. Keldor papával ellentétben (#535), aki azt állítja, hogy szerinte kevés lett a fegyveres harc, én inkább azt mondanám, hogy nem is kellene bele egyáltalán ennyi lőfegyver. Egy íj, plusz Lara dupla pisztolya, esetleg sörétes a nagyobb vadak ellen és kész. Minek bele ennyi puska, ha íjjal is tökéletesen el lehet intézni mindenkit, ráadásul anélkül, hogy bárki is észrevenne közben? :U

Ami a sztorit illeti, szerintem eddig nincs vele baj, nagyjából értem, miről szól az egész, de megvallom őszintén, sokkal jobban érdekel az, hogy minden rejtett kincset felkutassak, megtaláljam a rejtekutakat, rájöjjek, hogy egy adott helyre hogyan kell eljutni, illetve miként kell elkerülni a csapdákat a sírkamrákban, mint hogy mi lesz a "főküldetés" végén. :)

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem érdekel a sztori, csak én nem akadok fel ennyire a részleteken, mint te. No offense, of course.. ;)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#557) thomasvold válasza Vistaboy (#556) üzenetére


thomasvold
őstag

Ahogy olvastam a hozzászólásodat, az jött le, hogy te is régi "típusú" Tomb Raider-es vagy, mikor még nem volt net és napokat kellett azon rugózni, hogy hogyan lehet továbbjutni :)

(#558) #77646080 válasza thomasvold (#557) üzenetére


#77646080
törölt tag

Boldog békeidők. :D

(#559) antikomcsi válasza Vistaboy (#556) üzenetére


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Akkor két külön dologról beszéltek! :D

Ő a harcra mondja, hogy kevés, (szerintem is) Te pedig a fegyverre mondod, hogy sok. ;)

Fegyver pl. szerintem sem kell több, nekem is szinte elég az íj és a kivégzés. Viszont szívesen alkalmaznám ezeket többször, mint ahányszor eddig lehetőség nyílt rá.

(#560) #95558144 válasza Vistaboy (#556) üzenetére


#95558144
törölt tag

Lesz olyan rész a játék vége felé, amikor a késsel semmire nem mész.

(#561) 1nsan1ty válasza antikomcsi (#559) üzenetére


1nsan1ty
tag

Eddig ebben a játékban számomra is érezhetően több a régi tomb raideres elem, de ennek örülök, hogy nem a gyilkolászás a lényeg. Sokkal kevesebb akció van benne mint a rise ban, de ami van szerintem nagyon jó. Furcsa, hogy ennek volt a leg "rambósabb" trailere és a játékban meg inkább a klasszikus tomb raideres sírkamrás, ügyeskedős, puzzle-k vannak többségben.

(#562) thomasvold válasza #77646080 (#558) üzenetére


thomasvold
őstag

Ámen :D

(#563) hackeeeee válasza #95558144 (#560) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

A Rise-ban sem tudták volna mit kezdeni a helikopteres résznél, csak egy késsel.. Nincs ezzel semmi gond.

A logika hiánya ami kicsit gond, mondjuk ebben már szerintem több van, mint az előző két részben összesen, pedig eddig csak bő 4-5 órát játszottam, és többet kellett gondolkozni, agyalni..

Véleményem szubjektív...

(#564) blue01song válasza gejala (#553) üzenetére


blue01song
aktív tag

én nem használok vonalsimítást, 2560X1440-en (a többi játéknál sem,de egyáltalán nem recés)
de tényleg az smaa a legjobb, szép, éles képet ad,és alig van erőforrás igénye

[ Szerkesztve ]

(#565) hackeeeee válasza blue01song (#564) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hát nem tudom.. Engem itt is zavar, ha nincs AA, sőt, a Rise-nál is annó felettébb zavart, WQHD-ban is, ha nem volt AA. Szó szerint ronda volt..

Véleményem szubjektív...

(#566) #95558144 válasza 1nsan1ty (#561) üzenetére


#95558144
törölt tag

Még...A játék utolsó harmada az tiszta rambós, pláne a végjáték.

(#567) blue01song válasza hackeeeee (#565) üzenetére


blue01song
aktív tag

mióta wqhd monitorom van,nem is használok vonalsimítást. megnéztem milyen bekapcsolva,de annyira pici volt a difi (az én szememnek),hogy kilőttem.

(#568) hackeeeee válasza blue01song (#567) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Ugye a 1080Ti-t WQHD-ban használtam, volt olyan játék, ahol nem volt gond az AA hiánya, de pl. a Rise kifejezetten ronda SMAA nélkül.. Bár persze ez van akit zavar, van akit nem. :) A saját ismerőseim között is volt olyan, aki lényegében nem vett észre egetrengető különbséget.

Véleményem szubjektív...

(#569) blue01song válasza hackeeeee (#568) üzenetére


blue01song
aktív tag

mondjuk,ha 1080TI-m lenne 1070 helyett, vlsz. én is bekapcsolnám :D

(#570) keIdor


keIdor
titán

Én a 27" 3840x2160-on is igénylek valamilyen AA-t, mert észreveszem ha nincs. Nem vagyunk egyformák.:)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#571) hackeeeee válasza blue01song (#569) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Én nem azért használtam, mert 1080TI-m volt, hanem azért, mert egyszerűen ronda volt AA nélkül.

Most az 580-nal is használok AA-t, pedig kb. 20-30% FPS-t vesz el néhol..

Véleményem szubjektív...

(#572) Vistaboy válasza thomasvold (#557) üzenetére


Vistaboy
veterán

Jaja. Mégis sokkal jobb volt, mert az élmény, miután rájöttél, mit kell csinálni, kegyetlen örömet tudott okozni - és tudna ma is, ha nem lenne net és YouTube. A közelébe sem jöhet annak az érzésnek, mint amit a mai játékosok zöme él át - tisztelet a kivételnek -, akik a neten lesik meg a megoldásokat. :K

(#559) antikomcsi: Igazad van, elnézést, rosszul fogalmaztam, ettől eltekintve nekem ennyi harc bőven elég bele, nem akciózni akarok, hanem sírokat rabolni, végtére is Tomb Raiderről beszélünk. Legyen benne pár ellenfél, meg persze meg kell küzdeni a vadállatokkal és egyéb csapdákkal, de én meglennék lövöldözés nélkül is. Viszont feladványokból és sírkamrákból elviselnék még vagy húszszor ennyit - ÉS VAGY HÚSZSZOR ILYEN NEHEZET, mert ezek bakfittyek, egy taknyos gyerek 10 perc alatt rájön a megoldásra :((( -, vagy tízszer ekkora terepen. :U

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#573) Vistaboy válasza #95558144 (#560) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ha a kés nem elég, akkor ott lesz az íj. ;)

Ha minden kötél szakad, persze, hogy elő kell venni a fegyvert, de én kizárólag csak a végső esetben nyúlok hozzá, sőt, idegesít, ha megint lövöldözni kell. Egyesével szeretem őket levadászni, mint egy igazi ragadozó, nem pedig gyáva módon távolról, abban nincs kihívás. :D

Ui.: Na jó, az íjjal néha távolról szoktam lőni, de néha ennyi még belefér. :)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#574) kalozhun100


kalozhun100
őstag

Ti milyen nehézségi szinten toljátok? Én mindent alapon hagytam.

Samsung Galaxy S7 Edge

(#575) #77646080 válasza kalozhun100 (#574) üzenetére


#77646080
törölt tag

Első körben Normált választottam, az pont jó nézelődni, felfedezni. Majd később végigviszem a legnehezebb szinten is.

(#576) hackeeeee válasza #77646080 (#575) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Szintén.

Véleményem szubjektív...

(#577) donnie.d


donnie.d
aktív tag

Végigértem....direkt úgy indultam neki, hogy minden sírt és elrejtett dolgot felfedezek... ennek eredmény a 68%-os első végigjátszás. :U
És mindez 13 órányi játékidő után. Nem tudom mennyi lehet annak, aki csak végigrohan az egészen 8-9 óra?

A befejezés nekem kissé lapos lett.

(#578) #77646080 válasza donnie.d (#577) üzenetére


#77646080
törölt tag

Igen, 8-9 órás "rohanós" végigjátszások kerültek a szóba, pár napja. Szerintem ennek semmi értelme, én teljesen másképp játszom, de nem vagyunk egyformák. :N

(#579) Soucaller


Soucaller
tag

Gyors kérdés hogy lehet eltüntetni a felső alsó keretet roppant idegesítő... :U

(#580) Soucaller válasza Soucaller (#579) üzenetére


Soucaller
tag

Meg van Frame Overlay.... Bocsánat! :) :R

(#581) gejala válasza Soucaller (#579) üzenetére


gejala
őstag

Valamelyik Options menüpont legalján van olyan, hogy "Frame". Azt tedd offra.

(#582) kalozhun100 válasza donnie.d (#577) üzenetére


kalozhun100
őstag

Na kipörgettem normalon a main storyt, pár mellékküldivel meg ezzel azzal nekem elsőre 71% lett.

Samsung Galaxy S7 Edge

(#583) Raga.cs


Raga.cs
tag

Én 14 óra után 30% on állok, de meg szoktam állni nézelődni is , mert vannak nagyon szép helyek..
Meg találtam 1 bugot:

Ja és a tükrös tomb teljesen adta a TOMB RAIDER feelinget nagyon élveztem :)

(#584) kalozhun100 válasza Raga.cs (#583) üzenetére


kalozhun100
őstag

Azzal elvacakoltam egy ideig:D

Samsung Galaxy S7 Edge

(#585) antikomcsi


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Mivel látom szóba került jelzem, hogy én sem vagyok híve a gyorsan szaladjunk végig god módban a játékon, aztán meg szidjuk, hogy milyen rövid és szar volt 19K-ért. Igen, mindenki máshogy játszik, de véleményem szerint aki ezt csinálja saját magával cseszik ki.

Most megnéztem, 15 óra játékidőm van eddig 28,46%-on állok, és most értem be a Rejtett Városba. Igyekeztem mindent megkeresni, pár dolgot nem tudtam shotgun és álkulcs hiányában, szóval vissza kell majd menjek, mert akármik is legyenek a barikádok mögött, én bizony ennyi pénzért látni akarom! ;)

[ Szerkesztve ]

(#586) donnie.d válasza antikomcsi (#585) üzenetére


donnie.d
aktív tag

Én is inkább mindent felfedezek típus vagyok, de be kell vallanom, hogy ez a "látogass vissza később" már a 2013-as rész óta idegesít. Egyszerűen mire meglesz egy-egy eszköz én addig el is felejtem, hogy hol nem is tudtam bemenni az adott helyre.
A térkép szintén: annyi minden van benne, hogy próbáltam volna megkeresni egy ereklyét, erre szembe kerülök egy nagy fallal. Sehol egy víz, amibe bele tudja csobbanni, sehol egy megmászható sziklaperem. :U

(#587) #95558144 válasza Vistaboy (#573) üzenetére


#95558144
törölt tag

Itt szart se fog érni az íj, csakis a gépfegyver.

(#588) #95558144


#95558144
törölt tag

Tegnap végeztem a játékkal (végre). Hát, a befejezés az szerintem csapnivaló lett, az az előtte lévő kommandózás meg LOL.

Továbbá, el kéne már szakadni attól a játékmechanikától, hogy a legvégére betesszük a "bossharcot". 20 évvel ezelőtt ez még oké volt, 2018-ban már inkább kínos. Ez csupán fejlesztői fantázia hiánya, hogy hogyan lehet egy játékot úgy lezárni, hogy agyrém mozgáskoordinációval megáldott karakterrel agyhúgykövet okozó bossharcot ne hozzunk már össze.

A végjáték után még visszamentem egy-egy területre, de nulla motivációm volt arra, hogy bármit is megnézzek még, amit nem láttam, meg hogy tovább nyitogassak olyan dobozokat, amiket a város közepén rajtam kívül az ég világon nem vesz észre és nyit ki...

Ami a játéknak számomra legnagyobb érdeme, az a vizualitása. Ilyen szép multiplatform játékot még nem láttam PS4-en.

[ Szerkesztve ]

(#589) donnie.d válasza #95558144 (#588) üzenetére


donnie.d
aktív tag

Megfogalmaztad azt, amit én nem tudtam.
Valóban az lenne a legjobb, ha egy-egy részen mindent össze tudnál szedni. Inkább bolyonganék a dzsungelben legalább 5-6 órát, és mindent összeszednék, s minden rejtett kriptát, sírhelyet meglátogatnék, mint pofára ejtsen a játék a legelején, hogy az összegyűjthető tartalmak több, mint a felét nem tudom beszerezni képesség és/vagy eszköz hiányában.

(#590) #95558144 válasza donnie.d (#589) üzenetére


#95558144
törölt tag

Szerintem ez is téves fejlesztői koncepció, hogy így akarják a játékost a játékhoz kötni: itt egy csomó hely, ahova képesség/eszköz hiányában nem tudsz eljutni, majd gyere vissza, ha végeztél a játékkal.

Hát nem. Egyrészt meg se jegyzem, másrészt a játék végével szinte nullára esik az érdeklődésem az adott játék iránt.

Mindent összevetve, szerintem ideje lenne nyugdíjba küldeni Larát, én speciel sokkal jobban örültem volna annak, hogy egy nagyon klassz sztori végén meghal (bár nyilván ez a régi részek létjogosultságát ütötte volna agyon).

(#591) #77646080 válasza #95558144 (#590) üzenetére


#77646080
törölt tag

Ilyen is van, nálad nullára esik az érdeklődés és nem szívesen mennél vissza.
Szerinted hibás koncepció, szerintem pedig jó ötlet.

Egyszer már megpróbálták kinyírni Larát (a fejlesztők), akkor nem jött össze nekik, lásd IV-V. epizódok.

(#592) #95558144 válasza #77646080 (#591) üzenetére


#95558144
törölt tag

Nem a kinyírás a lényeg, hadd éljen szegény, csak el kéne már engedni ezt a Tomb Raidert.

Szép volt, jó volt, láttuk minden formáját, aspektusát, újat már nem hoz semmiben, nincs értelme a sorozatgyártásnak.

Őrizzük meg emlékeinkben szépnek, jónak, és lépjünk tovább.

(#593) gainwardgs válasza #95558144 (#592) üzenetére


gainwardgs
addikt

Én még szeretnék pár új részt látni :K

(#594) #77646080 válasza #95558144 (#592) üzenetére


#77646080
törölt tag

Rendben, ezt a tematikát pont ellentétes módon látjuk. :]

(#595) #77646080 válasza gainwardgs (#593) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szintén. 👍

(#596) bulikavagyok válasza #95558144 (#592) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Akkor engedd el és őrizd meg az emlékeidben! Mi akadályoz meg ebben? :U Azért mert pár embernek nem tetszik (vagy unja már), húzza le a kiadó a WC-n az egészet? Furcsa gondolkodásod van. Attól függetlenül, h szerinted "...újat már nem hoz semmiben" , ez még egy remek játék, és több (tíz)millió embernek nyújt felhőtlen szórakozást.

gainwardgs: +1. Én szeretném ha minden évben jönne egy új rész. Sajnálom, h előreláthatóan pár évig nélkülöznünk kell majd.

(#597) hackeeeee válasza #95558144 (#592) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Attól függetlenül, benne van az, hogy még simán többet értékesítenek ebből, mint egy olyan játékból, ami csak először jelent meg.

Ez is egy vélemény, hogy neked nem tetszik.. Nekem sem tetszik sok játék, nem játszok vele, és kész.. Ha megvettem, akkor elengedem magamban, hogy "kár volt", max itt ott kicsit kiengedem a gőz, és ennyi, lapozok.. Ez ilyen.. Főként előrendelésnél, ez benne van..

Véleményem szubjektív...

(#598) keIdor


keIdor
titán

Aki már végigvitte, azokhoz egy kérdés:

Amikor kiszabadítom az indiáncsajt, onnan még mennyi van hátra?

Kb., órában?

Egyébként nekem kb. 15 órám van benne, jelenleg 54%-on állok, nem rohanok én se, viszont ahogy nézem a többiek százalékait, én sok mindent felszedtem úgy érzem...

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#599) RudY válasza bulikavagyok (#596) üzenetére


RudY
addikt

Mondjuk igazán készíthetnének végre normális Indiana Jones gamákat is a Larák után. :K

Keldor papa
Nehéz így megsaccolni, mert bóklászom mindenfelé, de ha jól rémlik, akkor nagyon durván 70% körül járhatsz időtartamban.
Nálam így néz ki:
Played for 68 hrs 56 mins
Sajnos már nem sok van hátra. :O
43 achievements out of 63 won
Ez se lesz most meg teljesen, majd a következő nekifutásra...talán. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#600) bulikavagyok válasza RudY (#599) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Persze, jöhetne akár az is! Én biztos, h szeretném - mint a legtöbb TPS kalandjátékot! :K Bőven elférne a TR mellett.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.