elképzeltem az általad kitalált megoldást. lássuk.
"döngetek" 32-vel a hungárián a 3. sávban, mert kifogyóban van a szuperkapacitás. jön egy lámpa, megállok, kiugrom a kocsiból, kiszaladok az út szélén elhelyezett oszlophoz, lecsippantom a kártyámat, hogy az útban levő töltő tudja, hogy nekem kell kiszámlázni. Majd észreveszem, hogy a 10 csatornás töltés nem működik, mert rosszul álltam be, megbeszélem a mögöttem álldogáló sóderes kamaz vezetőjével, hogy tolasson már hátra, mert 5 centivel odébb kell állnom. oké működik már a töltés, ott dekkolok 4 percet, ami 360 másodperc, a 90 másodperces ciklusidőre hangolt lámpáknál ez pont négy kör. ennyi idő alatt kapok 40-50 kilométerre elegendő naftát.
és közben anyám nem csuklik, a sóderes kamaz vezetőjével emelt szintű irodalmi eszmecseréket folytatunk a depresszió megjelenéséről a nagy orosz klasszikusok, kiemelten Tolsztoj műveiben, és a feltorlódott kocsisor vége se lóg a dunába 3 kerülettel alrébb...
mindezt ráadásul úgy, hogyha elém tolakodik valaki a sorban, akkor lehet, hogy én már nem tudok olyan helyen megállni, ahol van az útban töltés, úgyhogy nem Coulombot kapok, hanem lovat, részletre.
tehát komolyra fordítva a szót:
- egy szálon harmincezer amperrel kellene tölteni ahhoz, hogy 5 másodperc alatt belemenjen az 50 kilométerre elég elektron.
- ezt lehet valamilyen szinten csökkenteni, ezen nem is vitatkoztam, csak azt kellene megérteni, hogy ahhoz, hogy olyan szintre csökkentsd a szükséges áramerősséget, ami már elfogadható, olyan szintű párhuzamosításra lenne szükség, amit nem tudsz megoldani. nem 10-esre, hanem alsó hangon 100-asra vagy többre. hogy néz ki egy autó hely a lámpa előtt, ami alatt 100-150 pár 200 amperre tervezett érintkező van, ami sose koszos, sose taposta le a kra3, stb? (megnéztem, egy átlagos ívhegesztő 100 amperrel hegeszt, egy jobb meg 160-nal. tehát ha nem akarod, hogy az autód lendületből odahegedjen a töltő elektródáihoz, akkor sokkal több, mint 200 threadben töltöd).
ha magadtól még nem jöttél volna rá, akkor elmondom neked: ha egy töltő helyen, ahol a 30 ezer amperről lecsökkentették 400 voltos töltéssel és 10 párhuzamos threaddel az áramot 2000 amperre, átzúg egy motoros, az pont úgy fog kinézni, mint amikor a terminátorban sok villámlás közepette megjön a gömb, majd kipereg belőle a főszereplő. és nem mindenkinél lesz gitár [link], mint az ifjú einsteinnél [link], hogy lecsökkentse a túltöltést. szóval átmegy a zebrán egy anyuka egy fémes babakocsival, a kölökből rögtön addams family lesz.
ezt fokozza, hogy hány töltőhelyet alakítasz ki egy lámpánál? és mi a bánatos francot kezdesz a zöldhullámmal? mert most, ha ügyes vagy, a fradi pályánál elkapod a ritmust, és szerencsés esetben csak az árpád hídnál állsz meg, addig csak húzod a szikrát minden töltőpontnál, ami fölött 80-nal eltoltad a verdát, mert nem lehetsz lassabb, mint a mögötted jövő 60 tonnás, agresszív vezetővel felszerelt kamion.
szóval ez az ötlet első látásra is veretes ökörség volt, és második látásra is az maradt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis