"...de időközben visszalopakodott a legutolsó gyorsjavításba."
Jót nevettem ezen a megfogalmazáson.
"...de időközben visszalopakodott a legutolsó gyorsjavításba."
Jót nevettem ezen a megfogalmazáson.
Megvárom a hotfix hotfixét Fasza
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
Úgy nézem, DX12 és Vulkan alatt elfelejthetjük ennek a cikknek a konklúzióját.
Átlag 16% a megjelenési teljesítményhez!
Micsoda tempó
Mindig ez van... hogy az amd nem gyors, de majd kesobb. Legtobbszor kesobb is total hasonloak az aranyok. Az nvnal meg egeszen elkepeszto, hogy a lassan 10 eves hwukre is kinalnak win10es drvt.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Jobban élünk mint 4 éve effektus. [link]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
(#7) Petykemano
Jó, de ez most már kit érdekel? Senki nem fogja újramérni. Nem volt Day0 driverük. Kuka ez a cég.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Mérések alapján a Hitman és a hasonló játékok voltak erősek az AMD VGA-k, de ugye most az NV is rendbe tette ezt a részét.
Nincs ezzel gond, ingyen van ha kicsit gyorsul már megéri a letöltést
Kuka az a user, aki ennyivel elintézi az egészet
Szerintem pedig a pirosak a nyomába sem érhetnek az NV-nak.
De, hogy én is, hozzád hasonlóan releváns adatot mondjak, én azt tapasztaltam, amikor az AMD-met lecseréltem NV-ra, megduplázódott a játékokban az FPS.
Viccet félretéve, mindíg is jellemző volt, hogy egy videókártya teljesítménye időről időre hullámzik, attól függően, hogy a gyártó mire fókuszál a driverek frissítésénél.
Kezdetben az AMD Rx480 fasorban sem volt pl. az NV 1060-hoz képest, de azóta rendezték soraikat, és kezd felzárkózni, Dx12-ben jobb is lett. Most azonban az fog történni, hogy ismét előreszalad egy kicsit az Nvidia.
Ízlelgessük kicsit ezt: "Breakthrough performance"
Végül is. Ahogy a mondás tartja "Ki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli"
(#8) Attix82
Azt meg hogy mennyire tette rendbe az látszik wwenigma által talált cikkben valós az előző driverhez képest csak a hitman produkált valamit ami ugye 11,5% az Nvidia meg kimérte magának a 23% ot.
Jó ez és jó úton vannak csak akármit is mondjon a cikk ezek bébilépések
És habár a az amd nek 2 év előnye van a cikk szerint a tombraider i kint van már 1 éve + azért a Mantle ami a dx 12 és vulkán elődje volt bár igaz hogy az amd fejlesztette de ez nem phisix és tudtommal az nvidia is foglalkozhatott volna vele nem volt eltiltva tőle.
De tényleg az lenne a jó hogy ha komolyan belefeküdnének és nem arra menne a mazsola hogy de nekik előbb volt.
Ha belejönnek, akkor az új játékoknál is megcsinálják ezeket...nem kell várni 1 évet. Lényeg, hogy fejlesztik ezeket a részeket is......
Akkor sok sikert a 10 éves hw-hez. Igazából ennek a mondatodnak semmi értelme nem volt, de legalább szépen hangzott. Olyan marketingszagúan.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Na én most kíváncsiságból megnéztem a TR-t és 1070-el kemény 1 FPS többletet hozott a driver FHD-ben egy adott helyszínen a pár hónappal ezelőtti driverhez képest...
Nálam most gond nélkül települt a 1050 Ti-re. A legutóbbi nem akart csak kb 2 nap után "rámenni" az akkor még 1070 kártyámra De amúgy játékok közben egyik kártyával és egyik driverrel sincs és nem is volt semmiféle probléma, ezt szeretem a zöldekben
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Ez inkább a 1060 1050 és noti kategóriának jó, mert a 1070 már izomból is kinyomta eddig amit kellett (1080P-ben).
Ez azért lesz jó, mert a következő Nv generációt már ezekkel a fejlesztésekkel fogják kiadni, tehát várhatóan azokban még jobb lesz a DX12 / Vulkan kihasználás.
Ezeket nem nagyon kell játékokhoz illeszteni. Itt arról van szó, hogy az aktuális explicit API-k nagyon hasonlítanak egymásra, így az az ideális, ha a meghajtó oldalan sincs többféle implementáció. Emiatt az AMD és az NV is egy alacsony szintű hardverkezelő réteget használ, aminek a tetejére húznak egy platformspecifikus kliensmodult. Az AMD-nek három (DX12, Vulkan, Mantle), míg az NV-nek kettő (DX12, Vulkan) van. Ez a rendszer nagyon hatékony, nem véletlenül csinálják így, mert effektíve alig végeznek egy implementáció karbantartásánál nagyobb munkát és két-három API-t támogatnak vele. A probléma igazából a munkamennyiség, amit beleölnek. Az AMD-nek ez az egész rohadt egyszerű volt, mert a DX12/Vulkanhoz írtak két kliensmodult és kész. Működött, stabil volt, gyors volt, mert a réteg amin futott, már két éve aktívan létezett, és másfél évig a felhasználok és a fejlesztők is nyomták rá a tömeges visszajelzést, amikor csak a Mantle kliens volt rajta. Tehát amikor a DX12 startolt, akkor az AMD egy évek óta fejlesztett és tesztelt rétegre húzta fel a kliensmodult. Az NV helyzete teljesen más volt, mert számukra a nagyüzemű tesztelés csak akkor kezdődött meg, amikor kiadták az első DX12-es meghajtót. Ezzel egy normális piacon nem lett volna gond, mert az AMD is ugyanígy ment volna neki az egésznek, tehát ők is nagyjából mostanra hoznának általános sebességextrákat. Na meg ugyanúgy álltak volna xy stúdió problémái előtt, hogy igazából fingjuk sincs miért lassú a kód. Ez a rendkívüli tapasztalatgyűjtésre épülő munka nagyjából most érett be. Szóval ez itt nem specifikus dolog, hanem sokkal inkább egy általános javulás. Az egyébként külső szemlélőnek csalóka lehet, hogy egy-két játék nagyon gyorsul, de igazából ez teljesen normális, mert az eltérő programok eltérő mértékben futnak bele a meghajtó limitációiba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Amikor a Mantle hype idején kihozták a DX11-es "csodadriverüket", akkor még ennyi teljesítményjavulás sem volt a játékokban. Most már tudjuk, hogy az egész hova vezetett DX11 alatt, az idő múlásával szép kis előnyre szert tett az NV.
Szerintem ezt is tekintsük egy kezdőlépésnek, ami idővel ugyanúgy kiteljesedik mint a DX 11-es driver.
Nagyon remélem, hogy így lesz, az NV múltját nézve erre minden esély megvan.
Tegnap ránéztem a Doom-ra, mert valami érdekelt benne. Mikor feltűnt, hogy a minőség valószínűleg nincs maximumon, benéztem a beállításokba.
Aszongya, Vulcan API.
Csak néztem, mert korábban, mikor kipróbáltam, egy rángatózó, használhatatlan xar volt a végeredmény, most meg simán futott vele a játék
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Nekem már fent van remélem semmi gond nem lesz vele
"Persze ezt nehéz volt megmagyarázni, látva a Radeonok teljesítménynövekedését az új API-k alatt"
Miféle teljesítmény novekedes???
Példa? En nem tapasztaltam hogy gyorsult volna az r9 290 kartyam
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Az azért már "régi" történet, nem ettől a drivertől gyorsult a Vulkán, több hónapja ilyen
Ha mégis lenne valami gond nem kell aggódni úgyis jön hozzá egy hotfix.
[ Szerkesztve ]
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
A dokumentáció a 376.33-as pdf-et nyit meg.
Csinálni kell. Kész. Pont.
Jobb később mint soha . Az csak jó ha VGA csere nélkül gyorsulnak a dolgok.
Gyorsul... semmit nem gyorsult. Az nVidia most hazudott egy nagyot. Láttam teszteket amik mutatták a nulla változást (előző és egy éves driverek is majdnem), leteszteltem én is. Túró. Még jó hogy rosszabb nem lett!
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
Nekem most tűnt fel, eddig n em forszíroztam a Vulcan-t a rossz tapasztalatom miatt
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Amikor váltottam nV-ról ATi/AMD-re, 7-8x-osára növekedett az fps-em mindenben. Persze én sem írom le, hogy milyen VGA-t cseréltem le milyenre. Elvégre az irreleváns.
Nekem simán felment, viszont RotTR alatt egy mákszem gyorsulást nem vettem észre...
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
Semmi, szarok az AMD driverek...
www.smart-bus.hu
Az már legalább két százalék!
plus ça change, plus c'est la même chose
A gtx280hoz is talalsz drvt, ez dicseretes dolog.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
LOL
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
A vulkan-t melyik op-rendszerek támogatják?
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
In contrast to Direct3D 12, Vulkan is available on multiple modern operating systems; like OpenGL, the Vulkan API is not locked to a single OS or device form factor. As of release, Vulkan runs on Windows 7, Windows 8, Windows 10, Tizen, Linux, and Android (third party support for iOS and macOS[22] is also available)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Én sem vagyok hajlandó elárulni, hogy egy 7850-t cseréltem 1060-ra
De most előveszem a forza-t, ami ingyen van w10-re, megnézem driverelőtt, és utána is. Majd leirom.
[ Szerkesztve ]
Nekem ezt a 378.77-nél csinálta. Azóta egyiket sem telepíti fel. Úgy csináltam, hogy eszközkezelőben (ugye mivel nincs fent a driver, ezért Display néven találod) jobb katt, illesztőprogram frissítése, majd megadod neki azt a mappát ahova kicsomagolta a telepítő a cuccokat. Így nekem működik. Nem tudom amúgy ez miért van.
"Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!"
Ergo nem azért gyorsultak a játékok, mert AMD-ről nV-ra váltottál, hanem azért mert egy eleve gyorsabb VGA-ra cseréltél.
Bakker, és ahogy látom a különböző oldalaikat a szociális hálón, ők ezt véresen komolyan promózzák. 2fps-t szerintem akkor is nyerek ha bezárom a háttérben a geforce experience-t
Ne esküdözzél Istenre. Napi kapcsolatban vagyunk, és történetesen Ő mondta hogy kínozzalak meg.
Hát, nem sokat tudtam meg a dologról.
378.77 volt fenn előtte, most 378.78
Sajnos a Forzában nincs benchmark, és nincs fenn dx12-es progim, ami mérni tudta volna a számokat, de nagyon jelentős eltéréseket nem láttam. Mindenesetre rosszabb nem lett.
Remélem DX9-11 alatt nem változik semmi.
Szerk:
CS:GO alatt random akadások, lassabb az ALT+TAB.
UT kicsit gyorsabb lett de több a képtörés.
Az órajel nem áll vissza 2D-be. Gratulálok az nV szoftveres részlegének. Az utóbbi időben egy vicc amit előadnak, visszatérhetnének a régi metódushoz.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
A lényeg, hogy neked jó legyen és ezt leírhasd.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Visszaáll, ha leszeded az Experience-t.
Csinálni kell. Kész. Pont.
Nálam már megy vissza az eddig megbízható 376.19.
Raysen623: Ha nekem írtad nem értem.
Viktor77: Nem használok Experiencet.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Nem neked ment, de rossz gombot is nyomtam. Arn kolléga volt a célszemély.
Ez viszont neked megy: az experience-t én is kipróbáltam, de csak pár hónapig aztán el is felejtettem. A szabad erőforrás megfejésén kívül sokra nem jó. Mondjuk aki sokat stream-el vagy felvételeket készít, annak lehet jó valamire.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
DE nem arról volt szó , hogy dx12 alatt már nem lesznek olyan fontosak az eszköz meghajtó driverek és emiatt nem lehet majd mutogatni a VGA gyártójára, hogy rosszul megy a játék?
Csak a játék készitőjén mulik majd, hogy menynire optimalizálja ?
Vagy valaki megint hazudott, csak ugy mint , hogy akár duplájára is gyorsulhatnak a játékok, mert nem lesz CPU meg VGA limites az alacsony elérés miatt .
Hír Vulkan és DX12 API-khoz tervezett GeForce drivert hozott az NVIDIA