A sávkövetés kb a repcsiken már évtizedek óta meglevő terepkövetésnek felel meg...
A minek?
digitális azonosító sugárzása és ez alapján adott esetben automatikus kitérőmanőver végrehajtása (TCAS/ACAS)
Amiről beszélsz az két külön rendszer, egyik a válaszjeladó, másik a TCAS TA/RA (traffic advisory/resolution advisory). Elnézést, nem oktatni szerettelek volna, csak repülés buziként zavarja a szemem minden pontatlanság.
A Mercedes egyébként azért lát sokkal messzebbre és azért sokkal finomabb a sávkövetése, mert a konkurenciától eltérően sztereó kamerát használ az aktív biztonsági rendszereihez. Az ezzel járó adatfeldolgozási igényt inkább nem részletezném, legyen elég annyi, hogy az autóban nagyobb a számítási kapacitás, mint az Apollo porgram ürhajóiban volt. A kormánynak például külön számítógépe van.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!