Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) Menthirist


Menthirist
veterán

Valamit nem értek...

" A cél tulajdonképpen egyértelmű, mivel a program, helyenként rendkívül limitált teljesítménye annak köszönhető, hogy túl sok egyedi rajzolási parancs kerül kiadásra, amelyet a PC-n a DirectX 11, az Xbox One-on a DirectX 11.x, míg PlayStation 4-en a GNMX API nem tud optimálisan feldolgozni."

Ez hangzott el most. Míg az a cikk, aminél az új irányzatról van szó, ez:
"Az érkező Assassin's Creed Unity egy teljesen új architektúrájú leképzőt használ, aminek eredménye, hogy lényegesen kevesebb rajzolási paranccsal dolgozik a rendszer. "

Akkor most sokat akartak, vagy keveset? Eddig a régi motor rajzolási mennyiségét csökkentették, de nem eléggé? A régit lehetett még úgy ahogy futtathatóan portolni, de az újat nem? A Ubisoft elképesztően amatőr hibákat vét, és közben megkeni jó alaposan marketing bullsh*ttel. Már pár játék óta fenntartom hogy nem veszek Ubi terméket, mert állandóan s*gget csinálnak a szájukból. Nálam totálisan átvette a legrosszabb kiadó címet az EA-tól, ahol legalább valamennyire látom hogy próbálkoznak.

Egyébként a Unity-t igen, már kapálózhatnak, ebből nem lesz értelmes elbírálású játék, ahogy a Vista-ból sem lett kedvelt oprendszer, akárhogy is kapálóztak.

Azt azért erősen, nagyon nagyon erősen furcsálom hogy senkinek sem tűnt fel, hogy 20-22 fps-sel megy ps4-en a játék (mert hogy a pc verzióra szartak, ahhoz hozzászoktam)...

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.