Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4) Somatom válasza TheLázs (#3) üzenetére


Somatom
veterán

Hááát.... Azzal sztem nem mennél sokra. Minden CB ugyanarra a motorkonstrukcióra épül. 78 -tól van ugyebár négy szelep. Ilyenből nekem a CBX 1000 volt. Két vezérműlánc, négy vezérműtengely, 24 szelep. A felső lapka miatt szelepállításhoz nem kell kivenni a vezérműtengelyeket, de kétlem, hogy magas fordulaton nem lebegnek be a lapkák. Az is biztos, hogy a gyári szeleprugók gyengék lesznek a 15 ezerhez. A gyári Keihinek sem egy sikerült konstrukciók. Telók szintén. Szóval, elég sokmindent cseréln kell. Pályára ki tudsz belőle hozni valamit, de tuningolva üzemórában lehet számolni a futásteljesítményt. Sztem szétrobban az egész miskulancia.
Nem is értem, hogy miért fordul meg a fejedben, hogy nem Harley -t veszel. :) Persze, nem Spory -t, hanem nagy blokkost.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.