Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheLázs

    tag

    LOGOUT blog

    Végiggondoltam, és úgy voltam vele, hogy legalább egy próbát megér. A lánc például - jelentős élettartam-rövidüléssel - képes lenne kiszolgálni a technikát: a kenés nélküli használat és a nagy nyomaték az, ami gyilkolja. Egy túrázó videójában olvastam, hogy egy új lánccal indult el, és a gyárilag megadott (valami 5000 km) élettartamot majdnem megduplázta. A nyúlást folyamatosan ellenőrizném, a görgőkhöz és a csapágyak rendbetételéhez úgy ahogy értek, így azokra is kiemelt hangsúlyt fektetnék.

    Amikor én tekerek, és elérek egy 60 km/h-t sík terepen - előfordult már amikor jó erőben voltam, a bolygók együtt álltak, és a szél sem szemből fújt - akkor nem folyamatosan adtam le az erőt, hanem pedálfordulatonként két nagy tolás formájában. A motor lehet hogy erősebb, de mindenképpen egyenletesebben adja le ugyanazt az erőt. Azért is nem az elektromos motor mellett tettem volna le a voksomat, mert az már 0 fordulattól képes maximális nyomatékkal tépni a láncot, ez meg max. lefullad.

    A fűkasza-motor nem tűnik rossz ötletnek. Google, és megnézzük, mit találok. Olyasmi lenne jó, amire egyből valahogy lánckereket tudok húzni.

    "Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés