Nem tűnt fel, hogy több idő kellene neki télen a felmelegedéshez vakolt EGR-el, de ha így is van, akkor sem zavar az a pár plusz perc ha cserébe nem a saját mocskát eszi a motor és nem kell a szívósorokat takarítani folyamatosan. A csoportban is felmerült ez a kérdés, de az lett a konklúzió, hogy elhanyagolható mértékben növekszik csak a felmelegedéshez szükséges idő, ha kivonjuk az EGR-t az egyenletből.
Plusz ez se utolsó indok:
"2 féle adagolóhiba fordul elő gyakran, mechanikus eredetű, és elektromos. Az elektromos probléma a nagy hőterhelésre és a levegős üzemanyag rendszerre vezethető elsősorban vissza, le kell dobni a motorburkolatot a motorról, le kell falazni ez EGR-t (az egr csöve olyan 5 cm-re megy el az adagolófedél mellett)."
A másik érdekes dolog, hogy miért létezik gyári cikkszámmal EGR vakoló szett?
Plusz még pár elrettentő kép az EGR áldásos munkájáról:
1: [link]
2: [link]
3: [link]
4: [link]
5: [link]
Na én ezt nem szeretném látni a saját autómon. Szóval én így döntöttem, ennek ellenére senkit nem buzdítok rá, nem akarok szembe menni a környezeti normákkal kapcsolatos elvárásokkal sem, de ha egy egyszerű vakolás kíméli az adagolóm és növelheti a motorom élettartamát, akkor én biza meglépem.
Éreztem egyébként, hogy ha ezt beleírom a bejegyzésbe, akkor ez lesz az egyik fő téma és ezt el akartam kerülni, de már késő Mindenesetre bármikor vissza tudom alakítani és a nagy többséggel ellentétben nem hajítottam ki az egészet a kocsiból. Csak ki kell venni a kis vakoló lemezeket és megint van EGR. Vegyük úgy, hogy most tesztelem, hogy vele vagy nélküle jobb
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.