Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#58) TBMC


TBMC
addikt

bocsi mindenkitől aki várta a választ a folytatással/lezárással kapcsolatosan.
kicsit el voltam havazódva, és enyhén szólva elegem van már az egész ügyből...

képzeljétek még mindig nincs lezárva... egyelőre se gépem se pénzem ebből az ügyből (nyilván az új gépem meg van mellette, de az ugye ettől független...)

03.28-án kaptam emailt, hogy megkapták mind a két macbookot, beérkezett a központba és 7 munkanap múlva megérkezik a pénz a számlámra..( a korábban ígért 5 napból ez lett)

Ekkore írtam a Ken nek, hogy ugye az új számlámra utalják a pénzt, amiről legutóbb vásároltam (mert közben vásároltam egy tokot, illetve egy 4tb hddt), mert a korábbi amivel még annó novemberben leadtam a rendelést, az a szla. számom megszűnt mert felvásárolták a bankot (erste megette a citit), és megszűnt/megszűnik az accountom. Mondta, persze nyugodjak meg... A biztonság kedvéért azért beleírtam az új szla.számot az emailbe. (a név maradt u.az persze)

Majd 30.-án érkezett egy sztornó számla számomra, emailben, illetve, hogy a számlámon kellene lennie a pénznek.
Netbank - nemlátom
Hívtam a bankot - nemlátja

Írtam kennek, kaptam egy ARN számot, továbbra is hívtam a bankot, nem látják, állítólag nem is létezik a szám...

Ismét írtam Ken nek, majd közölte, hogy arra a számlára utalták a pénzt, amivel le lett adva a rendelést. Mert ők nem fogják másik számlára visszautalni.

Írtam, neki, hogy bzdmeg, ezt írtam korábban is és vissza is igazoltad hogy az újra fogjátok utalni...
Válasz: Ismét leírta az ARN számot, meg, hogy ő lekommunikálta a financial supportjukkal, hogy a pénz elagyta a számlájukat, és az én számlámon van.

Felhívtam a bankomat, ahol közölték, hogy még mindig nem látnak ilyen ARN számot, és, hogy fizikai képtelenség, mert a szla. szám nem létezik ugye mivel megszűnt, és vissza fog/kellett mennie a pénznek az Applehoz..

Leírtam ezt ismét Kennek... (igen már krvára elegem van, az emailezgetésekből, a telefonálgatásokból :W )
... na azóta nem válaszol.

Tegnap reggel ismét írtam neki, hogy mi a pék fene van már, nagyon kellene vissza a pénzem. és hogy hihetetlen az egész...

azóta se érkezett semmiféle válasz.

Ma felhívtam a supportot, hogy valamit csináljanak már mert ez nem állapot... továbították kérelmemet.

Ennyi. itt tartunk most. :W
(...hogy engem mindenhol szpatnak...)

markbellus.hu 

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.