Végigolvastam a másik thread-et is, de nekem még mindig csípi a szemem a havi 3K-ért ha nem kapok semmit, az is megfelelő szolgáltatási szint. Értem én, hogy ahol nincs lefedettség, ott nem tud szolgáltatni, de hogy nem tesz különbséget lefedett és nem lefedett terület között, az több, mint pofátlanság.
És ugyanezért felháborító a Voda - álalam korábban szintén lefikázott 90,1%-os - reklámja. Hába a lefedettség, ha egyszer a szoilgáltatási szintre nincs semmilyen garancia. Ne mondja nekem, hogy a 0 is garancia. Olyan ez, mintha vennék egy cipőt (tévét, laptopot, autót) sok-sok ezer forintért, és akkor sem tehetnék semmit, ha azt egyetlen napig sem tudom használni. Ez a fogyasztóvédelem csődje.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...