Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Stifler93


Stifler93
tag

Pont ma vittem végig a single részét, nekem nagyon tetszett. Eddig még nem játszottam Splinter Cell-lel, de már alig várom a következő részt.
Én grafikai hibákat nem észleltem, Full HD (1920x1080) felbontáson toltam, max részletességgel.

Az én értékelésem: 10/9

Amúgy jó cikk, kár, hogy nem korábban olvastam, az időzített bombás trükköt kipróbáltam volna

iPhone 15 Pro 512GB; iPad Pro 11” 256GB; Retina MacBook Pro 13", Apple Watch

(#2) TazLeacher


TazLeacher
nagyúr

Elolvastam, érdekes volt. Néhol minden igény kielégítő, néhol viszon úgy éreztem, mintha lemaradt volna a bekezdés vége. Mindenesetre köszönöm. :R

Viszont a "-" jel előtt és utána is szóköz kell. Ez valahogy bántotta a szemem.

[ Szerkesztve ]

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#3) Syrano


Syrano
tag

Eddig mindegyik SC-vel játszottam ami PC-re megjelent és ez a rész nekem sajnos csalódás, legalábbis ami a single részt illeti.

Nekem nagyon hiányzik az üvegek és egyéb apróbb tárgyak felvétele és valahova eldobása, amivel kiválóan be lehetett csapni az őröket, a fütyülésről nem is beszélve. A megfigyelő kamerát is jól elcseszték, a régi "zaj" jobb volt mint a mostani zene. Ezek miatt nagyon nincs már meg a régi hangulat.

A Last Known Position tényleg jó, hasznos új funkció.

A Mark and Execute gondolom a casual réteg miatt került be, nem is nagyon használtam. Jobb lett volna ha inkább úgy csinálják meg mint ahogy a Modern Warfare 2-ben a behatoláskor lelassul a játék és a játékos hozzon ki a legtöbbet belőle. Azt már meg se említem, hogy ha egy bejelölt ellenség beszalad valami fal mögé Sam akkor is lelövi (Realistic szinten).

Az irányításról már nem is beszélek, miért nem tudták megtartani a görgővel való sebességállítást? Az nagyon jó dolog volt. Meg miért nem lehet valakit csak leütni, miért kell mindenkit megölni, illetve miért nem lehet elvonszolni azt akit kiiktattunk egy kevésbé forgalmas helyre?

Számomra csalódás ez a Splinter Cell-nek nevezett rész.

Multit és Co-Op módot még nem próbáltam, remélem ezek még visszaadják a régi hangulatot.

[ Szerkesztve ]

(#4) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

Röviden fos. Hosszabban: nagyon fos.
Egy rambózós, agyatlan, gondolkodást nem igénylő, súlytalan, értéktelen tömegtermék.
Ezzé lett a remek lopakodós műfaj egyik legnagyobb neve.
Következő részben biztosan lesz lézerfegyver vagy plazma, és akkor aztán mehet a mark&execute. :U
Az utolsó küldetést vágjátok? Én felsírtam..

RIP

[ Szerkesztve ]

(#5) bivalyolo válasza Syrano (#3) üzenetére


bivalyolo
őstag

"Multit és Co-Op módot még nem próbáltam, remélem ezek még visszaadják a régi hangulatot."

a chaos theorysat biztos h nem ugyanis már nincsenek azok a fasza közös mozdulatok se amik abba voltak.
két rambó módjára végigmentek a pályán és annyi. :(

[ Szerkesztve ]

"Let's agree to disagree!"

(#6) bishoplogan válasza bivalyolo (#5) üzenetére


bishoplogan
senior tag

Sajnos... de pl. a második pálya első két szakasza isteni volt.

(#7) wednesday


wednesday
őstag

Nekem az SC: Chaos Theory volt az etalon. Emiatt szerintem jobban teszem ha ezt ki se próbálom. :(
Elhiszem, hogy gyilkolászós játéknak nem lehet rossz, de én Splinter Cell-t akarok játszani.

[ Szerkesztve ]

(#8) Syrano válasza bivalyolo (#5) üzenetére


Syrano
tag

Elszomorító, azok nélkül nem sokat ér a Co-Op...

(#9) Kirrr


Kirrr
aktív tag

UT motorhoz képest nagy lett a gépigénye :( sajna nálam szaggat, minden beállításon valami miatt...

(#10) Sárpac válasza Stifler93 (#1) üzenetére


Sárpac
nagyúr

Sajátom, Grafika 10/6 Hang 10/7 Játékélmény 10/5 Stílus 10/2
Összesen 10/5

Alapfesz alatt a maximumon túl!

(#11) FoxiestFox válasza Kirrr (#9) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Igen, el kéne már felejteni ezeket a toldozott Unreal motorokat, ha épp nem szaggatnak akkor lassúak..

(#12) Gude


Gude
senior tag

Gépigény szerintem is egy kicsit eltúlzott,de azért bejön a gém.10/7 :C

Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-

(#13) Black Dragon


Black Dragon
addikt

Szerintem, ha belerakták volna, ezeket a kódfejtős ajtókat, és, hogy szedegesd össze hozzá a keyt és ezt, meg azt, akkor hosszabb lett volna a játék. De nekem ígyis tetszett, holnap nekifutok a 3. nehézségi fokon a singlek, meglátjuk mit tudnak az őrök.:))

(#14) beef


beef
őstag

Az, hogy egy lopakodós játékban a likvidált ellenfeleket nem lehet elhúzni/elcipelni számomra megbocsájthatatlan bűn.

Egyébként tetszik, mondjuk a megjelöl és lelő azért lehetett volna jóval interaktívabb.

(#15) Black Dragon válasza beef (#14) üzenetére


Black Dragon
addikt

Igen, ez nekem is hiányzik.:((

(#16) ashtm


ashtm
csendes tag

Kövezzetek meg, de én élveztem.
Ez volt az első SC játék, amit végigtoltam, részben azért, mert a korábbiakban nekem túl sok volt a lopakodás és rejtőzködés, részben azért, mert fiatalabb koromban inkább a kissé agyatlan rambózás vonzott.
Voltak ugyan részek benne, ahol én is úgy éreztem, hogy egy kicsit túlságosan is sokat kell öldökölni, de egyébként rendben volt.
Grafikai hibákkal csak úgy találkoztam, hogy bitang gyakran lefagyott és kidobott az asztalra (HD4770), de ezt a 10.4-es driver orvosolta, onnantól egyszer sem fagyott és gyorsult is.
A vallatásnál felhozottakkal egyet értek, némi interaktivitás elfért volna benne azon felül, hogy attól függő az animáció, hogy milyen tárgyhoz viszed közel az ipsét - majd megszakadtam a röhögéstől, amikor az első pályán nekilöktem a budiajtónak, az kinyílt és a bent ülő fickó, aki éppen a dolgát végezte azt hajtogatta: "Én nem láttam semmit." -, de amúgy színesítette a játékmenetet, bár Grimnek lekevertem volna még párat szívesen.
A történet viszont 5-ös, izgalmas és amennyire tudom, jól beleillik a sorozatba.

Nálam összességében 10/8.

Soha ne becsüld le a hülyeség erejét...legfőképpen, ha kitartással párosul!

(#17) Black Dragon válasza ashtm (#16) üzenetére


Black Dragon
addikt

Nekem is rohadtul tetszett a játék, nemmondtam, hogy nem. Nálam 10/9 es, bármi is hiányzik belőle.

Amugy Grimet rohadtul jól megcsinálták, csak ámultam bámultam.:Y:Y

Nálam nemfagyott ki 1x sem:)

Én várom a folytatását:))

(#18) Peterson_


Peterson_
addikt

Tegnap előtt láttam egyik haveromnál...hát nem tudom...
A Trilógiát végigjátszottam, meg is van eredetiben, a Pandora holnap szinkrosan :C
Nagyon szeretem a mai napig.

De ez valahogy...nekem kicsit úgy tűnik hogy túlzottan elment az egész a legyünk hű de látványosak, akciófilmesek.
Pl. amikor fényes nappal egy épület tetején lógott Sam, a speciális(!) kommandósok meg alatta sétáltak, és nem vették észre, majd felmasíroztak a szobába aminek az ablakán csüngött....
Na amikor már a 10. ember feküdt fejlövéstől kimúlva, azt mondtam, hogy ebből ennyi elég is volt. :(

Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...

(#19) danati


danati
senior tag

Nekem nem tetszik ez a játék. Szerintem a régebbiek sokkal jobbak voltak.

(#20) errorcode06 válasza danati (#19) üzenetére


errorcode06
őstag

Így van, lassan ez is átmegy az agyatlan rambózás kategóriájába !

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#21) wednesday válasza errorcode06 (#20) üzenetére


wednesday
őstag

Ez így van. A sokon következő Ghost Recon-t is egyszerűsíteni fogják. :U

(#22) Black Dragon válasza Peterson_ (#18) üzenetére


Black Dragon
addikt

Pedig kiszoktak nézni az ablakon és sok esetben észrevesznek, hacsak kinem rántod őket.:)

És ha kilőttél minden lámpát, és lelőttél egy embert, akkor keresni fognak a saját lámpáikkal és elég nehéz elbújni.

(#23) djg


djg
aktív tag

Én is nagy SC fan vagyok, a korábbi részeket imádtam. Meg kell, hogy mondjam nekem ez is nagyon tetszik. Igen, ez teljesen más, mégis élvezem az akciózást benne. Valahogy a sztori szempontjából ennek ez áll jól. És bár nagyon sok játékban megjelent már ez a fedezékrendszer alapú játékmód, úgy érzem egyiknek se állt még soha ennyire jól, mint ennek. A grafika szép, a terep változatos, mozifilm szerű az élmény, és Bourne-os az irány, amit imádok. Szépek a mozgásanimációk is, ami mindig is a játék egyik erőssége volt. (Bár a CT óta eltelt 5 év, ennyi idő alatt talán indokolt lehetne ettől is szebb, részletgazdagabb mozgásokat belevinni).
A hullák elcibálása néha hiányzott, az tény. A görgőzés is igencsak hiányzott.
Amivel még nem vagyok kibékülve, hogy pl. a hangtompítós kispisztolyt, amivel hű SC-sként szinte mindig vagyok, nagyon hülyén teszi el. Igen, ez apróság, de mégis... Pl. a 3. részben megvolt a tokja, csakúgy, ahogy a késnek is a derekán. Ha azt kivette, valóban tokjából vette ki, és ott grafikailag hiányzott is. Itt a pisztolyt elvileg a farzsebébe teszi, de csak simán eltűnik a textúrában. Gagyi. A hátára csak úgy felragadó nagyobb karabélyok se nagyon szépek. Amikor még egy táska is van a hátán és arra csak simán feldobja...Nem tudom nekem az életben hol ragadna így fel oda...
Az se túl jó, hogy a kispityukból nem fogy ki az ammo. Bőven lenne a pályán felvehető fegyver, pisztoly is, igaz hangos lenne, de néhány esetben megegyezhet a lőszer. Illúzióromboló, hogy sose fogy ki. Egyszerűen nem életszerű.

A szinkronhangok se voltak jók mindenhol. Ami zavart, hogy bár Ironside orgánuma nagyon jó Sam hangjaként, nem visz bele elég lendületet és érzelmet. Ez simán lehet a szinkronrendező hibája is, nemcsak az övé, de engem zavar, hogy Sam minden szituációba halál nyugodt hangon beszél, sose kiabál, nem emeli fel a hangját. Pedig ha van olyan rész, ahol ez indokolt lett volna, akkor a Conviciton az!

(#24) Silenzio


Silenzio
addikt

Én mindig úgy tudtam, már a Double Agent alatt is U3-as motor volt. A Chaos Theory-t kigyúrták, de 1-2 helyen látszott (gyerekszoba a szöuli pályán pl., ahol a falon forognak a bölcső fölött zenélő izé kacatjainak az árnyékai, de Sam Fisherre mindebből a fényből nem vetül semmi - biztos már nanosuit-tal dolgozott), hogy a motor a limitjeit feszegeti. Hiába írtak hozzá dinamikus fény-árnyék rendszert, ha a motor eleve nem a fény-árnyék hatások fizikai modellezésére készült ( mint a Tech 4 pl.).

Szal a Double Agent ehhez képest mérföldekkel szebb. Nagyságrendekkel élethűbb figurák, bődületes shader effektek... Nehéz elhinnem, hogy ez nem a next gen motor.

És erre tessék: a Conviction sem azt használja. Az Ubinak nincs pénze licenszelni, vagy ennyire mocskos, olcsójános, harácsoló banda lettek?

A felbontás-mizériára visszatérve: a Chaos Theory-t most toltam végig. 1440x900-ban vígan ment. A Double Agent következett: ez viszont 1280x720-nál (asszem) a Jóistennek se menne feljebb. Persze van hack hozzá, de nem tom megállni: Gratulálok, Ubi!

[ Szerkesztve ]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#25) pengegyerek


pengegyerek
aktív tag

Üdv. Nagyon jó teszt volt, az értékelés korrekt.
Amúgy nem olvastam írta e már valaki de az értékelésnél fizika helyett más van írva.

"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."

(#26) mang0o0


mang0o0
tag

Jó a cikk egyetértek vele. Tegnap kezdtem el vele játszani, nagyon tetszik igaz előjöttek az Ati kártyás hibák. Nem bír 1 órát egyhuzamban. Fogja magát és crash. De tudom, majd felrakom az új drivert. Különben hány óra a játékideje?

(#27) Silenzio


Silenzio
addikt

Szerintem a Convictiont az első Splinter Cellel összevetve kissé olyan, mint a 24 mondjuk 6. évadát a legelsővel összehasonlítva. Az első kiválóan felépített, alattomosan előre kúszó thriller, szinte mindvégig logikus és hatásos, a 6. évadban a szénné kínzott, összetört Jack Bauer meg vonul előre, és egy Shakespeare-t megszégyenítő össznépi családi mészárlás keretében, kvázi-bosszú címszóval halomra gyilkol mindenkit. A többet-nagyobbat elv a játékokban annyival veszi ki magát rosszabbul, hogy már-már műfajváltás következik be a taktikától az akciójátékok felé, és ez bizony sokakat elriaszthat. Az automatikus assault mód pl. engem is. :(

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#28) Gude


Gude
senior tag

Sam FIsher nem öregszik :R

Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-

(#29) Black Dragon válasza Gude (#28) üzenetére


Black Dragon
addikt

Jaja ezt énis észrevetem, semmit nem öregedett.:DD

Bár lehet, hogy beraktak neki pár ősz hajszálat.:D

(#30) evilzombie


evilzombie
tag

Metal Gear utan a 2.

98%.

Na náááá

(#31) evilzombie


evilzombie
tag

"A célpontot Sam megragadja, majd mélyenszántó elmélkedés kezdődik, hogy akkor is elmondod, de nem, de igen; aztán egyszer csak megáll a dolog. „Nyomja meg a C gombot!” erre néhány pofon majd folytatódik az eszmecsere. Egy rövidebb párbeszéd pörgő akcióval többet ért volna, mert ennek így semmi értelme!"

Hat azert ez nem igy van.A vallathato alanyt oda lehet vinned ahova akarod, es ha kulombozo helyeken nyomod a cselekves, gombot kulombozo modokon birja szora a rosz fiut!

Na náááá

(#32) SalvadorLynx


SalvadorLynx
aktív tag

Hát az ubi jobban tenné, ha a drm helyett jobban odafigyelne a játékaira. Ha feltörhetetlen lesz a rendszer akkor se fog senkit érdekelni. AC2 és ez is meg a settlers hát mit mondjak .....khm
A játékok topikja sem nagyon fut.

(#33) Black Dragon válasza SalvadorLynx (#32) üzenetére


Black Dragon
addikt

aztne mond, hogy az ac2 szar lett, mert az tényleg a legjobb játék, ha játszottál vele....

Settlers tegnap próbáltam ki, egész jo kis játék eléggé jo graffal...

Folytassa az ubi amit csinál, csak a kicsit megkell erősíteni a védelemre.:)

(#34) TazLeacher válasza Silenzio (#27) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Kb. ugyan az lesz a sorsa, mint a Resident Evil szériának. Pár év múlva a kutya nem fog emlékezni rá, hogy a SC széria egy lopakodós játék volt. Csinálnak belőle egy vérbeli akciójátékot, henteléssel. Nem lesz rossz, de semmi köze nem lesz az eredetihez. Mostanában erre van igény.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#35) SalvadorLynx válasza Black Dragon (#33) üzenetére


SalvadorLynx
aktív tag

Játszottam vele. Na persze végig nem vittem. De messze elmarad a Batman AA-tól.
Nem mondom, hogy ótvar de egy húzó névtől messze többet várnék. Gyenge graf gyenge mozgásanimáció és karakterkidolgozottság. Nagyon gyenge harcrendszer.

(#36) evilzombie válasza SalvadorLynx (#35) üzenetére


evilzombie
tag

Gyenge harcrendszer?????

Mondj egy peldat jobb harcrendszerre! Mert nekem igen tetszik!Konnyu iranyitani, es igenis jok a mozgasok benne!

Na náááá

(#38) Black Dragon válasza SalvadorLynx (#35) üzenetére


Black Dragon
addikt

Gyenge graf??????

Ember, ennél kevés jobb grafos játékot láttam...:W

(#39) TazLeacher válasza Black Dragon (#38) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Itt egy FullHD kép a játékból. (Netről van)

Sokmindent mondanék róla, de biztos, hogy nem az "ennél kevés jobb grafos játékot láttam" lenne az.

Nem rossz, nem rossz, de azért a fenti kijelentés nem kicsit sántít. Érdemes megnézni a baloldalon ácsorgó szakállas figurát...igen...hulla gyenge annak a megvalósítása.

Vagy még annyi, hogy nem játszottál igazán szép játékkal.

[ Szerkesztve ]

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#40) TazLeacher válasza evilzombie (#36) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Ebbe is csak 1 (néha 2) gombos a harc, mint az 1-ben? Mert, ha igen, és csak nyomkodod a gombot, mint az első részben, akkor értem mire gondol...

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#41) Black Dragon válasza TazLeacher (#39) üzenetére


Black Dragon
addikt

Majd veszek ki neked képet, mert ez a netről szedett kép szar....

(#42) TazLeacher válasza Black Dragon (#41) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Várom. :K

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#43) Black Dragon válasza TazLeacher (#42) üzenetére


Black Dragon
addikt

Holnap ígérem kiveszek képet, de ma nemértem rá.:(

(#44) evilzombie


evilzombie
tag

Vegig vittem realistic fokozatban egy ejszaka alatt!

Metal Gear es a regi Residentek utan ez a jatek lett a 3. a listamon!

Na náááá

(#45) Black Dragon válasza evilzombie (#44) üzenetére


Black Dragon
addikt

Grat hozzá:C:C

Én most kezdtem el Realisticon, hát nem könnyű:DD

Nekem is a 3. hely környékén van.:))

(#46) Gude


Gude
senior tag

Szép eredmény!!Gratula :C :Y

Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-

(#47) TazLeacher válasza Black Dragon (#45) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Itt egy, a játékból kivett kép, FULLHD-ban. Pontosan ugyan olyan, mint amit linkeltem:

Ajánlom figyelmedbe a bekarikázott részeket.

Azért ez messz van a legszebb játéktól. Vagy azok ott direkt dankórosak? :U

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#48) Black Dragon válasza TazLeacher (#47) üzenetére


Black Dragon
addikt

Itt egy kép:

(#49) Black Dragon


Black Dragon
addikt

Splinter Cellhez visszatérve, most csináltam egy jokis vidit.:DDD[link]

(#50) TazLeacher válasza Black Dragon (#48) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Köszi. Jobb oldalon az árus még így is debil. Jó, hogy ami az "arcodban" van, az jól néz ki, de ami kb. 2 m-nél távolabb, az elnagyolt. Szóval: szép-szép, de sokkal szebb játékok vannak ennél.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.