Hm... Nem néz ki rosszul, de a Pony-val, akárhogy is nézem, annyi a hasonlóság, hogy mind a kettőnek 4 kereke van. Első ránézésre nekem egy régebbi Audi A3 ugrik be.
Motorola G51
Hm... Nem néz ki rosszul, de a Pony-val, akárhogy is nézem, annyi a hasonlóság, hogy mind a kettőnek 4 kereke van. Első ránézésre nekem egy régebbi Audi A3 ugrik be.
Motorola G51
Végre kezd alakulni a töltési idő.
Sic Parvis Magna
Igen baromi jo. Mar csak a lotton kell nyerni, hogy valaha is legyen egy villany autom...
Csak igy tovabb es a vegtelenbe... Vagy valami ilyesmi.
Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!
De miért ilyen semmitmondó majdnem az összes elektromos autó beltere?
Az Audi e-tron volt az egyetlen aminél azt mondtam, hogy “na ez igen”.
De az meg ~36 milla.
Hyundai/KIA jól tolja, ez ütős lett. Kár azért az átlós élért az oldalán, úgy hiányzik oda, mint üveges tótnak a hanyattesés.
Az ar elolvasasaig tartott a tundermese. Ez mar boven Tesla arsav, nem?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Itthon hany helyen van 350-es gyorstolto?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Ionity-k,nem sok van és nem is olcsó. De egyelőre azoknál is 200kw a plafon villámtöltésnél. De a lehetőség megvan, hogy tudjon többet. Kérdés fogják-e engedni? De gyanítom az eddigiek alapján, hogy inkább lesz rá egy külön tarifa....
ültél is benne / vezetted, vagy csak képek alapján tetszik jobban?
nekem ugyanolyannak tűnik mind, eddig 8 féléhez volt szerencsém utasként.
meglesem itt Angliában megjelenéskor ezt a Hyundai-t azért...
Informatikus csemete mondókája: ZIP ZIP csóka, vak vARJúcska. A Windows 2 dologtól akadhat ki: az egyik önmaga, a másik bármi más. Donald billentyűzetet használ, Mickey egeret. A WORD elszáll, az írás megmarad.
Valószínűleg soha nem lesz új autóm. De ha így folytatódik még másik használt sem. Ez azért elég fájós ár...
kiköpött audi q8 ebből a jobb-hátulsó-oldalról szögből.
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
Érdekes, a formavilágból én egy jóval kisebb autónak gondoltam az új Ioniq-ot, még a jelenleginél is.
Biztosan remek lesz, a külső nagyon szép, a belső is kifejezetten rendben van, a hatótáv is már az a kategória, ami elegendő lehet, ugyanez igaz a menetteljesítményre is.
Jól néz ki kívül és belül is, de ez inkább egy szögletes Audi A3.
Igazat adok kívül jól nézki de belül mint minden elektromos mint egy játék autó...
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
szerintem szép, kívülről tényleg Audi A3-as
a töltési idő is alakul ami szintén szuper hír
már csak a horror árral kéne valamit kezdeni.. mondjuk felezni.. elsőkörben
Szerintem szuper lett az egész , de az a kormány annyira nem illik bele az összképbe hogy szinte ordít .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Külsőre baromi jól néz ki, bejön (és igen, van egy kis Audi A3 hatása, de ez nem baj). A belseje fájóan jellegtelen vagy ronda, a kormány egyenes elszomorítóan csúnya
Jó pilóta alagútban nem katapultál
Jó hát igen, még rohadt drága, de szerintem pár év múlva elérhető(bb) áron lesznek már és addig is sokat fejlődik ez az egész.
Sic Parvis Magna
Ez a formaterv minden csak nem "döbbenetes". Csatlakozom azokhoz akik Audit, vagy a VAG csoport egyéb autóit látják benne.
Hát nem tudom. Nekem még mindig úri huncutságnak tűnik az e-autózás ilyen árakon...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Kívülről tetszik de belül katasztrófa.
Miért baj az ha van pár direkt kapcsoló? Menet közben nem lehet telefonálni, de mivel lesz különb ha az autó menüjét túrjuk? Nevetséges.....
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Ha nagyon akarsz e-autót, akkor tudsz már olcsóbban venni, nyilván az olyan is. Erre várni kell még pár évet szerintem, de maga a koncepció tetszik.
Sic Parvis Magna
Városba jó lenne. Sok előnye van. De két autót fenntartani számomra már a pocsékolás kategória amellett, hogy meg sem engedhetem.
Nekem a Toyota öntöltő hibridje bevált. Városban minimális a fogyasztás - 3,5-4,8 között attól függően, hogy mennyire nyomom neki - pályán meg egy korttyal elmegy 600km-t és 5 perc megetetni.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Pont amennyi Ioniq 5 a boltokban.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Jelenleg szerintem a hibrid a legjobb választás.
Sic Parvis Magna
Jelenleg igen, de picit előre nézve egyértelműen a villanyos a megoldás. Felesleges magunkkal cipelni többszáz kilós motort és kiegészítőit.
De amíg nem reformálódik meg masszívan az energiatermelési mixünk, addig csak azoknak érheti meg, akiknek van napelemes házuk és otthon vannak napközben.
Középtávon pedig az önvezető flották megjelenésével a városokban kiszorul a saját tulajdonú autó. Várom azt az időt amikor betiltják a 10 percnél hosszabb parkolást városon belül közterületen. Sokkal kellemesebben fognak kinézni az utcák a nagyvárosokban.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
"Jelenleg igen, de picit előre nézve egyértelműen a villanyos a megoldás. "
Egyetértek, bár szerintem a belső égésű motor sosem fog teljesen kiszorulni a piacról, csak ritkább lesz. Azt is el tudom képzelni, hogy X év múlva a városba csak plug-in hibrid mehet be, mely tud menni csak villanymotorral és a benzines motort csak lakott területen kívül kapcsolhatják be.
Sic Parvis Magna
Várom azt az időt amikor betiltják a 10 percnél hosszabb parkolást városon belül közterületen.
Hogy lehessen látni mennyi csik, meg szemét van szétdobálva? Ki kell költözni a városból.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
"Középtávon pedig az önvezető flották megjelenésével a városokban kiszorul a saját tulajdonú autó."
Igen, mennyire remek érzés más mocskában utazni.. Ha használtál már életedben car-sharinget, akkor pontosan tudod miről beszélek. Az elején pont azért vettem igénybe, hogy megoldódjon a tömegközlekedés undorom, az utóbbi időben ez sem lett már különb. Szóval biztosan nem fog kiszorulni a saját tulajdonú autó, mert szerencsére még vannak igényes emberek.
"Várom azt az időt amikor betiltják a 10 percnél hosszabb parkolást városon belül közterületen."
Ez majd akkor működhet, ha lesz megfelelő mennyiségű parkoló, teremgarázs, vagy mélygarázs formájában. Semmi probléma nincs azzal, ha el akarjuk tüntetni az autókat a járdákról, csak ahhoz előbb kéne infrastruktúra is. Na az meg nincs.
Btw ha úgyis elektromos autók lesznek a jövőben, akkor baromira nem lesz lokális légszennyezettség. Akkor meg mégis miért probléma az, ha az ember szeret kulturált módon közlekedni? Nem szennyez, nem büdös.
[ Szerkesztve ]
Németországban ki vannak tiltva az elektromos autók a parkolóházakból. Jó eséllyel máshol is ez várható.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
„öntöltő hibridje”
😆😂
Mindegyikből?
Úgy tudtam hogy csak egy-két parkolóház van ahonnan kitiltották őket tűzvédelmi okokból.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Nem túl szép a belseje, ez a kormány meg bajuszkapcsoló egyenesen ocsmány. Bocsi nem válasz akart lenni.
Jól néz ki, de az ára valszeg eszméletlen.
A lengyelek saját kocsigyárat építenek, és én mindig várom, hogy a formatervezésben jól dolgozó olaszok is végre tegyenek le valamit az asztalra.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
No ez már alakul, kezd valami autó kinézete lenni... De az ár...
Szóval, még mindig nem cél, hogy elterjedjen?
Így felmerül a kérdés, ez "környezet védelem", meg ez a "felmelegedés" az autókra kihegyezett, indoklása, nem valami PR. fogás, amelyet az utógyárak találtak ki, hogy a termék árának magasan tartása ellenére is vásárolandóvá tegyék?!
Nekem nagyon bejön ez az első ülés: [link]
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
A tobbseg nem fog nagy kompromisszumokat kotni csak azert hogy olcsobban legyen e-autoja, mert akkor az egesz ertelmet veszti.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
A tobbszaz kilos motor es kiegeszitok helyett tobbszaz kilos akkuval ugyanott vagy, sot valoszinuleg meg konnyebb is a hibrid.
A halozati energiamix varhatoan nem lesz zoldebb, igy nagyobbat csak akkor lephetunk elorebb, ha otthon nem csak napelem van, hanem Tesla Powerwall szeru sajat energiatarolo is, vagyis a termelt energia nagy reszet helyben taroljak, es nem a halozatra toltik fel. Persze a meg tobb akku egyben meg nagyobb szennyezest is jelenthet.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.