Nagyon sajnálom az autódat, kár érte! Asszonyodnak igaza van, hiába vigyázol, ha a másik nem. Jó, oké, nem gtk a kár, és a kocsi sem egy húszmilliós verda, de pont az ilyen kocsikra vigyáz legjobban az ember, mert nem státuszszimbólum, hanem a mindennapi élet fontos eleme, ami nélkül piszkosul nehéz lenne megoldani a mindennapokat.
A képek alapján elég lehet egy kis csiszolás, gittelés, és olyan lesz mint az új. Lehet, érdemes lett volna rendőrt is hívni.
Azért felmerült bennem a gondolat, hogy hogyan nem lehet rendesen meghúzni egy olajleeresztő csavart? Mert ha könnyezik, csepereg, azt mondom, jó, nem lett meghúzva, de ez így olyan, mintha csak be lett volna kapatva a helyére. Esetleg még azt el tudom képzelni, hogy a régi tömítést rakták vissza, ( ha volt alatta egyáltalán) és a megbolygatás után már nem tömített rendesen.
Az egész szerviztörténetből nekem az jött le, hogy nemigen értenek az autóhoz, milyen dolog az már, hogy egy faék autónál nem értenek a diaghoz, meg kell várni a főnit? Látatlanban könnyen vagyok okos, de akármilyen kedvesek, segítőkészek, inkább vinném más helyre, ahol ha többet is kérek a szervizért, de legalább az olajcserét meg tudják csinálni.
Még sok balesetmentest Liával!
mellesleg neked mennyit forog 130-150 nél?
Csak nevess, ne vedd túl komolyan!