Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Bütyökk válasza macskea (#50) üzenetére


Bütyökk
csendes tag

A kondik áram leadási képessége maximalizált,néhány tíz amper max,nézz meg egy adatapot hozzá.

(#52) Bütyökk


Bütyökk
csendes tag

"A teljesítmény elektronika része az alábbi ábrán található:" [kép]
ennél a rajznál hibás a bekötése a 2-3-7-8 lábnak.

Nyák feliratozás helytelen,G-S cserélendő,vagy figyeljetek oda![kép]

A vezeték keresztmetszetek nem kritikusak,mivel impulzus üzemben nem a szabvány terhelhetőség az alapja a számításoknak.

:))

(#53) Kernel válasza Bütyökk (#51) üzenetére


Kernel
nagyúr

Sok kondi --> sok áram. Nyilván paralel értendő.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#54) Bütyökk válasza Kernel (#53) üzenetére


Bütyökk
csendes tag

Kondenzátor – HamWiki ezen a lapon vannak jó kis számolások

(#55) gyenesmartin válasza Bütyökk (#52) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Ezeket akkor javítom. Nem is néztem a számozásokat.
Viszont a vezetékek keresztmetszete igencsak számít.+ oldalon a 16-ost lecserélve 8-asra, nem lehetett vele hegeszteni. Illetve a képen szereplő vezetékek is ki vannak még egészítve, így 13mm2-es km.-e van a negatív oldalon.

macskea:
Lehetne, de elég sok LOW esr kondenzátor kellene hozzá.

(#56) Teréz Atya válasza Kernel (#29) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Hmm, lehet, hogy egy kínai Imax B6 mini minden egybe töltő talán segíthet kiszűrni a magasabb ellenállású akkut. Nem túl pontos, de segíthet belőni, melyik cella makkant meg.
BTW amióta B6 minim van, azóta nem használom a kéziszerszámok töltőit. :)

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#57) #27483136


#27483136
törölt tag

Ez remek!

(#58) Darthforce92 válasza Bütyökk (#51) üzenetére


Darthforce92
tag

Tekerccsel nem lenen megoldható? Úgy tudom annak nem lehet megszakítani az áramát ugye mivel a mágneses tér táplálja. Vagy nagyon nagy tekercs kellene hozzá? Esetleg életveszélyes lenne?

(#59) psyho85 válasza macskea (#50) üzenetére


psyho85
aktív tag

"Sokakkal előfordulhatott már az az eset, hogy a barkácsgépeikben a Ni-Cd akkumulátor teljesen tönkrement. Maga a gép még jó állapotban van ezért sajnálják is kidobni. Utánanéznek, hogyan is érdemes megjavítani. Általában a válasz az, hogy vegyenek nagy áramú 18650-es Lithium cellákat. Manapság a gyártók is ilyeneket használnak, egy bökkenő van, hogy ezeket ponthegesztéssel szokták összekötni egymással."

Én is így voltam, csak vettem inkább egy LiPo akksit meg egy intelligens töltőt, probléma letudva. De ez a project is nagyon tetszik. Amúgy a 18650-eket most úgy fogom megoldani, hogy berakom őket egy 4-es műanyag tokba, amin vastagabbra cserélem a vezetékeket, meg rakok mellé egy áramkört, ami tölt (balancer is, meg 20 A átmehet rajta leadásnak, ami bőven elég egy akksis csavarnyúzónak), aztán még az eredeti tápja is megmaradhat. Az össze ponthegesztett csomag tök jó, csak a cellák egyenkénti kezelését kell megoldani, amit szerintem minden akksicsomag megérdemelne.

Álmában nagy folyó volt, de amikor felébredt, maradt kis patak. S csak csordogált tovább, mint könny az arcon, az óriás fák alatt.

(#60) Teréz Atya válasza psyho85 (#59) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Akkor vezesd ki egy balanszer portra az akkuk csatlakozási pontjait. Az SkyRC Imax B6 és klónjai valamint az iSDT SC-680 és az összes általam látott okostöltő JST-XH-t használ. Aliexepressről filléres mulatság.
BTW nekem makkant már meg ilyen csudaáramkör egy kétcellás 18650-es akkupacknál. Egyik cella 3,7 a másik meg 4,2V-on volt amikor szétbontottam. Amióta JST-XH-n balanszolja az okostöltő övöm és bódottá vagyon. :D

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#61) Bütyökk válasza gyenesmartin (#55) üzenetére


Bütyökk
csendes tag

Azért csak nézd meg az IRF1324 adatlapján a lábak keresztmetszet-méretét,meg fogsz lepődni.Bármilyen ügyesen forraszt az ember,a tokon belül még folytatódik a lábak keresztmetszete,és lehet vele ponthegeszteni.

(#62) Kernel válasza Bütyökk (#52) üzenetére


Kernel
nagyúr

A vezeték keresztmetszetek nem kritikusak,mivel impulzus üzemben nem a szabvány terhelhetőség az alapja a számításoknak.

Ez nem csak a terhelhetőségről szól, hanem az egész vezeték ellenállásának áramkorlátozó hatásáról. Az akkunak is van valamennyi belső ellenállása (állapotfüggő), illetve ilyenkor minden számít, ami a körben van.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#63) Bütyökk válasza Kernel (#62) üzenetére


Bütyökk
csendes tag

Azért csak Te is nézd meg azt az adatlapot,összesen hány mm2-re jön ki a huzal keresztmetszet a beforrasztott lábaké.Nagyvonalúan számolhatsz a maximummal a gyártói leírás szerint,kíváncsi vagyok,mennyi jött ki :-) [kép]

Utána lehet számolgatni a további vezeték keresztmetszeteket.

[ Szerkesztve ]

(#64) zsolti1debre


zsolti1debre
tag

Ugyes vagy,emelem kalapom!

(#65) gyenesmartin válasza Bütyökk (#63) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Lehet, hogy elméletileg nem számítanak a vezeték keresztmetszetek, de a gyakorlatban nagyon is. Én örülnék a legjobban, ha vékonyabb vezetéket tudnék használni, de azzal már lehet erős kötést létrehozni. Tudom, mert kipróbáltam. A pozitív ágon 16mm2-est használok. 8-assal már nem lehetett hegeszteni. A negatívon pedig 13 mm2 (a képen még 5 van, de kipótoltam még 8-al). Nagyon is érezni.
A lábak ellenállása elenyésző a vezetékek ellenállásához képest. Mert a lábak az pár mm, míg a vezeték meg nálam legalábbis összesen 2 méter.

[ Szerkesztve ]

(#66) Bütyökk válasza gyenesmartin (#65) üzenetére


Bütyökk
csendes tag

A gyakorlatban az 5db fet össz source láb keresztmetszete 5mm2 alatt van.Ez az,amiről beszélek,nem másról.

(#67) gyenesmartin válasza Bütyökk (#66) üzenetére


gyenesmartin
őstag

A MOSFET lábainál lévő ellenállás elhanyagolhatóan kis értékű a vezetékéhez képest. MOSFET ellenállása a lábakkal együtt 1,2mR, ezt el van osztva 5-el. A vezeték ellenállása ettől jóval több. A feszültség leginkább a vezetéken fog esni, nem pedig a félvezetőn. Keresztmetszet az a hosszal együtt számít csak.

[ Szerkesztve ]

(#68) #16939776 válasza Bütyökk (#66) üzenetére


#16939776
törölt tag

Szerintem a 70u-s réz és a TH forrasztás lényegesen nagyobb ellenállást képvisel, mint az 5db fet összesen, és ennél egy nagyság rendel még nagyobb lehet a 2M vezeték ellenállása. Amúgy ez egyszerű-en számolható a feszültségesésekből, ha nincs négy vezetékes mOhm meter.

A sok vezeték nagy induktivitása+nagy áram, ami lefutó élnél indukálhat némi feszt, lehet a veszélyesebb a fet-ekre.

Másik nagy R tényező a hegesztő kontaktus összeszaratásának az ereje.

[ Szerkesztve ]

(#69) hcl válasza gyenesmartin (#67) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

++++
Ezért működik egyáltalán :)

Mutogatni való hater díszpinty

(#70) pengwin válasza lezso6 (#31) üzenetére


pengwin
addikt

(#30) Wasquez
Ha beszédes szintaktikájú nyelv kell programozást tanulni, akkor arra szerintem megfelelő a Python vagy a C#. Előbbi szerintem olvashatóbb kódot ad, utóbbinak megvan az az előnye, hogy C típusú, mint amikról eddig is szó volt.

Üdv, pengwin

(#71) Kernel válasza Bütyökk (#63) üzenetére


Kernel
nagyúr

Talán azt nem ártana tisztázni, hogy a hozzászólásodban miért szerepel a "keresztmetszet" szó kétszer is, míg a hossz és fajlagos ellenállás egyszer sem. Mert ez így elég érdekes.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#72) macskea válasza Bütyökk (#51) üzenetére


macskea
őstag

Hát pedig autóhifiben épp azért alkalmazzák, hogy kitolják az akksik határait. Nagy áram dinamikus leadása rövid idő alatt. Nekem ez eléggé ponthegesztés szagú. :S

''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

(#73) Pubszon


Pubszon
veterán

Nagyon jó cikk és ötlet.
Én már csak egy videót kérnék! :D

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

(#74) #33253120 válasza Pubszon (#73) üzenetére


#33253120
törölt tag

Ha hamarabb szólsz....
Most ajándékoztam el egy 6 fejes Funai-t....
;]

(#75) Pubszon válasza #33253120 (#74) üzenetére


Pubszon
veterán

Kár, pedig nagyon vágytam rá.... :DDD

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

(#76) Béééla


Béééla
őstag

Annyi hozzászólásom lenne hogy nem a C nyelv módosított változatát használja az Arduino hanem csak iszonyat sok libet, de a projekt kifejezetten aranyos! A kivitelezés se rossz :)

Bélabá

(#77) lezso6 válasza Béééla (#76) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nem használ olyan sok library-t, én túrtam már a kódokban. :D Viszont nagyon könnyű használni. :)

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#78) Béééla válasza lezso6 (#77) üzenetére


Béééla
őstag

Hát ahhoz képest hogy az ember egymaga írhatná meg, igenis kilóra sok :D (főleg a kezdőknek)

Bélabá

(#79) lajozs


lajozs
aktív tag

A teljesítmény nyák tükörkép. Ezt kiprintelve lehet vasalni. Akkor lesz oldalhelyes. (A másikat nem néztem...)

a levélbomba vékony, könnyű, de rossz a felbontása

(#80) Pubszon válasza Béééla (#76) üzenetére


Pubszon
veterán

Van sok library megkönnyíteni a dolgunkat, de megírhatod az egészet te magad is. :D
A C nyelv butított változata inkább a helyes.

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

(#81) gyenesmartin válasza lajozs (#79) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Jól van az, csak a mosfet lábainak feliratait kell felcserélnem.
Egyébként lehet, hogy még li-po akkumulátorról is működhetne. Láttam 90C-eket is és akkor már az egész ponthegesztőt meg lehetne csinálni egy pillanatforrasztó méretűvé, ráadásul még hordozható is lenne.

[ Szerkesztve ]

(#82) Gicz


Gicz
addikt

Akiknek akksi a gond....

Rengeteg méret, nagyon nagy kisütő ès töltőáram. Ezekhez kepest alegdurvabb 18650 is gagyi vacak :)
https://hobbyking.com/en_us/batteries/turnigy-graphene.html

Ilyenekben használunk 12-14 db 5000mah cella sorbakötve, 2 perc alatt lemerítve
https://youtu.be/PptMrBFAO-A

(#83) seolwon


seolwon
tag

Nekem ez így kicsit veszélyesnek tűnik.
Mi történne ha a fetek véletlenül zárlatba mennek, és a hegesztő odaragad a fóliához? Vakult már meg ember akkusavtól.

(#84) gyenesmartin válasza Gicz (#82) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Tudtommal a lipo az egyik legtűzveszélyesebb. Egyik egyetemen használtak ilyet a go-kartban. De egy este le is égett az egész.
Ezért sem használják barkácsgépekben és elektromos járművekben sem. Pedig minden tekintetben jobbak az tény.

seolwon:
Akkor valószínűleg elpárolog a szalag amihez hozzá van érintve így nem tapad hozzá. De egyébként ezért is van túlméretezve. Elvileg 1 mosfet is elég lenne, ezért tettem bele 5-öt, hogy biztosan ne ez menjen tönkre.

[ Szerkesztve ]

(#85) Kernel válasza seolwon (#83) üzenetére


Kernel
nagyúr

Aki tart tőle, felvehet egy olcsón kapható munkavédelmi szemüveget, de ezzel nem foglalkozik még az sem, aki ráküldi az autóakkut direktben, elektronika nélkül:

https://www.youtube.com/watch?v=Gk3vrKc4Y1w

Ez már persze gányolás, mert túléget. De nem lyukad ki és nem is ragad hozzá.

Erre írtam korábban máshol, hogy itt esetleg lehet játszani a vezeték ellenállásának áramkorlátozó hatásával is (egy jól méretezett kábeldobbal csökkenteni?).

Van egyébként sok ponthegesztős videó, rákereshet bárki a spot welder szavakra. Arra már nem emlékszem, hogy ezekben szerepelt-e védőszemüveg, nem azt néztem.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#86) Teréz Atya válasza gyenesmartin (#84) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

A LiPo-tol nem kell felni, jo dolog az. A Tesla-ban azert nem LiPo-t hasznalnak, mert a 18650-esek sokkal olcsobbak, mig LiPo-bol nincs egy altalanosan elfogadott standard.
A batteryuniversity szerint a LiPo es LiIon ugyanazokbol a kemiai osszetevokbol epul fel, a kulonbseg a szeparatorban es a csomagolasban van:
"Li-polymer can be built on many systems, the likes of Li-cobalt, NMC, Li-phosphate and Li-manganese, and is not considered a unique battery chemistry. The majority of Li-polymer packs are cobalt based; other active material may also be added."

A grafenes akku meg nagyon jo, ugy megy vele a versenytechnika, mintha seggbe rugtak volna. :D

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#87) Béééla válasza Pubszon (#80) üzenetére


Béééla
őstag

Nem okoskodásként, de egy sima GCC van mögötte, nincs sehova butítva. Átlagember számára érthető szintre egyszerűsített saját függvények és makrók vannak, semmi több. Nem piszkálták meg a nyelvet.

Bélabá

(#88) Gicz válasza gyenesmartin (#84) üzenetére


Gicz
addikt

Tény, hogy ésszel kell használni, de tobb 1000 ciklusokon vagyok tul rengeteg akksival es az egesz modellezo tarsadalom is, es akkor volt csak tűz amikor foldhoz vertuk a gepet nagyon csúnyán :)

Dehát valamit valamiért :)

(#89) Teréz Atya válasza Gicz (#88) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Marciart a Dron topicban szamolt be rola h toltes kozben elkezdett melegedni, majd kigyulladt egy alig hasznalt turnigy akku. Van rola valahol video is a YT-on.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#90) Béééla válasza Teréz Atya (#89) üzenetére


Béééla
őstag

Gyári hiba mindig előfordul. Baleset meg még gyakrabban ;]

Bélabá

(#91) Teréz Atya válasza Béééla (#90) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

En biztos ami zicher alapon jo vastag penzkazettakban tartom az akkujaim. Eddig, kopp-kopp, eggyel sem volt baj. Persze racernel az odacsapas inkabb termeszetes felhasznalas mint nem. :)

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#92) Béééla válasza Teréz Atya (#91) üzenetére


Béééla
őstag

Ha kigyullad akkor az a kazetta kiváló ágymelegítő/merülőforraló is egyben :DDD

Bélabá

(#93) Kernel válasza Teréz Atya (#86) üzenetére


Kernel
nagyúr

Nem hinném, hogy csak azon múlik, bizonyára vannak más különbségek is.

Li-po hajlamos lehet a duzzadásra vagy belső átvezetés esetén gyulladásra, míg a fémtokokos 18650 gyártható olyan biztonsági kivitelben, ami csak felforrósodik, kifúj a szelepen, de nem gyullad meg.

A 2,5 V-ig is kisüthető Li-on jobban teljesít a csökkent feszültségű tartományban, míg a Li-po belső ellenállása valamivel hamarabb (vagyis már magasabb potenciálon) kezd nőni.

Az elektromos autókban állítólag nem is töltik 4,2 V-ig a cellákat, így kitolható az élettartam az akkura vállalt garancia idejéig, legfeljebb valamivel kevesebb töltést tárol.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#94) Teréz Atya válasza Kernel (#93) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Hmm, hat ez nagyon fugg a Li akku kemiai osszeteteletol, a burkolattol, meg millio es egy tenyezotol. Nekem pl. van 4.2V-os 18650-es LiIon akkum, ami ennek megfeleloen nem komalja az alacsonyabb feszultseget. Pontos infom nincs rola, de kb. LiCoO2 lesz, epp ezert nem nagyon vernek bele szeget, mert hajlamos kigyulladni.
Amit te emlitesz, az valszeg a LiFePO4 akku. Nem szeret kigyulladni, jobban birja az alacsonyabb feszt, de alacsonyabb az energiasurusege.
Forras szinten a batteryuniversity.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#95) gyenesmartin válasza Teréz Atya (#86) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Ahogy nézem ezeknek a lipoknak az árait, hát elég drágák. 18V 2500mah-s kb 12 ezer forint. 18650-ből ez 3500Ft (vatera, jofogas, újak, de bontottak). Vagy újonnan 6,5K (LG HE4).

[ Szerkesztve ]

(#96) lajozs válasza gyenesmartin (#81) üzenetére


lajozs
aktív tag

A Te projekted (és felelősséged), így csak még egyszer figyelmeztetnélek: a kivezetéseket nem cserélheted fel a rajzon, mert az (így, a Drain-t direkt nyákra rögzítve, tehát "szemből" nézve) G-D-S. A fényképeiden korrekt a nyák. Bocs, befejeztem.

a levélbomba vékony, könnyű, de rossz a felbontása

(#97) gyenesmartin válasza lajozs (#96) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Így gondolta?

Sprint layoutban sárga színű az az alkatrész ami a fólia oldalon helyezkedik el. A felirat pedig elvileg jó így az SDG. Ha a nyák felől van nézve abból GDS lesz.

(#98) lajozs válasza gyenesmartin (#97) üzenetére


lajozs
aktív tag

Tehát, még szájbarágósabban: ez a nézet lesz a beültetési oldal képe (piros alkatrészek), "hátul", a nyomtatott oldalon rácsavarozva az IRF-ek. Egyetértek, így korrekt.

a levélbomba vékony, könnyű, de rossz a felbontása

(#99) Reverend válasza gyenesmartin (#65) üzenetére


Reverend
tag

Gratulálok a fejlesztéshez! Érdeklődő kérdés: a magas áram miatt nem lett volna jobb a panelre csavaros kötéssel kötni a vastag vezetékeket? Csavaros érvég krimp, majd a szemet csavar-alátéttel a panelra? Szebb is, és könnyebb cserélni is. Ezt a gigaforrasztást javítani elég horrornak tűnik így messziről. :)

(#100) gyenesmartin válasza Reverend (#99) üzenetére


gyenesmartin
őstag

De igen jobb lett volna. Csak kár, hogy utána jutott eszembe, miután szereztem egy aluminium sínt (nagyfeszültségű transzformátor bontásából). Mert így kiforrasztani már nem lehet. A plusz 8mm2-es vezetéket is kínszenvedés volt hozzáforrasztani.

(#101) Attici


Attici
őstag

Tetszik, mert egyszerű. :C Gratulálok! :R
Mikrohullámú sütű trafójával is szoktak ponthegeszteni.
A hegesztésről tényleg csinálhatnál egy videót. Én is kíváncsi lennék, hogy hogy lehet vele dolgozni.

"Minden, ami a “DE” előtt elhangzik, lényegtelen."

(#102) gyenesmartin válasza Attici (#101) üzenetére


gyenesmartin
őstag

A telefonomnak elég rossz minőségű kamerája van így nem nagyon lehetne látni benne semmit sem.
De kb ilyen: [link]
Annyi különbséggel, hogy az enyém nem szikrázik.
Ha valaki pedig könnyen hordozhatóra szeretné megcsinálni az vegyen 2S lipo akksit. Láttam belőlük 1500mAh környékén 90C-eket is. De ekkor rövidebb vezetékek is kellenének.

Mikró trafóval is próbálkoztam, de azt nem volt az igazi nálam.

[ Szerkesztve ]

(#103) dementor


dementor
senior tag

Óriási respect! :C

"Mert az éj sötét és tele van iszonyattal."

(#104) MIstván3


MIstván3
újonc

Üdvözletem!
Megépítettem ezt a pont hegesztőt de a programozásnál mindig hibát ír ki a program nem tudom mi lehet a baj!
Ha valaki tudna segíteni ebben megköszönném!

Mata

(#105) Pubszon válasza MIstván3 (#104) üzenetére


Pubszon
veterán

Szia.
Írj az arduino topikba ott segítenek. :)

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

(#106) MIstván3 válasza Pubszon (#105) üzenetére


MIstván3
újonc

Köszönöm!
Megpróbálom!

Mata

(#107) lui740


lui740
újonc

Hello. Nekem a felprogramozással van bajom. bárhogy próbálom valamire mindig hibát ír ki. Tudna valaki segíteni? Köszi előre is :)

(#108) gyenesmartin válasza lui740 (#107) üzenetére


gyenesmartin
őstag

Bocsi a késő írásért.
Még ez kell, ha nincs benne az IDE-ben.
Könyvtár kezelésnél kell betenni.

[ Szerkesztve ]

(#109) bence1994.01 válasza gyenesmartin (#108) üzenetére


bence1994.01
újonc

Szia.
Nekem sem akar összejönni a programozás. Gyári példákat felteszi de ezt sajnos nem akarja exit status 1 hibát ír. Mappákat bemásoltam a könyvtárba de úgy sem akar életre kelni. Programozás előtt már összeépítettem kijelző csak világít nem kellene valamit kiírni neki. Bocsánat de ebben a témában kezdő vagyok, ha hülyeséget kérdezek /írok akkor elnézést kérek.

[ Szerkesztve ]

(#110) Ikka56


Ikka56
friss újonc

Nagyon profi megoldás! Ügyes és leleményes vagy, emelem kalapom!

(#111) pogibalint


pogibalint
friss újonc

Esetleg tudnátok információval szolgálni azzal kapcsolatban, hogy min. mekkora autó akkumulátort érdemes keríteni ehhez a ponthegesztőhöz? (Pl. min. amper)

Esetleg valaki aki megépítette, hány hegesztés után kell újratölteni az akksit?

Előre is köszönök minden infót!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.