Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) Adam289 válasza PDA_FAN (#20) üzenetére


Adam289
csendes tag

A GM sajnos önképi problémákba ütközött. Akart egy prémium márkát, megvette a SAAB-ot, aztán rájött, hogy a prémium autó prémium alkatrészeket takar, prémium beltéri és motorikus megoldásokat. 20 évig szívóztak velük mert képtelenek voltak elviselni, hogy Svédországban nem engedtek a minőségből és ha kellett 20 szor visszaküldték a GM-nek az olcsósított alkatrészt átgondolásra. 2008-ban elkészült az utolsó szériás (9-3) 9-5NG, de mivel sejtették, hogy az ára miatt kevésbé fogják venni, kiadták neki az olcsósított Opel verzióját, az Insigniát. Részben ezért is halt el a 9-5NG, mert mire lejár a visszatartás és árulhatták, a kategóriájában már megvették közel ugyanazt fele annyiért Opelben, kisebb presztizzsel, picit kevesebb extrával, viszont hasonló motorpalettával és hasonló alkatrészekből. Csak ugye az Insignia is "prémium" kategóriában szeretett volna indulni, középkategóriás alkatrészekkel, aminek ahogy írtad, hamar előjött csomó betegsége.
Egyébként a 2014 után, főleg a 2017 utániak már nem ilyen problémásak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.