Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) XuChi


XuChi
addikt

A mai nap jó híre számomra :C :C

(#2) janos68


janos68
aktív tag

Ez a játék ütött 2012.-ben mint az ipariáram. Egyik kedvencem volt PS3-on, a DA kiegészítőjével együtt. Simán beleraktam több mint 150 órát mire a platina csengetett, és egy percét sem tartom elvesztegetett időnek. Kár, hogy a kedvcsináló bemutatja a DA végső főnökét is. A második alakjának legyőzésébe majdnem belerokkantam. Négy évvel később a furcsa ízlésű pc-s játékosoknál kíváncsi vagyok milyen reakciót fog kiváltani.

(#3) Televan74


Televan74
nagyúr

Nálam ez is a listára kerül. :K

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#4) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Ilyesmi bulikra számíthattok :D :

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5) janos68 válasza Abu85 (#4) üzenetére


janos68
aktív tag

Hihetetlen nagy élmény volt eső alkalommal lenyomni ezt a sárkányt. Egy teljes napom majdnem ráment mire levertük a csapatommal, és a jutalom is bőséges volt. Persze azóta már vagy ötször kitömtem, de az első volt az igazi. Sokáig a tetemről készült "sztárfotó" volt a háttérképem.

(#6) Abu85 válasza janos68 (#5) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Offline vagy az Online süsüt küldtétek padlóra? Offline az nem nehéz egy magick archer karakternek. Csak Holy sebzést adó Hunter Bolt kell, az nagyon fáj neki. ;] Emiatt csak a fő pawn volt velem, többre nem volt szükség. :DDD Magasabb szinten már Magick Rebalancer sem kell.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7) janos68 válasza Abu85 (#6) üzenetére


janos68
aktív tag

Egy on és négy off volt. Az első volt az on, azzal szoptam a legtöbbet. Szerencse is kell ahhoz, hogy online-ba én vigyem be neki a végső döfést, de jó játékosnak szerencséje is lehet. :)
Mystic Knight+Holy grace=döglött Ur-Dragon.

(#8) Rigormortiis válasza Abu85 (#6) üzenetére


Rigormortiis
addikt

Az onlinet vagy tízszer lenyomtam 360on, emlékszem egész nap csekkolgattam befelé, hogy lássam, hogyan áll a harc. (aki nem tudná: Online módban mindenki ugyanazt a sárkányt ütötte, csak nem láttuk a többieket. Oszonyat nagy hp barja volt, naponta kb 2 ment le).

Kár, hogy euban nem jön ps4re.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#9) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Azt hiszem egyedül leszek itt a véleményemmel, én akkoriban X360-on próbáltam ki, hát az hogy nem győzött meg az gyenge kifejezés és inkább a "szánalmas szart" használnám. Elvesztegetett időnek éreztem kb. minden percét, amit beleraktam de legalább jó tanulópénz volt.

Questek nem szóltak semmiről, gyenge harcrendszer, követők (pawns) háttértörténet és lélekmentesek voltak etc..

Ha már ilyen akció RPG-ről van szó, a Witcher széria 1000x jobb volt.

J.

(#10) janos68 válasza joysefke (#9) üzenetére


janos68
aktív tag

Így van. Nem vagyunk egyformák. Én meg a Witcher-től kapok hidegrázást, annyira taszít benne a környezeten kiívül szinte minden.
A pawns az egyik legfaszább ötlet amit valaha láttam játékban. Olyan szinten be lehet állítani (ehhez persze rengeteg harc, beszélgetés, és speciállís muttyok kellenek) a kis társamat, mintha négy kezem lenne, és mind a két karaktert én irányítom. Ha viszont elhanyagolom, akkor sokszor csak púp lesz a hátamon. Nem mellesleg rengeteg "lóvét" kaptam érte, mert nagyon sokan választották társnak, pont azért, mert részemről ki volt polírozva maximálisan.
Mondjuk ha valakit nem húz be a játék akkor amikor sötétben mentek a csapatoddal, csak a lámpás világít az öveteken, és rádront a bokrok közül egy Cimera. Villámok, tüzek világítják be a környezetet ahogy a varázslótársaid teszik a dolgukat, a vadállat bömböl, a társaid folyamatosan pofáznak, és megszólal a zene, ami egy férfi és női kórushang, akkor az tényleg nem az illető játéka.

(#11) LLKobe


LLKobe
veterán

Coop van benne?

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#12) #08052480 válasza joysefke (#9) üzenetére


#08052480
törölt tag

Inkabb az volt a gond, hogy rossz jatekra vartal. A DD nem RPG, nincsenek benne jol felepitett, valtozatos, sztorikozpontu mellekquestek; mely, feledezesre erdemes lore, jol megirt beszelgetesek, jellemmel felszerelt NPC-k vagy c&c mint olyan. A DD egy nyitott vilagu hack'n slash meglepoen jo fejlodes- es harcrendszerrel (mindketto messze komplexebb mint a Witcherben pl). Ha az elobbit keresed benne, egy Witcher mellett nyilvan keptelen labdaba rugni.

(#13) joysefke válasza #08052480 (#12) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Lehet hogy én voltam figyelmetlen amikor megvettem, vagy a review-k amiket olvastam nem tértek ki a dolognak erre az oldalára, de én azért vártam volna pár RPG elemet a játéktól. így az egész egy lelketlen lóti futi játék volt olyan sztorielemek nélkül, amelyek segítettek volna beleélni magamat a játékba illetve értelmet adtak volna a fetch questelésemnek akarom mondani kalandozásomnak.

J.

(#14) #08052480 válasza joysefke (#13) üzenetére


#08052480
törölt tag

Hat nemtom, en pont azt kaptam amit vartam, ha jol remlik demo is volt belole. Engem szemely szerintem jobban zavart a technikai oldala, nagyobb harcoknal neha szo szerint a jatszhatatlansagig lassult az egesz, meg seta kozben is siman beszagatott, ilyen szempontbol a legrosszabb jatek amivel ps3-on osszefutottam - a szenne maszatolt kep es letterbox ellenere is. Pont ezert nem is ertem miert nem izzadnak ki egy nextgen verziot is ha mar egyszer jon pc-re, ez a jatek pont megerdemelne.

(#15) deakpeti


deakpeti
tag

jo!

Ha mar megtisztellek azzal hogy radirok akkor tisztelj meg azzal hogy viszza irsz!ugyan igy forditva is!koszonom:)

(#16) Shing válasza joysefke (#9) üzenetére


Shing
őstag

Valahogy én is így voltam vele. Egy random koreai MMORPG tartalmával vetekedett a játék. Olyan üresnek hatott az egész. Egy moddolt Skyrim-hez, Witcher 3-hoz már nem is akarom hasonlítani. Bár valahol más műfaj is, én úgy érzem. A boss fight-ok lettek volna egyedül érdekesek, ha pörgősebbre csinálták volna és nincs olyan, hogy hagyja magát a boss szétverni. Pl. a leglátványosabb boss harcok (szerintem) a Vindictus-ban vannak. [link]
Ilyet kellett volna ugyan ezzel a harcrendszerrel és fizikával. Nem ezzel a félig AFK, ugorj rá mindenre rendszerrel. :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.