Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) cucka válasza zsigus (#142) üzenetére


cucka
addikt

Nem arra akartam célozni, hogy van-e kipróbálható demó vagy sem. A trend az, hogy minden játékból legyen kipróbálható demó, XBLA esetén pedig egyenesen kötelező a demó megléte.

Két probléma van:
- Egyik befektető sem fog milliókat ölni egy olyan platformra történő fejlesztésre, ami kezdetektől fogva bátorítja a hekkelést, méghozzá az ezzel járó kalózkodás miatt.
- Minden olyan hasonló rendszernél, ahol a szabad szoftver (kétségkívül nagyon szép) eszméje helyett a felhasználói élményt helyezik előtérbe, nagyon komoly szűrésen mennek át a szoftverek ahhoz, hogy jóváhagyja őket a gyártó és megkapják a "minőségi termék" pecsétet - pl. nézz utána, hogy miért vezették be a 80-as (90-es?) években a Nintendo Seal Of Quality plecsniket.
A fizetős sdk például ennek az első lépcsője. Ez az Ouya konzol pont ezzel szembe megy, és ettől valóban nyitott és bárki számára hozzáférhető lesz, viszont ennek hátulütője, hogy így pont a fizetőképes vásárlókkal b*sznak ki.

(#143) DeFranco
Valamiből a Google Play is elvegetál
Az áruház maga elvegetál, azok a fejlesztők nem, akik azt hitték, hogy megtérül a befektetésük, ha erre a platformra dolgoznak.

[ Szerkesztve ]

(#152) atike válasza tabu3x (#145) üzenetére


atike
nagyúr

Egy aksis cuccnak folyamatosan konektorra dugva lenni nem épp egészséges....

És itt épp ezen lesz a hangsúly ezzel kapcsolatban is, hogy millió minden másra lehet majd használni... Ez a mivolta is az Androidból fakad, igen.

Nekem sem tetszik a tablet TV-re kötve alternatíva. Mint ahogy a telefon TV-re kötve sem.

(#153) hunbi válasza anulu (#130) üzenetére


hunbi
tag

"mihez is kellene a Nintendónak, MS-nek és a Sonynak alkalmazkodni? ahhoz, hogy rommá hackelhető és szétbarmolható legyen a konzoljuk nekik is?"

A változó időkhöz elsősorban. Pl láttad már hogy jön a win8? :D (most függetlenül attól ki mit gondol róla, de a nagyok is mozdulniuk kell a trendek szerint)
Egyébként feltételes módban volt az egész, egyrészt, hogy _ha_ menni fog a cégnek illetve _ha_ foglalkoznak ilyen kis céggel illetve kicsi szegmenssel. Ha figyelmen kívül hagyják őket _esetleg_ megerősödik a műfaj. Kis kockázat, de azért létezik.

(#154) danih


danih
addikt

És felemelték a 99 USD-s pack darabszámát 80.000-re!

(#155) tabu3x válasza Def26 (#123) üzenetére


tabu3x
tag

mindenki arra dobja ki a pénzét (10 usd), amire akarja:-)
no, majd meglátjuk, mi kell a népnek.

(#156) rudi válasza anulu (#128) üzenetére


rudi
nagyúr

Igen, interneteztem mind a három vezető konzollal és mindegyiken kriminális. DE! Neteztem Androdi tableten is bluetooth billentyűzettel és egérre ;)

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#157) cucka válasza zsigus (#150) üzenetére


cucka
addikt

ha megnézed az anrdoid-ot ott is van rengeteg fizetős játék, és mégis sz*rrá hekkelhető az egész (bár tény, hogy ők legalább nem hangoztatják ezt).
Tudom, hogy léteznek fizetős játékok androidra, csak annyit állítok, hogy sokkal kevésbé profitábilis erre a platformra fejleszteni, mint kb. bármi másra.

Másrészt a hackelés nem egyenlő a kalózkodással.
Nem is ezt mondtam, hanem azt, hogy a kalózkodás a hekkelés következménye - legalábbis azon emberek szerint, akik a játékiparba szeretnének befektetni. Te is (meg mindenki más) hasonlóan gondolkoznál, ha a te saját pénzed lenne a tét.

És harmadrészt, hogyan emlegethetnék a Team Fortress 2-t (ami free2play ugyan, de van egy prémium része is ami fizetős (bár csak olvastam róla, nem ismerem a játékot).
Valószínűleg a F2P üzleti modellt fogják követni. Ez igaz az egész iparra, jelenleg a legtöbben ebben látják a fejlődés útját.
Az egyetlen DRM, ami működik egy ilyen, könnyen hekkelhető környezetben, az az online ellenőrzés, de ezt nehéz lesz lenyomni azoknak az embereknek a torkán, akik szabad platformon szeretnének játszani.

[ Szerkesztve ]

(#158) danih válasza cucka (#157) üzenetére


danih
addikt

de ezt nehéz lesz lenyomni azoknak az embereknek a torkán, akik a szabad platformot előnyös tulajdonságként értékelik.
Semmi köze ennek a platform nyitottságához. Ez azt jelenti, hogy szoftveresen nem vagy korlátok közé szorítva. Viszont ha egy szolgáltatást veszel igénybe, ami fizetős, az más! Nyitott platform != nincs fizetős szolgáltatás és minden ingyé' van.

[ Szerkesztve ]

(#159) cucka válasza danih (#158) üzenetére


cucka
addikt

(Bocs, közben átfogalmaztam az idézett részt, a lényeg maradt)
A másolásvédelem a problémás rész. Nyílt platform, az egyetlen megoldás a Diablo3 típusú DRM. Na ezt nehéz lenyomni az emberek torkán. A fogyasztók fejében a szoftver nem szolgáltatás, soha nem is volt az, így is viszonyulnak hozzá. Ez várhatóan változni fog, az iparnak ugyanis érdeke, hogy a szoftver inkább legyen szolgáltatás, mintsem hagyományos termék. (A nyelv jól mutatja ezt. A kábeltévére "előfizetsz", a szoftvert viszont "megveszed".)

[ Szerkesztve ]

(#160) tabu3x válasza DeFranco (#146) üzenetére


tabu3x
tag

ezt a támogatottságot azért át kellene gondolni.
hogy fognak a fejlesztők megbirkózni a google termékfrissítési politikájával? a fejlesztők két év múlva is nagy örömmel fognak fejleszteni 4.0-ra, mikor már 1000.999 android lesz az aktuális platform?
vagy majd minden évben új konzolt veszel, mert az újabb os nem mehet föl a régi vasra?

(#161) rudi válasza danih (#154) üzenetére


rudi
nagyúr

Sejtettem, hogy ez lesz :) remélem a duplájára is fel fog kelleni emelniük!

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#162) rudi válasza cucka (#159) üzenetére


rudi
nagyúr

Viszont ha valami 3 dolcsiba kerül, akkor sokkal kevesebben mozdulnak a kalózkodás felé, mint a 30 dolcsis játékoknál.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#163) DeFranco válasza tabu3x (#160) üzenetére


DeFranco
nagyúr

És kit érdekel,hogy a google milyen os-t ad ki? Konkrétan overgeekségnek tartom, ha valaki habzó szájjal eret vág, ha nem a legújabb android van minden cuccán a kiadás után két nappal.

Pont nem érdekel, ha kijön 4.0-val, és úgy is marad 3 évig. Tartalom jöjjön rá, az meg jön, ha termel bevételt.

@cucka: miért érzek WP7 szagot?

[ Szerkesztve ]

(#164) cucka válasza tabu3x (#160) üzenetére


cucka
addikt

Pontosan úgy, ahogy most megbírkóznak: a fejlesztők arra fejlesztenek, ami az emberek zsebében van, nem pedig arra, ami egy git repóban van.
Meg lehet nézni a telefonoknál, hogy mi történik, ha egy gyártó szabadon hagyja garázdálkodni a 3rd party fejlesztőket. Nemrég volt erről egy statisztika, miszerint az androidos telefonok túlnyomó többsége fél éven belül elavult szoftvert fog futtatni, nagy részük pedig így is marad, mert a 3rd party gyártó ezt az aspektust pont lesz*rja. A fogyasztó pont a 3rd party fejlesztők korlátozásával járna jobban, nem pedig a szabadjára engedésükkel.

(#163) DeFranco
@cucka: miért érzek WP7 szagot?
Nem tudom, én nem érzek, az egyetlen párhuzam, hogy ez az Ouya egy potenciálisan elb*szott koncepció, a WP7-et pedig egy megvalósult, bizonyítottan elb*szott platform.

[ Szerkesztve ]

(#165) rudi válasza tabu3x (#160) üzenetére


rudi
nagyúr

Ki mondta, hogy az új OS nem mehet fel a régi vasra? ;) Jelenleg azt tippelik, hogy az Android verzióváltogatása lassulni fog. Ha meg majd 3 év múlva már tényleg gond lesz bármivel is, akkor fogja az ember és eldobja a 100 dolcsis konzolt, vesz helyette másikat, a játékai pedig megmaradnak a Play accján.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#166) tabu3x válasza DeFranco (#163) üzenetére


tabu3x
tag

nem érted. ki fog egy akkor már elavult OS-ra fejleszteni 3 év múlva? biztos, hogy lesz rá tartalom?

(#167) DeFranco válasza tabu3x (#166) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Miért, elavult OS-ű tabletre fejlesztenek? ;]

- Te Dzsoni! Portoljuk 2.2-re a Killing Fear Overdose 3-at?
- Hülye vagy? Rég elavult, hagyjad már...
- Azt láttad, hogy az eszközök 25%-án még 2.2 van?
- Leszárítom.
- Öhm... van itt egy Xoyangho tablet is, amire nem portolták a 4.0-t
- Huhh, de jó, hogy szóltál, már fordítom is...

[ Szerkesztve ]

(#168) zsigus válasza cucka (#159) üzenetére


zsigus
őstag

Induljunk el a danih kolléga által felvázolt vonalon:

"Nyitott platform != nincs fizetős szolgáltatás és minden ingyé' van."

Hackelés= ingyenes játékok, gyári SW= fizetős játékok.

Kb. mint az Xbox-nál, ami ha fel van törve nincs többé LIVE.

tabu3x: Szerintem erre a gépre teljesen feleslegesek a frissítések. Ha megnézted a videót láthattad, hogy itt egy teljesen más rendszerről van szó mint ami a telefonokon van pl. teljesen más a kezelőfelülete.

Új funkciókat úgyis csak akkor építenek be ha megéri nekik (ahogy pl. a PS3/Xbox esetében a videóstreaming szolgáltatások), egyébként max. hibajavítások érdekesek itt.
Nem sok értelme van a frissítéseknek, nincs újragondolt kezelőfelület (3.0->4.0), nincs multitasking, nincs új HW stb.

A játékokkal kapcsolatban pedig szintén ugyanez a helyzet: sok gépet adnak el, megéri rá fejleszteni, kevés gép esetén pedig semmin sem változtatna a frissítés.

[ Szerkesztve ]

(#169) tabu3x válasza rudi (#165) üzenetére


tabu3x
tag

jah, persze, majd jön Buhera Vera és megoldja:-)
azért ezt a 100 dolcsit én még nem venném készpénznek... mire ideért, simán lesz 40k HUF...

(#170) tabu3x válasza DeFranco (#167) üzenetére


tabu3x
tag

ott a pont, legalábbis ebben kérdésben:-)

(#171) tabu3x válasza zsigus (#168) üzenetére


tabu3x
tag

szóval, ez egy több évre bebetonozott hw és sw speckójú konzol lesz?
de akkor tényleg magyarázza már el valaki, mi ebben a forradalmi újdonság?
annyi, hogy bárki fejleszthet rá?
nem károgok, nem lehúzom a cuccot, csak kérdezek, mint ahogy eddig is...

(#172) zsigus válasza tabu3x (#171) üzenetére


zsigus
őstag

Mivel én is annyit tudok róla amennyi a kickstarter-en le van írva, ezért halvány lila gőzöm nincs arról, hogy 1 év múlva lesz e rá frissítés. Nem is azt mondtam, hogy nem lesz, csak azt, hogy nem sok értelme lenne. Xperia Play-re sem lesz (elvileg), és az is játékra készült.

Nem tudom mennyire nyúltak bele a rendszerbe, de mivel fejlesztői készletet kell venni a rá való fejlesztéshez, ezért nem sima android-os játékok lesznek rá, hanem (mint egy konzolnál) direkt erre a gépre fejlesztik a játékokat.

Ebből kiindulva mi értelme lenne, hogy jövőre nekiálljanak újra felépíteni az egész rendszert az új Droid verzió miatt, amikor ki tudja mióta dolgoznak rajta. Ez a gép nem csak egy egyszerű telefon HW és android 4.0, hanem annál jóval több.

[ Szerkesztve ]

(#173) zsigus válasza zsigus (#172) üzenetére


zsigus
őstag

Bocsi a dupláért

"Ebből kiindulva mi értelme lenne, hogy jövőre nekiálljanak újra felépíteni az egész rendszert az új Droid verzió miatt, amikor ki tudja mióta dolgoznak rajta. "

És semmi újdonság nem lenne benne, mivel ahogy mondtam itt nincs meg azon funkciók nagy része ami telefonban/tabletben igen. Max. a kernel cserélődne, de annak értelme= (majdnem) 0.

[ Szerkesztve ]

(#174) Ps Vita


Ps Vita
őstag

Kemény,hogy már össze jött

(#175) danih válasza zsigus (#172) üzenetére


danih
addikt

Fejlesztőkészletet kell rá venni? Ezt honnan szedted? Amúgy nem konkrétan erre az eszközre kell fejleszteni, hanem a tegra3 platformra, ami (surprise, surprise) csomó tablet alapját is képezi (vagy képezni fogja). Sőt, az OpenGL 2,0 is bőven jó (azt hiszem, ebben nem vagyok biztos). Kész engine-ek is vannak.

(#176) zsigus válasza danih (#175) üzenetére


zsigus
őstag

Bocsi, rosszul olvastam. Amikor átfutottam a kickstarter oldalt a 699 dolláros csomagnál láttam az SDK-t kiírva, de most már látom, hogy csak korábbi hozzáférésről van szó.

De ettől függetlenül gondolom, hogy nem stock androidról van szó, vagy igen?

[ Szerkesztve ]

(#177) danih válasza zsigus (#176) üzenetére


danih
addikt

A megfelelő meghajtókkal ellátott stock android szerintem megteszi, bevallom nem látom, hol kellene farigcsálni. l Max egy launchert. Legnagyobb kérdés itt a felbontás szerintem, ha ez ok a játéknál, már támogatott is a rendszer által (vagy valami szoftveres upscale, nem értek ehhez az aspektushoz). Ja, és a natív joy támogatás.

[ Szerkesztve ]

(#178) #56230144


#56230144
törölt tag

Várós!

(#179) ribizly


ribizly
veterán

Szeretném megemlíteni, hogy létezik ma már az UnrealEngine-nek és a Cryengine-nek is Android/iOS-es verziója. Gyakorlatilag nem rossz grafikai teljesítményre képesek már a Tegra2-n. Ha ezt kioptimalizálják, akkor ez egy működő koncepció is lehet akár. Nem valószínű, hogy az első verzió annyira sikeres lesz, de lehet hosszú távon nekik lesz igazuk és nem kell megvárni, hogy egy mamutcég hosszú éveken keresztül tervezzen és megalkosson egy konzolt, hanem ebben van a jövő. Amúgy meg az nVidia (kicsit nagyképűen ugyan, de) már valamikor nem is olyan régen bejelentette, hogy a mobil grafikus teljesítmény hamarosan beéri (SŐT LE IS HAGYJA) az asztali megoldásokat. Bár természetesen erre még kellene várni jó pár évet véleményem szerint...

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#180) danih válasza ribizly (#179) üzenetére


danih
addikt

Huh ha annyiszor lenne egy dolcsim ahányszor az nVidia az asztali piacot nyilvánosan eltemette, már milliomos lennék...

(#181) hunbi válasza ribizly (#179) üzenetére


hunbi
tag

A mobil cucc a nem mobil cuccot csak egyféleképpen tudja lehagyni: mégpedig úgy ha nagyon szubjektíven nézzük a végeredményt.
Pl: azt mondjuk fotorealisztikus a kép - miközben az asztali gépeken még nem. Persze az 1 colos kép míg asztalinál a 24" hd felbontáshoz viszonyítanak... :D
Így végül is lehet. Más kérdés, hogy objektíve nézve egy limitált méretű és energiaellátású (limitált hűtésű) eszköz nem versenyezhet -teljesítményben- egy ugyanazt a technológiai szintet használó, röfiből táplálkozó géppel.

(#182) rudi válasza rudi (#41) üzenetére


rudi
nagyúr

Na, az elmúlt 23 óra alatt 8000-ről 23 000-re emelkedett az "elővételben eladott" gépek száma, és 3,37 milla van a számlán - nemsemmi!

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#183) Slade92 válasza adalbert1 (#9) üzenetére


Slade92
aktív tag

"nes/snes/megadrive (esetleg dreamcast/n64/ps1) emulátor"

Persze és szerinted ezt a Sony meg a Nintendo csak úgy engedné! :D Biztos engedné de nem 2 forintér fölleg a sony mert ugye ps storen még árulnak ps1-es játékokat!
Meg még a Ouya elöálítására is össze kell szedniük a pénzt nem hogy még a sonynak meg a nintendonak fizzesenek komoly összegeket!
Szóval szerintem ez a emulátor dolog tuti felejtös!

(#184) danih válasza Slade92 (#183) üzenetére


danih
addikt

Semmi közük hozzá. Egyrészt: az Ouya gyártója nem vállal felelősséget azért, mit csinál a felhasználó a géppel. Másrészt: az emulátor full legális, más kérdés, hogy meg kell hogy legyen az eredeti rom hogy legálisan játszhass vele. Már most vannak emuk androidra, simán működnének az Ouya-n.

(#185) rudi válasza rudi (#182) üzenetére


rudi
nagyúr

Az elmúlt 8 órában további 3000 konzol ment el és kerestek 340 000 dolcsit. Ezzel a tempóval a támogató program végére, 27 nap múlva olyan negyedmillió előrendelésnél és 30 millió dollárnál lennének. Úgy nézem, minden komolyabb nemzetközi és helyi online sajtó foglalkozott vele, továbbá a legerősebb Kickstarter kezdő, szóval csak van érdeklődés iránta :)

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#186) danih válasza rudi (#185) üzenetére


danih
addikt

Nem semmi! Bár azt hiszem most már inkább lassabban de biztosan fog felfelé kúszni a "megrendelők" száma.
Amúgy mekkora dolgok vannak fenn Kickstarteren, most nézem csak... Saját műholdra gyűjtenek, melyet mindenki használhat... közösségi műhold, kész... :)

(#187) DeFranco válasza danih (#186) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Komoly érv az internet mellett. :K 95%-a hülyeség, de csak egy komoly projekt jöjjön be... valami igazán, emberiség szinten hasznos... és a nagy számok törvénye alapján erre értelmezhető mértékű esély van.

(#188) danih válasza DeFranco (#187) üzenetére


danih
addikt

Igen, valami igazán hasznos... mint ez! :R
Banánzongora ftw.

[ Szerkesztve ]

(#189) rudi válasza danih (#186) üzenetére


rudi
nagyúr

Igen, vannak ott brutális dolgok, és itt aztán tényleg igaz, hogy sok kicsi sokra megy, rengeteg pénzt össze lehet gyűjteni egy-egy jónak tűnő dologra, meg az ember olyanokat lát, amiről nem is gondolta, hogy létezik :)

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#190) atike


atike
nagyúr

Máshol is írtak már róla, egy kiemelt mondat a cikkből:

"Mindenesetre most úgy látszik, hogy a játékos és a fejlesztői közösségek is egyöntetűen üdvözlik az ötletet és mindenki lelkes."

Hátha.... :)

Nem tudom volt-e már belinkelve (vagy hogy a cikkben szerepel-e), de tessék, itt lehet követni, hogy hogy is áll a project.

(#191) atike


atike
nagyúr

Egy másik vélemény is:

"A gép ugyan valójában egy androidos táblagép, amely kijelző helyett a tévét használja, irányításról pedig egy gamepad gondoskodik, azonban mivel a mai konzolgeneráció már rég az öregkori nyugdíj korszakában van, nagy piaci rést tömhet be még a felsőkategóriában is. Gondoljunk csak bele, a mai konzolokat memória tekintetében két éve utolérték már a mobiltelefonok is! Egy új, játékra szánt PC-nek csupán a videokártyájában legalább kétszer annyi található. Számítási teljesítményben pedig rég lehagyta a PC a konzolokat, és az okostelefonok, táblagépek is jelentősen megerősödtek az utóbbi éveben."

...és még egy:

"A gépből jelenleg természetesen csupán prototípus létezik, azonban már most több nagysikerű független fejlesztő tette le mellette a voksát."

Ezekben nagyjából minden benne van.

És tessék - a tabletes párhuzam tényleg nem is "butaság".... :)

(#192) cucka


cucka
addikt

Érdemes elolvasni a projekt leírását a kickstarter-en, nekem például onnan esett le, hogy a témaindító cikk tartalma hülyeség.

Ellentétben a cikkben leírtakkal, szó nincs arról, hogy eladásokban vagy bármiben megszorítsák a következő xbox-ot vagy playstation-t. A célcsoport az indie játékközösség, ennek a piaci résnek a betöltésére készítik ezt a cuccot. Így már érthető, hogy kevéssé fogja megviselni őket, ha távolmaradnak a nagykiadók (korábban írtam, hogy számukra a nyílt platform inkább hátrány, mint előny).

Nem lehetne esetleg informálódni, mielőtt megírtok egy ilyen cikket? Engem sikerült teljesen félrevezetni azzal kapcsolatban, hogy mit is akarnak elérni ezzel a konzollal.

[ Szerkesztve ]

(#193) danih válasza atike (#191) üzenetére


danih
addikt

Gondoljunk csak bele, a mai konzolokat memória tekintetében két éve utolérték már a mobiltelefonok is!
Uhh ez nem jelent semmit, célhardveren a minimális overhead miatt nem elsődleges szempont a memória mennyisége. Egy architektúra számítási sebessége nem lesz gyorsabb, ha csak megduplázzuk a memót...

Amúgy a legjobb volna, ha a beszedett pénzből kicsit visszapörgetnének más (akár kickstarteres) fejlesztőnek egy tegra3 portért. Ezt sokan ajánlják is a komment szekcióban a weboldalon.

(#194) rudi válasza atike (#191) üzenetére


rudi
nagyúr

Azért azt megnézném, hogyan tapogatod a tévét ;) Szerintem az lesz majd az érdekes, hogy hogyan oldják meg a tapogatásra (főleg multi-touch) és/vagy mozgásérzékelőre kifejlesztett tengernyi Android játék vezérlését. Vagy kell valami Wii jellengű kontroller, vagy ezt a vonalat inkább hanyagolják majd.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#195) atike válasza rudi (#194) üzenetére


atike
nagyúr

Én sehogy, csak beidéztem pár (konkurens?) szakmai oldalon megjelent cikkből... :P :U :)

(#196) danih válasza rudi (#194) üzenetére


danih
addikt

Most per pillanat kevés olyan játékra tudok gondolni, amely nem volna minimális erőfeszítéssel átültethető joy-os irányításra (legtöbb nagyobb játéknál virtuális joypad már így is van). Fruit Ninja (ennek joyyal értelme nem lenne), esetleg Angry Birds (ebbe pedig esetleg bele lehet hegeszteni egy iránymutató nyilat).... Nem hiszem, hogy lenne értelme bármilyen mozgásérzékelőnek ennél a konzolnál.

[ Szerkesztve ]

(#197) rudi válasza cucka (#192) üzenetére


rudi
nagyúr

Viszont arról sincs szó, hogy ezt nem próbálnák meg a nagyok beérését, ha összejön rá elég pénz! Kickstartert célszerű úgy indítani, hogy nem egyből nagy szavakat puffogtatsz, de ha adja magát a támogatás és jó a fogadtatás, akkor ez tipikusan olyan dolog, amiből akár akármi is lehet. Idézet a Kickstarteren lévő FAQ-ből:

OUYA was not created merely to host ports of existing Android games. We’ve built this badboy to play the most creative content from today’s best known AAA game designers as well as adored indie gamemakers.

That said, we believe many existing Android games will feel bigger and better on a TV with a real controller. And we’ve heard from developers like Brian Fargo and Adam Saltsman that the controller will be the most exciting reason to develop for OUYA. We hope they speak for all developers when they say OUYA will inspire new forms of gameplay.

Ott az AAA címek lehetősége, és az is, hogy új szintre akarják vinni az Android játékokat.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#198) rudi válasza atike (#195) üzenetére


rudi
nagyúr

Akkor fogalmazzunk úgy, hogy marhaságokat idézel ;) a memóriás dolog és a tablet analógia is minimum necces.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#199) rudi válasza danih (#196) üzenetére


rudi
nagyúr

Az összes reflex alapú játék kiesett, az érintéssel képernyőváltás és gesztusok kezelése szintén elég izés lehet gamepaddal, mozgásérzékelő nélkül pedig a legtöbb autós és egyéb száguldós játék sokat veszt az élvezhetőségén.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#200) atike válasza rudi (#198) üzenetére


atike
nagyúr

Akkor nem csak a konkurens jelzőt kellett volna kérdőjellel megjelölnöm, hanem a szakmait is.... :P :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.