Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) LordX válasza Abu85 (#30) üzenetére


LordX
veterán

Azért nem ennyire fekete-fehér. Nem csak gyors és lassú program létezik, ha valaki nem optimalizál egyik architektúrára, akkor nem feltétlen lesz lassú, csak max lesz benne kihasználatlan potenciál (azaz lehetne gyorsabb is, de lehet, hogy elég gyors a célra). Akkor lesz lassú, ha nagyon különböző az a nem optimalizált hardver a többitől. Erről lehet vitatkozni, mennyire lesz ez, de a GCN marad, az nV-t meg nem érdekli. Egy játékot amúgy is a "következő" generációra kell írni, mert mire befejezed, az lesz a mainstream, és általában az még ki sincs adva. Ha az lenne, amit te mondasz, akkor egyetlen egy darab játék nem működne rendesen az aktuális kártyákon, ami nyilvánvaló hülyeség.

Meg kérdés, hogy mennyire érdemes minden picoFLOPS-ot kihozni egy hardverből (ami nem konzol). Az alacsony szintű API sem jelenti, hogy mindent kötelezően mindent ki kell sajtolni (hogy a köv generáción meg megszopasd magad), elég megállni a megfelelő teljesítménynél, és olyan paramétereket használni, ami kb. jó mindenhol.

Ivy Bridge-re ha maxra járatod az optimalizálást és olyanokat is figyelembe veszel, hogy milyen paraméterei vannak a store buffer-nek, akkor Haswellen befigyel egy akár 50% lassulás. Én konkrétan döglött hallal verném azt, aki azt a kódot írta..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.