Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) DarthSun


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Egy GeForce4MX440- el voltam hasonlóan, akitől kaptam, azt mondta soha nem volt rajta borda sem, nemhogy még ventillátor. Na én tettem rá és működik is :DDD

(#2) Mokó válasza DarthSun (#1) üzenetére


Mokó
aktív tag

Szia DS!

Nem akarok hülyeséget mondani de talán creative(?) volt vmi gf2 amin valóban nem volt még hűtőborda sem :O hehe...amúgy ha jól értesültem ezek ilyen ~5 W körül fogyasztanak.

(#3) Mokó


Mokó
aktív tag

Te jó ég mikor lett fél2?11:31kor néztem az időt és elkezdtem kipucolni a G15-öt.Hát kész,előjött nem egy karc amit eddig nem láttam de annyi baj legyen.

(#4) DarthSun válasza Mokó (#3) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Sok ídőt el lehet tekerni ilyenekkel :D

(#5) Mokó válasza DarthSun (#4) üzenetére


Mokó
aktív tag

elvesztettem az időérzékem-nagyon ritka nálam az ilyesmi...

(#6) Redneck


Redneck
veterán

"Imádom" az ilyen idegesítő hibákat.

X-Games Pro Boarderben egyik pálya adott részén van egy bug, ha átugrottad ment tovább, ha beleesel fagyás.

Interstate 76-ban a parkolós pályán van egy láthatatlan gödör, ha beleesel, respawn.

The Crewban minden kilépés előtt Windowed módra kell állítani, különben Alt+Enterre is 30fps capes a játék.
V-sync ki/be kapcsolás csak felbontás váltással megy.

Régebben GTA V-ben a letálcázás kapcsolta be a Triple bufferinget.

Volt anno egy AMD-s konfigom amin az összes órajelnek oszthatónak kellett lennie 12-vel, akkor volt tuti, stabil.

Az aktuális Asus lapom UEFI-jében ha túl sokáig variálom a ház hűtését, fagy.

Tudnám még sorolni. :DD

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#7) DarthSun válasza Redneck (#6) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Régebben GTA V-ben a letálcázás kapcsolta be a Triple bufferinget.
Volt anno egy AMD-s konfigom amin az összes órajelnek oszthatónak kellett lennie 12-vel, akkor volt tuti, stabil.

:DD , ez a 2 a legjobb

A GTA5- höz - egyébként az ilyen az objektum-orientált programozás+kódlapátolás eredménye. Valamelyik programozó rossz objektumba tette/örököltette a buffering metódusát, egy másik aki a keretrendszert írta, azt használta a tálcázást leíró rutinhoz, ekkor futott le az a kódrész - tipp, ha nem, akkoris valami hasonló alapú a bug.

(#8) Mokó válasza DarthSun (#7) üzenetére


Mokó
aktív tag

Miket nem tanul az ember töletek :D

(#9) CJ4567 válasza Redneck (#6) üzenetére


CJ4567
veterán

Nálam a The Crewwel nincs gond, de amikor Bethesda játékokat modolok, gyakran kilépésre crashel a játék. :DDD

No Sana No Life

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.