Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) con_di_B válasza aginor (#9) üzenetére


con_di_B
tag

Még az FSR-nél el tudom hinni, hogy berakják elsőre aztán majd úgy módosítgatják maguknak, h igazán jó legyen, de a DLSS az konkrétan fekete doboz, vagy jó, vagy nem, aztán táncolgathatod körbe, de fekete dobozt körbetáncolni nagyon ritkán optimális. :D

Persze messze nem most kaptak erre rá, anno az FXAA-t is beszórták a világon mindenbe ész nélkül, aztán az, h mennyire maradt utána recés minden, az már más kérdés.

Így belegondolva elég kevés játék van, amiben az alapokat (térbeli is időbeli mintavétel (aliasing), kamerakezelés, interpolációk) végiggondolják normálisan, aztán valami konzisztens renderelést raknak össze. Még AAA játékoknál is sokszor látom h jajj nagyon látványos lesz a screen shot, csak mozgás közben zizeg az egész kép mint az állat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.