Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Ha csak Radeonokkal kompatibilis, akkor mit tud profitálni ebből a konkurencia??

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#2) Busterftw válasza GodGamer5 (#1) üzenetére


Busterftw
veterán

A konkurencia kevesebb VRAM-mal eddig is jobban futtatott jatekokat, szoval szerintem nem nagyon vannak rakenyszeritve.

(#3) Cifu válasza GodGamer5 (#1) üzenetére


Cifu
nagyúr

Leírta Abu: sok esetben gyártófüggetlen a memóriakezelési probléma.
Teszem azt a felesleges textúrák törlése a memóriából vagy azok betöltésének ütemezése a probléma - ez független a hardware-től. Ha rájön a fejlesztő, hogy mi okozza a belassulást vagy a problémát, akkor abból kiindulva nekiállhat a megoldásnak.

Az, hogy csak Radeonon fut, abból a szempontból logikus, hogy az AMD a Radeonok memóriamanagementjével van tisztában.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#4) menpee válasza Busterftw (#2) üzenetére


menpee
aktív tag

Finoman fogalmazva is nagyon hajlít az a zöld szemüveg, de mindenki nyugodtan higgyen abban, amiben akar.

,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell

(#5) Busterftw válasza menpee (#4) üzenetére


Busterftw
veterán

A kartyakon hasznalt VRAM mennyisege es a kartyak jatekokban elert teljesitmenye mindenki szamara elerheto az interneten.
Gondolom a merheto, objektiv szamok neked mind zold szemuveges hajlitasok.

(#6) Zyrox21 válasza Busterftw (#5) üzenetére


Zyrox21
csendes tag

Áh nem vagy az véletlenül sem,látom áttjöttél az iponról,persze jobb teljesítményt ér el mint a konurencia,más hogy milyen áron,végülis igazad van,de az emberek max 3%a vesz csúcs vga-t(lehet sokat mondtam).El kell ismerned,hogy közép-felsőkategóriába az amdnek jobb vgai vannak,(kapsz hozzá játékot),az RT funkciórol annyi a véleményem,hogy azért van,hogy kilehessen kapcsolni.

(#7) #06658560 válasza GodGamer5 (#1) üzenetére


#06658560
törölt tag

Annyit, hogy ha Radeonra optimalizálnak valamit a rossz memóriafoglaláson az más hardveren is jelentkezni fog. Nem fog feleslegesen valami pöcs renderelés arányosan lényegesen nagyobb memóriaterület lefoglalni pl. Vagy végre rájönnek a fejlesztők, hogy lehet üríteni a memóriából is, nem csak meghívni mindent.

(#8) Busterftw válasza Zyrox21 (#6) üzenetére


Busterftw
veterán

Tehat a tobb VRAM-mal rendelkezo AMD kartyak azert jobbak, mint az altalaban kevesebbel szerelt, de gyorsabb vagy hasonlo teljesitmenyu Nvidiak, mert plusz jatekot kapsz hozza es az Nvidia draga. Latom sikerult felfogni a mondanivalot. Olvasd el a cikket megegyszer, aztan az elozo hsz-emet.

Pelda:
gtx 1060 6gb - rx 580 8gb (csucs vgak!)
gtx 1660 6gb - rx 590 8gb
rtx 2060 6gb - 5700(xt) 8gb
rtx 2080 8gb - radeon VII 16gb

menpee: Biztos nekem akartad szanni a hsz-t?

[ Szerkesztve ]

(#9) Criminalhdz


Criminalhdz
csendes tag

Szép, szép, de ebből mikorra lesz valami "fogható"? Az AMD sajnos számomra olyan, mint az újévi mehikók, csak lövöldöznek vaktában az égre. Majd kiderül mi lesz ebből is.

(#10) Raysen623 válasza Busterftw (#8) üzenetére


Raysen623
addikt

Na most sikerült egy olyan játék alatti eredményt hoznod ahol az 5700XT a normál 2070 alá kerül a sorban. Witcher 3 esetén azért már nem ez a helyzet és a 2070 is 8Gb-al szerelt. Onnantól kezdve pedig rossz a listád. A 2080 vs Radeon VII-es párosítás megint rossz, mert jelenleg nincs csúcskártyája a pirosaknak. Egyszerűbb lett volna ezt leírni és akkor még őszinte is vagy. Az első kettő OK, és akkor mi van? Oka van annak amiért ilyen a kártyák memória mennyisége.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#11) Reggie0 válasza Raysen623 (#10) üzenetére


Reggie0
félisten

De van, csak naluk ennyi a csucs.

(#12) Cifu válasza Busterftw (#8) üzenetére


Cifu
nagyúr

Marhaságot hozol össze. Játéktól függő dologról beszélsz. Hiába erősebb például egy RTX2060 egy R9 390 8GB-nál, ha az előbbi a 6GB-os RAM miatt alacsonyabb textúrafelbontást állíthatsz be mondjuk egy RE2: Remake esetén. Miközben FHD felbontásban játszható magasabb textúra minőség esetén egy R9 390-en is.

Ezért volt marhaság a RAM mennyiségét felhoznod...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13) Raysen623 válasza Reggie0 (#11) üzenetére


Raysen623
addikt

RX 5000XT szériában még nincs. Almát az almához ha kérhetem. Egyébként igazad van.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#14) Busterftw válasza Raysen623 (#10) üzenetére


Busterftw
veterán

Ezert is irtam, hogy hasonlo teljesitmeny, a jatek meg egy pelda, tolem nezhetsz osszesitest is, nem azon van a lenyeg.
Amikor a Radeon VII megjelent dragabban vagy ugyanannyiert mint az rtx 2080 ugy, hogy overall 5-15%-al lassabb volt dupla annyi rammal.
Nyilvan nem arra celoztam, hogy tobb vram=gyorsabb kartya, hanem a cikk alapjan csupan szemleltetes, hogy az Nvidianak nem nagyon volt gondja azzal, hogy a vram elfogy, raadasul kevesebb allt rendelkezesre.

(#15) Abu85 válasza Busterftw (#14) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az NV-nek volt ezzel több gondja, de nem igazán a programkód miatt, hanem a strukturálás az oka:

AMD Vulkan memtype implementáció:
Memory type 0
Heapindex    0
Flags    DEVICE_LOCAL_BIT
Memory type 1
Heapindex    1
Flags    HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
Memory type 2
Heapindex    2
Flags    DEVICE_LOCAL_BIT
HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
Memory type 3
Heapindex    1
Flags    HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
HOST_CACHED_BIT

NVIDIA Vulkan memtype implementáció:
Memory type 0
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 1
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 2
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 3
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 4
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 5
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 6
Heapindex    1
Flags    none
Memory type 7
Heapindex    0
Flags    DEVICE_LOCAL_BIT
Memory type 8
Heapindex    0
Flags    DEVICE_LOCAL_BIT
Memory type 9
Heapindex    1
Flags    HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
Memory type 10
Heapindex    1
Flags    HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
HOST_CACHED_BIT

Nem véletlen, hogy az NV hozott gyorsan egy extra kiterjesztést a Vulkan API-ba, hogy egyáltalán működtetni lehessen a hardvereiket. Ebből mára szabvány lett, de erre nem lenne szükség, ha az NV nem így strukturálná a hardvereit. A DirectX 12-n is vannak hasonló problémák, csak arra nem ajánlott működés módok használatát javasolja az NV. Például a buffer viewek direkt bekötését a root signature-be. A Microsoft pedig legalább ennyiszer elmondja, hogy ezt nem szabad csinálni, mert az API nincs erre felkészítve. A legtöbb memóriamenedzsmentre visszavezethető gond abból ered, hogy a fejlesztő megpróbálja az összes hardvert valahogy lefedni, de eközben az eltérő strukturálás miatt nem ajánlott műveletekre kényszerülnek, ami például leakhez vezet. Ezekre eddig az volt a tipikus megoldás, hogy be kellett építeni az AMD headerjeit, amik csak úgy működtek a konkurens hardvereken is, de ezek általános megoldások, teljesítménycentrikus motorba nem igazán jók. Ezért jön egy új eszköz, ami megmondja a fejlesztőknek, hogy hol a hiba a kódban, ami például leakhez vezet. És innentől egyszerűbb lesz a különböző struktúrákra is optimalizálni, akár nem ajánlott műveletekkel is, mert megmondja a program, hogy mi okozza például a leaket. Ez az AMD-nek is jó, mert jobb lesz a végleges program, illetve az NV-nek is, mert nekik sem olyan jó ám az, ha mondjuk akadozik a DX12 mód, vagy a DX11-hez képest lassabb a sebessége.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16) Zyrox21 válasza Busterftw (#8) üzenetére


Zyrox21
csendes tag

Te miröl beszélsz?

(#17) Cyberboy42 válasza Busterftw (#8) üzenetére


Cyberboy42
senior tag

:)) Ez a hír nem erről szól. A Fejlesztőknek lesz könnyebb dolga, mivel konkrétan látni lehet majd aa memória allokációkat, igaz hogy csak amd-vel tudják majd futtatni, de amit ott javítnak, az esélyel az nv-nak is segít.

...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

(#18) Busterftw válasza Cyberboy42 (#17) üzenetére


Busterftw
veterán

Az vilagos. Az elso hsz-bol indult ki a mondandom. Peace :))

(#19) andy19770128 válasza Busterftw (#14) üzenetére


andy19770128
aktív tag

valóban lassabb. Fhd van. 4 K alatt viszont más a szitu. Csak úgy jászom. rengeteg játéknak ultrák kell a 12- 14 GB 4 alatt

(#20) Busterftw válasza andy19770128 (#19) üzenetére


Busterftw
veterán

En nem igy latom.
Kell a 12-14GB vagy elterpeszkedik mert van 16GB?

Akkor hogy van az, hogy az RTX 2080 fele VRAM-mal 4K-n gyorsabb mint a Radeon VII?
Milyen elonyokkel is jar a tobb vram ebben az esetben?

(#21) Darmol válasza Busterftw (#20) üzenetére


Darmol
senior tag

Nagyon leegyszerűsítve: Alacsonyabb felbontáshoz kevesebbet kell számolni. Ha az adott program ki tudja használni a nagyobb memóriát, jobb a képminőség.
Csodák nincsenek. Adott képkockához adott adatsűrűség mellett adott memóriaigény tartozik. Ha részletesebb a kép, nagyobb a memóriaigény. Alacsony felbontáshoz nem kell annyi memória. Ha a memória szűk keresztmetszet, akkor vagy extrém alacsonyra esik az FPS, vagy rosszabb a képminőség. Manapság inkább utóbbi.
Van egy rakás dolog ami árnyalja a képet, de a te kérdéseidre ez az adekvát válasz.
A PH-n van pár cikk (PH-n kívül pedig jópár) amelyek azt tárgyalják, hogy miért jobb az AMD megoldása, és van pár cikk amelyek azt tárgyalják miért jobb az NV megoldása, és ezeknek a cikkeknek a nagy része közös részhalmaz. Ebből következik, hogy az hogy melyik jobb attól függ, mit tart a júzer fontosnak.
És mielőtt zöld vért kéne ontanom: igen általában elmondható, hogy az NV GPU-jai jelenleg nyers erőben erősebb mint az AMD-éi (kimutatható mértékben), sőt bizonyos alkalmazásokban hatékonyabb is (kimutatható mértékben). Na bumm, és akkor mi van?

Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.

(#22) Hunreal


Hunreal
tag

Busterftw, developer, s_otto, na és persze terror... Ipon fórum négyesfogata... Legyen szó bármilyen AMD-t érintő cikkről, ők mindig, minden esetben megjelennek és elvakultan fikáznak. :U Az AMD ebben szar, az AMD abban szar stb., nekik minden AMD termék szar.

(#23) Busterftw válasza Darmol (#21) üzenetére


Busterftw
veterán

Ertem, hogy alacsonyabb felbontashoz kevesebbet kell szamolni, viszont en azonos felbontassal hoztam peldat.
Ha megnezed mit irt elottem andy19770128, es azt amit en irtam utana, lathatod, hogy azonos, 4K felbontasrol volt szo.

Nem azt allitottam, hogy az RTX 2080 kevesebb vrammal gyorsabb full hd ultran, mint a Radeon VII 4K ultran dupla annyi vrammal.

En sem vitat akarok szitani, nem is a sebesseg lenyeg a kartyak kozott, az elso hsz-re reagaltam, hogy az Nvidia nem nagyon van rakenyszeritve (a konkurenciahoz kepest) a jobb vram hasznalatra.

(#24) Busterftw válasza Hunreal (#22) üzenetére


Busterftw
veterán

Ezt mar masodjara kapom meg itt annak ellenere, hogy fikazasrol szo sincs, hoztam konkret, merheto peldakat es normal hangnemben ervelek/ellenervelek.

Persze tudom, ugy kellene forumoznom ahogy te a 22-es hsz-ben bemutattad. Temahoz nem illoen, ervek es szamok nelkul.

[ Szerkesztve ]

(#25) opr válasza Busterftw (#24) üzenetére


opr
veterán

A tema az, hogy az AMD kiad egy gpu memoria-profilozot windowsra, ami hihetetlen konnyites lesz a fejlesztoknek es mellekesen jot tesz az NV-vel is, mert ha memoriakezelesi problema van, az altalaban mindegyik kartyan szar, ez a tool meg pont ezeket segit megtalalni, illetve javitani.

Prezentald kerlek, eddig melyik hozzaszolasod kapcsolodott a temahoz konkretan itt, ebben a topikban?

Csak mert ahogy En latom:
Kapasbol a #2-vel bizonyitod, hogy nem is erted, mirol van szo, sot, ugy egyaltalan jelleggel fingod nincs a temahoz. #5-el ezt sikerul bebetonozni. Az ota pedig elment egy idiota, szokasos, frocsogos, mindket oldalrol feligazsagokat bebofogos, szakmaiatlan AMD vs NV vitaba. Aminek amugy konkretan pont semmi ertelme, a konkret hirrel diszjunkt tema.

Mas, szakmaibb hsz, nem az agyatlan baromsaggal kapcsolatos:
Amugy meloban hasznalok cpu, gpu, memoria profilozokat, hihetetlen hasznos dolgok, napokkal-hetekkel tudjak neha leroviditeni egy-egy hiba es/vagy lassabb kodresz megtalalasat, javitasat, szoval ez egy nagyon jo hir, nagyon kellett mar valami ilyesmi PC-re is, ez hosszutavon mindenkinek jo lesz.

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#26) Busterftw válasza opr (#25) üzenetére


Busterftw
veterán

GodGamer5 irta, ebbol hogy tud profitalni a konkurencia.
En erre irtam, hogy nem nagyon vannak egyelore rakenyszeritve, mert eddig kevesebb vrambol is jobb teljesitmenyu kartyakat hoztak ki.

Ha a modszer miatt ennel is jobb lesz? Remek. Ettol meg nem irtam semmi olyat ami nem igaz, vagy nem kapcsolodik a temahoz.

"Kapasbol a #2-vel bizonyitod, hogy nem is erted, mirol van szo, sot, ugy egyaltalan jelleggel fingod nincs a temahoz."
Nem arra valo a tool, hogy megmutassa hol vannak a leakek, ami feleslegesen tobb vram igenyt general? Ha ennek ellenere a ugyanannal a jateknal, ugyanolyan felbontason az Nvidia elfer 8Gb-on, az AMD meg tobbon, akkor ez hogy nem relevans?

[ Szerkesztve ]

(#27) opr válasza Busterftw (#26) üzenetére


opr
veterán

szerk: mivel az eredeti hsz is szerkesztve volt, ezt toroltem, es a kovetkezoben magyarazok inkabb.

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#28) Busterftw válasza opr (#27) üzenetére


Busterftw
veterán

Szerkesztettem kozben. Egyszerubb leiirni mit nem ertek nem? Szivesen tanulok.

(#29) opr válasza Busterftw (#28) üzenetére


opr
veterán

Kepzeld el ezt ugy, hogy abszolut kivesszuk a kepbol az NV es az AMD neveket.

Szoval ez alapvetoen, nagyon leegyszerusitve ugy mukodik, cpu es gpu es gyakorlatilag minden eseten, amivel az egyszeru ember talalkozik, hogy:
- van valami adat, valamilyen taroloban
- amikor ezzel az adattal csinalni akarunk valamit, azt eloszor atmasoljuk a memoriaba, aztan tudunk vele dolgozni
- ahogy dolgozunk az adattal, lesznek olyan reszei az adatnak, amirol kell masolat, esetleg tobb peldanyban, vagy eppen valaminek csak ez, valami masnak meg csak az a resz kell
Ennek a vege, plane egy gpu-nal, ami masszivan tobbszalu az lesz, hogy rengeteg memoriamuvelet tortenik egyszerre. Ez gyakorlatilag ember szamara mar regen felfoghatatlan mennyisegu muvelet, masolas, torles, modositas, ide-oda adogatas, stb.

Namost, amivel dolgozni szeretnel, az eloszor beirodik a memoriaba. Gyartotol fuggetlenul ugyanaz a valami pont ugyanannyi memoriat fog igenyelni, ez logikus, hiszen ugyanaz a kep (textura) pont ugyanannyi bitet fog elfoglalni a vinyon is meg a videokartya memoriajaban is.

Ami viszont nem feltetlen ugyanaz, az a rohadt sok poligon, keppont, stb. Gondolj bele, minden egyes keppont folyamatosan valtozik, letrejon (bekerul a memoriaba es dolgozunk vele), megszunik (kikerul a memoriabol), vagy eppen nem latszik (memoriaban van, de csak annyit dolgozunk vele, hogy kideruljon, hogy nem latszik, onnantol szarunk ra, nem pazaroljuk a kraftot, ugyse latszik).

Es itt van a problema. Ezt a sok-sok muveletet meg lehet oldani explicit modon, szepen manualisan, ami rohadt gyors lesz, csak eppen bonyolult, nehezebb igy programozni (bar hozzateszem, hogy ha megszokod, akkor utana meg a nem explicit konkretan zavaro/idegesito), vagy egy egysegesitett megoldassal, ami ugyan picit lassabb lesz, de elvileg mindig mukodni fog.

Igen am, de mi van akkor, ha valahol, valami gebasz van, ami mondjuk csak valami nehezen reprodukalhato, specialis esetben tortenik?

Na, erre valo ez a tool, amirol a cikk szol, hogy ezeket a muveleteket meg tudod nezni, felvenni/elore-hatra tekerni, mint egy videot, minden kepkockat kulon megnezni, hogy hol, mikor, mi, miert tortent, stb. Igy magat a hibat nagysagrendekkel gyorsabban meg lehet talalni. Es mivel maga a fizikai alapja a dolognak ugyanaz minden gyartonal, ezert valoszinuleg maga a hiba is ugyanaz, tehat ha javitod radeonon, javitod nvidian is, meg intelen, meg akarmi csoda-kinai zug-vga-n is.

A fentiek ellenere, vagy meg inkabb pont a fentieket alatamasztva amugy siman lehet gyorsabb kevesebb memorias videokartya (emlekezzunk a sok GB-os ddr2-es szornyekre!), ugyanis az, hogy rambol egy adott szinthez mennyi kell, kb fix. Onnantol, hogy az a mennyiseg adott, konkretan nem szamit, ami felette van, mondhatni abban az esetben felesleges baromsag, onnantol csak az szamit, hogy a mar ott levo adattal milyen gyorsan tudunk dolgozni (gpu), illetve hogy milyen gyorsan tudunk oda adatot betenni (pciE savszel), meg ott adatot mozgatni meg lehivni meg ilyesmi (gpu-vram memsavszel).
A fentiek persze jatekra-videozasra, szoval hetkoznapi dolgokra vonatkoznak, szimulacio, tudomanyos felhasznalas mas kerdes, ott van olyan, hogy a vilag osszes gpu memoriaja se eleg. Emiatt van pl a radeon VII-nek olyan b@szottsok memoriaja, ami jatekos szemmel a baromsag netovabbja, professzinalis szemmel meg sokszor a letezo legnagyobb aldas.

szerk: Szakmailag ebbe a magyarazatba boven bele lehet kotni, de igyekeztem konyhanyelven a leheto legprecizebb es ertheto magyarazatot adni, ami azert meg szakmai szinten sem teljesen baromsag.

szerk2: formazas, megprobaltam kicsit olvashatobba/emeszthetobbe tenni a dolgot. Az, hogy ez mennyire sikerult, egy masik kerdes. :DDD

szerk3: Amugy En pl hasznalok most is ilyen profilozokat, van cpu, gpu meg kulon memoriahoz is, sot, konkretan van live profilozo, valami hihetetlen, mekkora segitseg tud lenni egy aljasabb bug eseten. Napok alatt sikerult mar vele megtalalni olyan dolgokat, amiken amugy minimum heteket ultunk volna.
VR-hoz meg egyenesen elkerulhetetlen, hogy minden egyes kepkockanal, ami tobb, mint ~8ms volt, meg tudjam nezni, hogy megis miert, mi tortent a hatterben es egyaltalan hol van a bottleneck.
Szoval ez egy zsenialis cucc, ami mindenkinek segithet, ha jo, a low level engine-developertol kezdve kozvetetten egeszen a vegfelhasznaloig. Ez most egy univerzalisan jo hir, hogy PC-re lesz ilyen, ennek orulni kell. :K

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#30) Hunreal válasza Busterftw (#24) üzenetére


Hunreal
tag

Hagyjad már magad! Ne hazudj! Amit parádézol iponon megér egy misét... Az összes amd topikban csak fikázol, mint a három másik idióta. Bunkó, paraszt, óvodás módon belekötsz emberekbe, ha az amd terméket választják. Neked (na és a haverjaidnak) az okoz orgazmust, ha egy amd-ről szóló cikkbe belefröcsöghettek. Azt már ne is említsük, hogy ha valaki visszaszól, akkor csak simán azt mondod, hogy takarodjál át ph-ra... Ott ezt a stílust megengedheted magadnak, mert olyan szó, hogy moderátor, moderació nem létezik... Szóval nekem ne papolj, nagyon jól ismerlek, ne állítsd be magad szentfazéknak. Itt csak azért nem csinálod az iponos stílusodat, mert itt szerencsére bannolnak a francba, mint a 3 másik kollégádat...

[ Szerkesztve ]

(#31) MongolZ válasza Hunreal (#30) üzenetére


MongolZ
addikt

Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy itt nincs like gomb.

(#32) Busterftw válasza Hunreal (#30) üzenetére


Busterftw
veterán

Igen, igazad van. Az en es a te hsz-eid minosegebol es tartalmabol vilagosan latszik, hogy en csak hazudok es fikazok itt is, mint iponon.

"Azt már ne is említsük, hogy ha valaki visszaszól, akkor csak simán azt mondod, hogy takarodjál át ph-ra..."
Forras? Pelda? Egyszer nem mondtam senkinek ezt. Szerintem te keversz valakivel.

Ha a hsz-eink minoseget es tartalmat nezzuk, szerintem neked elobb jarna ban.
Persze mit beszelek, en csak paredezok itt es fikazok.

(#33) Busterftw válasza opr (#29) üzenetére


Busterftw
veterán

A konyhanyelvert kulon koszonet. A mukodesi elv eddig is megvolt, csak kozben eltereltem mas, gyakorlati iranyba, ami par embernek bicskanyitogatasnak tunt.

Kosz, hogy szantal ra idot ezt hosszabban elmagyarazni. :)

(#34) Hunreal válasza Busterftw (#32) üzenetére


Hunreal
tag

Istenem, ezt az álszent dumát, besz*rok. :C Nem keverlek senkivel, ellenben itt is hazudsz, mit is lehetett várni... :D Na menj vissza iponra, kijött egy új amd-s cikk...

[ Szerkesztve ]

(#35) Busterftw válasza Hunreal (#34) üzenetére


Busterftw
veterán

Meg mindig varom az ellenerveket.

(#36) Hunreal válasza Busterftw (#35) üzenetére


Hunreal
tag

:D Neked? Egy forintot nem érsz meg... :N Erre a címre, bőségesen rászolgáltál! :C De nyugi, ott van developer, s_otto, terror, majd ők meghallgatnak! ;) Na, szépeket! :D

(#37) Busterftw válasza Hunreal (#36) üzenetére


Busterftw
veterán

Koszi, szia.

(#38) Turcsika válasza Busterftw (#35) üzenetére


Turcsika
junior tag

Ilyenkor utána kell olvasni, és rájössz a motivációjára. [link]

Az ilyet már itt is finoman szólva kétkedve fogadják: [link]

Az iponon meg körbe állják és kiröhögik. Mint amd fan úgy látszik zokon vette. :DDD
Szóval ennyire releváns a véleménye.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.