sztori:
picit több mint 2 éve vettem egy telefont T-nél, MédiaMánia L díjcsomaggal.
ha jól tudom ez a csomag már nem létezik, de hasonló gondolom továbbra is van, a drága telefonok hűségidővel kedvezményes árusításához.
10 990Ft-ért a csomag tartalma a következő volt:
net - 1 GB
SMS - 300 db
Mobil TV 30 óra
Akkoriban ez nekem remek volt, az akkori munkám jellegéből adódólag rengeteg időt kellett valamivel átvészelnem, és mivel a szovjet scifik hamar elfogytak, így kapóra jött a net a telefonon, és a mobilTV, amúgyis akkoriban volt az okostelefonok első reneszánsza, a magamfajta gadgetbzinak pedig kötelező volt, de a lényeg, hogy megérte, mert tökéletesen kihasználtam, viszont nemsokára munkahelyet váltottam, és innentől kezdve, bár az 1GB net így minden hónapban elfogyott, a Mobil TV a feledés homályába merült.
Pár hónappal később épp horgászni voltam, mikor eszembe jutott, hogy dejó, ott lapul a zsebemben tizenvalahány csatorna, de mikor néztem volna valamit, a T mobiltévés oldalán a következő fogadott:
Önnek nincs Mobil TV előfozetése (nem szó szerint)
Némi káromkodás, sms-ezés, beállításellenőrzés után behaladtam hát a helyi ügyintézőhöz, hogy elmeséljem neki a problémámat miszerint becsülettel fizetek 10 990Ft-ot egy djcsomagért, aminek a része a 30 óra Mobil TV, de a rendszer szerint nincs rá előfizetésem.
Adategyeztetés, ügyintéző keres, néz, olvas, kérdez:
-Mikor használta utoljára a mobilTV szolgáltatást?
Mondtam, hogy nagyjából két hónapja, mire rávágja:
-Aha! Akkor ez a baj! Ha nem használja deaktiválódik.
Én:
-Mi?
Ügyintéző:
-Deaktiválódik.
Én:
-Dehát fizetem a havidíjat a díjcsomagért, aminek a tartalma ez a szolgáltatás.
Ügyintéző:
-Igen, de ha nem használja, deaktiválódik.
Én:
-Értem, és ha olyan díjcsomagot vennék aminek a havidíja teljes egészében lebeszélhető, és nem beszélnék egy másodpercet sem, a következő hónapban nem tudnék telefonálni?
Ügyintéző:
-Neeeem, ilyen bizonyára nem fordulna elő.
Én:
-És ön szerint ez logikus?
Ügyintéző:
-Egyáltalán nem, én sem értem, de ez így működik sajnos.
Én:
-És tudjuk aktiválni?
Ügyintéző:
-Természetesen.
Én:
-És kerül ez nekem valamibe?
Ügyintéző:
-Nem.
Én:
-Akkor aktiváljuk.
Ügyintéző:
-Készen is vagyunk, újraindítás után a szolgáltatás ismét elérhető lesz a készülékén.
Én:
-Köszönöm, viszontlátásra. (magamban:hörrgörrdurrgurr)
később, csak, hogy tisztán lássak felhívtam őket, hátha tudnak legalább részben logikus, és kielégítő magyarázatot adni nekem erre, callcenteres lyánynak annyit sikerült összedadognia, hogy szerinte a szolgáltatás nem a díjcsomag része, hanem, mintegy ajándékba jár mellé. :facepalm:
[ Szerkesztve ]