Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Ami nekem kb egy éve hiányzik a telenornál (azóta váltottam kb 9évnyi voda után), hogy nincs ingyenes hivásértesítő sms azokról a hívásokról, amiket kikapcsolt állapotban kaptam.
Vodánál ez alap volt, t-nél ha jól tudom külön kell fizetni érte.

Szerintem ennek egy alap és ingyenes dolognak kéne lennie minden hálózaton.

A tarifákba meg a másodperc alapú számlázásba meg már bele se megyek (esetleg 100mb/250ft? :DDD ).. ;] ;]

[ Szerkesztve ]

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#2) Gengi


Gengi
senior tag

Új simkártya vásárlásakor nincs tájékoztatva az ügyfél ,hogy a szám "új" vagy "használt". Én egy egyéni vállakozó számát kaptam anno és normál forgalmam duplájával kell foglalkoznom...

PSN:Mak1wara "A Tudásalapú társadalmat megette reggelire a fogyasztói társadalom"

(#3) #49227776


#49227776
törölt tag

A másodperc alapú számlázás tényleg nagyon sokat dobna az összképen, de szerintem az internetet kellene a T-Mobile-nak módosítania, mivel 100Mb net 990FT+túlforg. díj, azonban a Kék barátnál ugyanennyiért nincs túlforgalmazási díj, ami szerintem nagyon jó:D

(#4) tjb007 válasza Zirowe (#1) üzenetére


tjb007
nagyúr

Amennyiben a T a T-mobile takarja úgy szeretnélek tájékoztatni, hogy a Hívásértesítő szolgáltatás minden ügyfél (legyen postpaid vagy prepaid előfizető) számára díjmentes :)

A lényeget kiemelném azoknak aki nem olvasták végig a cikket (ha nem gond):

"Tehát semmiképp nem arra vagyunk kíváncsiak, hogy a tisztelt olvasók szerint melyik tarifacsomag túl drága, melyik trükkös, hanem olyan dolgokat keresünk, melyek valószínűleg azért élnek, mert régről megmaradtak vagy valaki nem gondolta át eléggé, hogy mi hogyan lenne logikus és ügyfélbarát."

[ Szerkesztve ]

(#5) Zirowe válasza Zirowe (#1) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Ja, meg még egy "érdekes" dolog, amivel telenornál találkoztam: ha új előfizetést kötök, akkor ugyebár tudnak tört hónapot számlázni nekem, viszont ha megszüntetem a számomat, akkor az egész hónapot számlázzák ki.
Nekem ez legutóbb 3200forintomba került, csak azért, mert számlazárás után 3nappal voltak képesek kikapcsolni a számomat, ahelyett, hogy normálisan (3200/30)*3-at fizettem volna.

Minősíteni nem akarom ezt, de sajnos muszáj volt kifizetnem.

tjb007: na, jó tudni, mert én még csak azt tudtam, hogy régen fizetős volt. :)
Már csak a telenor van lemaradva. :(

Most találtam: havi 125ft.
Vicc.

[ Módosította: Bocha ]

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#7) Bocha válasza #49227776 (#3) üzenetére


Bocha
HÁZIGAZDA

Most szólok először és utoljára, hogy a másodperc alapú számlázással és egyéb dolgokkal nem szeretnék ebben a fórumtémában találkozni. Aki erről szeretne írni, az olvassa el újra, hogy miről szól ez az egész. Köszi!

Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n

(#8) D.Orion


D.Orion
veterán

T-Mobile -os vagyok a kezdetek óta. Lassan egy éve minden hónapban megküzdök a t-mobile ügyfélszolgálatával az alábbi probléma miatt:

Feltöltőkártyás sim-em van. Minden hónapban eltűnik a kártyámról 300Ft-400Ft közötti összeg. Minden egyes feltöltés után felhívom a t-mobile-t és érdeklődöm, hogy miért vonódik le az összeg. A válasz mindig ugyanaz. Be van kapcsolva egy szolgáltatás amit én kapcsoltam be és ők nem tudják kikapcsolni, mert jelszó védi. Közlöm velük, hogy a 1777 robotüzenetei szerint semmilyen szolgáltatás nem aktív. Ő megnézi a gépben és azt mondja aktív. Ekkor jön egy 10-20 perces kiabálás- ordítozás mire megértik, hogy nem adtam meg semmilyen jelszót soha semmilyen szolgáltatásra. Ezek után közlik, hogy jó, akkor megpróbálják kikapcsolni és pikk pakk kikapcsolva. Ennek ellenére következő hónapban megint levonódik ez az összeg. Lassan pert fontolgatok, mert ki tudja mióta vonják havonta ezt a 300-400Ft-os összeget és én csak most vettem észre, kb. egy éve...

(#9) osztraksajt


osztraksajt
őstag

Én a T-nél fizetendő 200Ft hívószámkijelzést tartom nevetségesnek előfizetésnél. Évente 2400Ft csak erre, ami minden prepaidnél 0 egyenleggel is totál alapszolgáltatás. 3-an a családban évente 7K-t fizettünk ezért hogy lássuk ki hív. Már nem a T-nél vagyunk.

(#10) rep3at


rep3at
őstag

Nem tudom hogy így van-e még ingyenes Facebook az előfizetőknek nem feltétlenül ingyenes, ugyanis egy bizonyos egyszerre letöltött adatmennyiség után fizetni kell, ha ingyenes, ha nem az adott szolgáltatás. Pár ismerősömnek szép kis számlája lett ebből, ez szerintem egy komoly hiba (bárki mondogatja hogy így utálja meg úgy a Facebookot, azért nem rossz ha van egy ilyen díjmentes kommunikációs csatorna, arról nem is beszélve hogy a fanyalgók is legtöbbször használják valamilyen formában).

Forward thinking. كرر

(#11) Pubszon


Pubszon
veterán

Az is jó dolog lenne, bár kevés esetben van rá szükség, hogy ha mondjuk X településen karbantartás miatt nincs lefedettség Y szolgáltatónak, akkor Y szolgáltató az X településre és környékére bejegyzett előfizetőknek dobhatna 1-1 SMS-t a várható leállásról.
Nem régiben találkoztam ezzel, de jó jött volna egy figyelmeztető előptte.

ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...

(#12) ViZion


ViZion
félisten

Nekem csak egy apró észrevételem van, amit már jeleztem korábban nem is egyszer Vodáéknak... a honlapon a telefonokat minden szempontból lehet szűrni... csak WIFI szerint nem... ami azért már pár éve nem akkora extra. Anno amikor jeleztem, nagyon örültek, majd továbbítják, etc... biztos komplikált dolog. :)

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#13) evooo


evooo
aktív tag

T-mobile hívószámkijelzés 200Ft. 2011-ben pénzt kérnek azért, hogy lásd ki hív...

(#14) Phülöp


Phülöp
addikt

Én csak annyit szeretnék, hogy a Voda nézzen rá a másik két szolgáltató BB előfizetési feltételeire, aztán gondolkodjon el kicsit.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#15) FeRRaR1


FeRRaR1
őstag

A Trénél mi is úgy jártunk (B.nő) hogy 100 megás csomag, értesítenek 80 és 100%-nál...hát persze hogy nem történt meg, 56 E számla, amiből a beszélgetés kb 4 E volt.

Nálam a Telenornál 5 Ft 1 Mb Nála 13 ft 10 Kb....

Ő 13 ft ért hívja a vezetékes telefonokat, én az egész országba 5 ft ért, és Ő van a nagy T-nél....

Etalon team csomag

Beszélgettem az egyik T pontossal, sőt én is dolgoztam a T-nél, és nagy a káosz, a saját alkalmazottak sem tudják, hogy mi küld, mi nem értesítő sms-t (Ők mondták)

Itt rendet lehetne tenni ezen a téren (is)

(#16) sekli


sekli
addikt

Nyilván aláírtam a szerződés megkötésekor, hogy egyoldalúan módosíthatják az azóta már lezárt díjcsomagom havi- perc- és sms díjait, de egy tájékoztató sms beleférne a részükről, és nem a weboldalukon kéne időről időre keresgélnem, hogy na most vajon mennyiért beszélek. Mindezt úgy, hogy hetente pár akció, nyereményjáték miegyéb sms azért jön tőlük.

(Vodafone)

(#17) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Pár éve a pannonnál (most már Telenor) az volt a tapasztalatom, hogy a netes forgalom lekérdezés gyakorlatiag sosem működött a 2 éve alatt, az SMS figyelmeztetés pedig rendszeresen késett. Gyakran történt az, hogy egyszerre kaptam 3 SMS-t is, az eggyikben a 100MB, a másikban a 200, a harmadikban az 500MB-os limitet jelezve. Volt hogy 2000Ft-al léptem túl a limitet, mert későn jött az SMS, pedig naponta nem használtam sokat, szóval nem egy délután jött össze a forgalom.

Azóta inkább kerülöm a mobilnetet.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#18) Zirowe válasza sekli (#16) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Igen, ezzel teljesen egyetértek.

Igaz, hogy a törvényi előírások csak az országos napilapokról írnak, de az lenne a minimum, hogy minden tarifacsomagbeli változásról sms-ben értesítik az érintetteket (ez nekik teljesen ingyen van), és/vagy egy értesítő a számlákhoz csapva postpaid esetében.

Illetve ha már én vállalom, hogy két évig hűséges leszek, akkor a szolgáltató se nyúljon hozzá a díjaimhoz két évig (vodánál történt, ha nem böngészem a számlákat, rá se jövök, hogy emelés volt).

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#19) Rickazoid


Rickazoid
addikt

Szerintem az adatcsomagok limitjének elérésekor küldött értesítés a hibás. Nem arra gondolok, hogy van vagy nincs alapból (persze az is hiba, ha nincs), hanem arra, hogy csak akkor küldik, amikor már elérte az ember a limitet. A T-Mobile nem így teszi, legalábbis régen előre is küldött SMS-t, a többiek viszont tudtommal csak akkor küldik, amikor már elkezdték a túlszámlázást, esetleg korlátozták az elérhető sávszélt.

Emellett csatlakozom (#11) Pubszon-hoz, a pénteki Telenor leállásokkor is jó lett volna előre tudni, hogy erre lehet számítani, tekintve hogy ők előre tudták.

[ Szerkesztve ]

Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

(#20) Brutális eb


Brutális eb
addikt

Remek kezdeményezés köszi.
Viszont a végén a fotón örülő arcoktól rosszúl vagyok. ;]

Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

(#21) Oliverda


Oliverda
félisten

Vodafone

Kék szám hívása 44 forint percenként, díjcsomagtól függetlenül. Bő 10 perc beszélgetés (például) az áramszolgáltatóval egy hiba (vagy bármi) miatt, és máris elment 500 forint.

Anno sok-sok éve a kék szám pont azért született meg, hogy vezetékesről kedvezményesen, helyi tarifával lehessen hívni az ilyen számokat. Most némileg fordítva működik a dolog, ezek már így emelt díjasnak számítanak. :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#22) BloodyEddie


BloodyEddie
őstag

Mindegyik szolgáltató:

Telefonos ügyintézésnél általában több perces reklámszöveget kell végighallgatni, mire eljutok abba a menüpontba, ahol ügyet szeretnék intézni. Ezt már jeleztem többször is, de sehol sem történt változás. Szerintem aki már ügyfél, nem kíváncsi arra, hogy épp milyen ajánlatok vannak (főleg, ha már igénybevette), amikor az ügyfélszolgálatot próbálja elérni. Btw. ezeket átlépni sem lehet.

Más: adatcsomag forgalmáról értesítő sms-t sosem kapok, pedig mindig megígérték (djuice és T-mobile). Telenornál még pár évvel ezelőtt kaptam, de általában órákkal azelőtti adatok voltak benne.

[ Szerkesztve ]

(#23) nagymama63


nagymama63
csendes tag

Albertirsán kb 4-5 hete időnként eltűnik a térerő! Még nem volt eddig ilyen problémám, de most már piszkosul idegesít.
Mi történhetett? :W :W

(#24) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Tavaly a djuice-os kartyam elofizetesre akartam valtani. Akkor indult a `csak 26 ev alatt` tortenet, a kartya pedig nem az en nevemben van. Kiderult, hogy az atiratas koltsege 3600 forint minden esetben. Aztan egy regi pannonos dolgozo ismerosom jelezte, hogy tulajdonjog tisztazast kell kerni es az ingyenes. Ezt a lehetoseget alapbol felajanlhatna az adott ugyfelszolgalatos...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#25) BloodyEddie válasza z0d1AK (#24) üzenetére


BloodyEddie
őstag

Tulajdonjog tisztázás? Ez micsoda?

(#26) z0d1AK válasza BloodyEddie (#25) üzenetére


z0d1AK
veterán

Amikor van egy kartyad ami nem a te neveden van, de atiratod. Ehhez nalad kell lennie a kartyanak, az irataidnak es a kartya tulajdonosanak a nevet tudnod kell. Kimondod a varazsszot es atirjak a kartyat a nevedre.

[ Szerkesztve ]

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#27) B.Toma


B.Toma
csendes tag

mobirinternetet használok otthon, és már kétszer is előfordult, hogy egyszer csak megszűnt a szolgáltatás. bemegyek a T-pontba, mire közlik, hogy fedezethiány miatt nem tudták leemelni a folyószámlámról a havidíjat. mint kiderült, a szokásosnál egy-két nappal később utalták olyankor a fizetésemet a számlámra a T meg csak egyszer próbálkozik, és ha éppen abban a pillanatban nincs annyi rajta, felfüggeszti a szolgáltatást. szerintem igazán megpróbálhatnák pár nap elteltével újra leemelni az összeget, más szolgáltatók ezt megteszik.

(#28) youngboy válasza osztraksajt (#9) üzenetére


youngboy
senior tag

Ezen meglepődtem és megnéztem. Jó pár díjcsomagban ingyenes. (Az enyémben is.) Bár lehetne mindenhol az.

[ Szerkesztve ]

(#29) gyoref1


gyoref1
aktív tag

T-Mobil : Számlázás !! Katasztrófa !!
Hiába egyforma a percdíjam minden ismétlem MINDEN időpontban (reggel,este,hétvége,ünnep)
MIndegyiket külön külön szétbontva szerepeltetik a számlán és a végén nem összesítik,
tehát ha tudni akarom mennyit beszéltem összesen és mennyiért ! Nekem kéne
számológéppel összeadni a tételeket 2011-ben !! :W

Nem tudom szándékos-e vagy csak hülyeség de nevetséges és áttekinthetetlen,
hasonlóan a Net is így számlázódik , hogy még véletlenül se lásd elsőre túllépted-e
és ha nem mennyire vagy alatta és érdemes lenne-e csomagot váltani !
Ja igen a csomag a Médiamánia !!

[ Szerkesztve ]

(#30) WolfheartGR válasza #49227776 (#3) üzenetére


WolfheartGR
őstag

Nem értem a nettel kapcsolatos problémádat.

[ Szerkesztve ]

‎"Mindegy, hányszor adsz enni a farkasnak, mindig visszavágyik az erdőbe..." Milyen színű az, hogy berúgok szombaton? Valószínű...

(#31) dedike válasza BloodyEddie (#22) üzenetére


dedike
addikt

Adatforgalmi értesítőt saját magad is aktiválhatod a My-T-Mobile-ban! Ebben az esetben a díjcsomagodnak megfelelő adatmennyiség bizonyos százalékának elérésekor értesítést kapsz a feldolgozott adatforgalmadról. (Reklamáció alapját nem képezheti!)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#32) vidékiürge


vidékiürge
tag

Sziasztok!

Tiszteletem a Mobilarenanak ezért a megmozdulásért! Élek is lehetőséggel. :R

Djuice: 100MB - 500Ft - túlforgalmi díjas szolgáltatás
Szó van, hogy 80MB-nál küld sms-t hogy elértem a 80%-os határt, illetve küld sms-t amikor lejárt. Nos, az elmúlt fél (vagy egy?) évben eddig egyszer fordult elő a teljes lejárás előtt az sms értesítés. 2x meg is jártam, 1x meg felhívtak hogy váltsak nagyobb internetcsomagra.
Probléma: figyelmeztető SMS-ek hiánya

[ Szerkesztve ]

Őskor, Ókor, Középkor, Újkor, DualCore *** Köszönöm, hogy nem vagy megmondóember!

(#33) Josh777


Josh777
tag

Remek a szándék, eszembe is jutott egy dolog..

Nekem valami olyasmi dereng, hogy egy hibás, de garanciális készüléknél ha az ügyfél cserét kér - vagy ha többszöri sikertelen szervizelés után is fennáll a hiba - akkor a szolgáltató köteles azt kicserélni.
Ennek ellenére a Vodafone-nál vásárolt SE K800i-met négyszer (!) küldték fel szervizbe. Persze eredménytelenül, így már a második próbálkozásnál cserét kértem, szintén eredménytelenül..
A telefont a pesti szervizbe küldték, mind a 4 alkalommal kb két hétig kellett kihúznom változó - de túlnyomóan fos - minőségű/tudású cserekészülékekkel. Volt olyan amikor nem értesültem arról h visszajött a készülék, 5 napja csücsült az üzletben mire rákérdeztem hol jár már..
A kicsike lassan négy éve megvan, szeretem, de azóta is szoftver-hibás.

Észrevételem tehát:
Az egyértelműen gyári hibás - és a jelek szerint javíthatatlan - készüléknél érdemes lehet egy cserét eszközölni. Igencsak építő lenne.

Egyébként ennek ellenére is Vodafone-os maradtam, és nem tervezem a váltást.

[ Szerkesztve ]

(#34) gyoref1 válasza dedike (#31) üzenetére


gyoref1
aktív tag

gyoref1:

Már ne haragudj, de MédiaMánia díjcsomagok esetében mióta azonosak a percdíjak mindig, mindenhová? :U Itt valami félreértés van!

Természetesen igazad van : 1 különbség van a hálozaton belüli és kívüli percdíj , DE
a napszak , hétvége, csúcsidő és még kitudja milyen bontás nevetséges !
Hálozaton belül is legalább ötfelé szedik és nem összesítik ! Kérdem én miért??
Hogy ne tudd áttekinteni !! Azért !!

[ Szerkesztve ]

(#35) gyoref1


gyoref1
aktív tag

De részletezhetem is :
Hálozaton belül : csúcsidő (7-14)
csúcsidő (14-15)
csúcsidő (15-16)
délután (16-18)
délután (18-19)
délután( 19-20)
(20-22)
pihenőnap
Ez mennyi tétel is?? :W

és mindegyik 19 forint !! De sehol legalább egy olyan a végén , hogy összesen !
Francokat ,add össze te ha van időd és türelmed ! :O

[ Szerkesztve ]

(#36) NorBEE300


NorBEE300
csendes tag

A propelleres szolgálatónál pénzt kérni hálózaton belüli átirányításért??? Na ne már... Mert hálózaton kívül oké, egy szót se szólok érte. T-nél ezt ingyen is meg tudják oldani.
Egyébként nagyon jó kezdeményezés, csak gratulálni tudok :R

Ki fog törődni az alsókategóriás Nokiákkal, ha megszűnik az OVI? :)

(#37) Dreimus válasza evooo (#13) üzenetére


Dreimus
senior tag

+1

Én sem díjazom a T eme díjköteles tételét, és a legrosszabb hogy nem minden csomaghoz lehet aktiválni. Példa: Relaxnet L és mivel csak simet kértem nem meglévőhöz ezért külön számmal rendelkezik de ha nem modemben használom akkor nem kapok számot hogy ki hivott és nem is lehet rá aktiválni.

(#38) b4ndee


b4ndee
csendes tag

sztori:

picit több mint 2 éve vettem egy telefont T-nél, MédiaMánia L díjcsomaggal.

ha jól tudom ez a csomag már nem létezik, de hasonló gondolom továbbra is van, a drága telefonok hűségidővel kedvezményes árusításához.

10 990Ft-ért a csomag tartalma a következő volt:

net - 1 GB
SMS - 300 db
Mobil TV 30 óra

Akkoriban ez nekem remek volt, az akkori munkám jellegéből adódólag rengeteg időt kellett valamivel átvészelnem, és mivel a szovjet scifik hamar elfogytak, így kapóra jött a net a telefonon, és a mobilTV, amúgyis akkoriban volt az okostelefonok első reneszánsza, a magamfajta gadgetbzinak pedig kötelező volt, de a lényeg, hogy megérte, mert tökéletesen kihasználtam, viszont nemsokára munkahelyet váltottam, és innentől kezdve, bár az 1GB net így minden hónapban elfogyott, a Mobil TV a feledés homályába merült.
Pár hónappal később épp horgászni voltam, mikor eszembe jutott, hogy dejó, ott lapul a zsebemben tizenvalahány csatorna, de mikor néztem volna valamit, a T mobiltévés oldalán a következő fogadott:
Önnek nincs Mobil TV előfozetése (nem szó szerint)

Némi káromkodás, sms-ezés, beállításellenőrzés után behaladtam hát a helyi ügyintézőhöz, hogy elmeséljem neki a problémámat miszerint becsülettel fizetek 10 990Ft-ot egy djcsomagért, aminek a része a 30 óra Mobil TV, de a rendszer szerint nincs rá előfizetésem.

Adategyeztetés, ügyintéző keres, néz, olvas, kérdez:
-Mikor használta utoljára a mobilTV szolgáltatást?
Mondtam, hogy nagyjából két hónapja, mire rávágja:
-Aha! Akkor ez a baj! Ha nem használja deaktiválódik.
Én:
-Mi?
Ügyintéző:
-Deaktiválódik.
Én:
-Dehát fizetem a havidíjat a díjcsomagért, aminek a tartalma ez a szolgáltatás.
Ügyintéző:
-Igen, de ha nem használja, deaktiválódik.
Én:
-Értem, és ha olyan díjcsomagot vennék aminek a havidíja teljes egészében lebeszélhető, és nem beszélnék egy másodpercet sem, a következő hónapban nem tudnék telefonálni?
Ügyintéző:
-Neeeem, ilyen bizonyára nem fordulna elő.
Én:
-És ön szerint ez logikus?
Ügyintéző:
-Egyáltalán nem, én sem értem, de ez így működik sajnos.
Én:
-És tudjuk aktiválni?
Ügyintéző:
-Természetesen.
Én:
-És kerül ez nekem valamibe?
Ügyintéző:
-Nem.
Én:
-Akkor aktiváljuk.
Ügyintéző:
-Készen is vagyunk, újraindítás után a szolgáltatás ismét elérhető lesz a készülékén.
Én:
-Köszönöm, viszontlátásra. (magamban:hörrgörrdurrgurr)

később, csak, hogy tisztán lássak felhívtam őket, hátha tudnak legalább részben logikus, és kielégítő magyarázatot adni nekem erre, callcenteres lyánynak annyit sikerült összedadognia, hogy szerinte a szolgáltatás nem a díjcsomag része, hanem, mintegy ajándékba jár mellé. :facepalm:

[ Szerkesztve ]

(#39) fityesz9


fityesz9
tag

T-nél hívószámkijelzés +1
Nekem azzal indokolták, h olcsó tarifacsomag(eco), így ez plussz pénz. De ha vki azért veszi mondjuk, mert kispénzű, akkor ez illogikus, és nincs is sztem nekik mögötte súlyos költség amivel ez jár nekik.
A kezdeményezés teccik, rem így megmutatják a nagy gonosz multik, h mégse olyan gonoszak. :)

Garrus, am I your dirty little secret?

(#40) F.B.I.


F.B.I.
veterán

Akkor a furcsa dolog, ami nekem még mindig fájó: vonattal fő vonalon közlekedve (Miskolc-Budapest) a Vodafone egyszerűen nem tud megfelelő térerőt adni.
Mielőtt valaki felvilágosítani, hogy a telefonommal van baj, szólok, 3 készülék van.
Egyszerűen egy 2 órás utazásból 90-100 percet nem tudok beszélni.
Idegesítő, mert ebben az időben hívnak a legtöbben (meóban nem tudok telót használni) és 4x, 5x újrahívnak, hívok, mert ugrik a beszélgetés.

2011-ben ez gáz! Ne azt nézzék már, hogy Mucsajröcsögén, a pusztában, hogy hasít a mobilnet, hanem a fő vonalakon lehessen telefonálni és ne a pénzt húzogassák le, egy 1 perces hívásért 12 percet kiszámlázva, mert annyi hívásban sikerül elmondanom :((( .

[ Szerkesztve ]

Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

(#41) dedike válasza b4ndee (#38) üzenetére


dedike
addikt

Idézet a díjszabásból:

MédiaMánia díjcsomagok esetében, amennyiben az előfizető a Mobil TV szolgáltatást folyamatosan 30 napon keresztül nem veszi igénybe, a szolgáltató jogosult a Mobil TV
szolgáltatást deaktiválni.

Jó szerencsét!

(#42) b4ndee válasza dedike (#41) üzenetére


b4ndee
csendes tag

rendben van, de miért?
mit vesztenek vele, ha aktív, de nem nézem?

(#43) Hennet


Hennet
aktív tag

Én Tés vagyok és ha felhívok valakit, de az nem veszi fel és be van neki kapcsolva a hangpostafiók, akkor elhangzik az egész hangpostás-bejelentkezés előtt egy sípszó, ha jól tudom ha már ez a sípszó elhangzik a hangpostadíj levonásra készül. Ez elég idegesítő, mert szvsz az emberek 95%-a nem használja ezt ki, viszont a pénzt levonják érte. Megoldás lenne, ha a sípszó után pár másodpercig még nem vonná le a hangpostadíjat a szolgáltató, vagy csak üzenet hagyásakkorjárna a díj.
Igazándiból nem tudom, hogy ez még életben van-e, utána kéne nézni, de tavaly még találkoztam ilyennel. :R :R

"Ööü... Én meg már azt hittem, hogy mivan, pedig mégsem."

(#44) F55


F55
csendes tag

Nem egészen idevágó téma, a remek kezdeményezés okán jutott eszembe, hogy a mobilarena.hu is tehetne valamit a felhasználókért. Ha már "A Mobilarena az ország legnagyobb telekommunikációs szaklapjaként kötelességének érzi, hogy javítson ...", akkor Kedves Mobilarena: várható-e, hogy lesz http://m.mobilarena.hu ? Mert szerintem az alábbi képernyőkép nem méltó egy mobilos portálhoz:

A kép egy Galaxy Ace-el készült.

(#45) brumi1024


brumi1024
veterán

A telenor mobilnet-értesítései nekem se müködnek. Amikor még az ingyenes próbahónapban használtam a mobilnetem, még nem volt aktiválva a fizetös csomag, és 1 nappal a lejárat után(akkor még nem tudtam, hogy már lejárt) kaptam smst, hogy van még 100mbnyi netem. Elkezdtem hasznalni majd par ora mulva irtak, hogy a nap vegen lejar a netem. Aktivaltam a fizetos csomagot, de kesobb kiderult aznap mar nem volt netem igy kiszamlaztak 43ezret. Igaz rendesek voltak reklamalas utan elengedtek, de figyelmezteto smst azota sem kaptam pedig tobbszor jarok a csomagom 90%-ánál. Ezen javithatnanak.

(#46) atesz99


atesz99
csendes tag

A T-Mobile szolgáltatónál van üzleti előfizetésünk Etalon csomaggal, és hosszabbítással készüléket szerettem volna venni, mivel már több mint két éves az előfizetésünk. Ekkor derült ki, hogy ugyanaz a készülék (Samsung Galaxy Ace, ZTE Blade, HTC Desire S...stb) drágább ha mint hűséges aranykártyás ügyfélként hosszabbítok és vállalom a tarifa hűséget is további 2 évre, mintha új ügyfélként választanám,ugyanazon feltételekkel az Etalon csomagját. Általában egy cégnek a régi ügyfél hűssége legalább annyit, ha nem többet ér mint ugyanazt a szolgáltatást igénybe vevő új. Mintha ha a hüséget felárral büntetnék. Sajnos a korábbi tarifacsomaggal rendelkezők számára már nincs is külön akciós árlista csak az Én Cégem csomagra. Korábban még volt hogy hosszabbítás esetén egy pár készülék akciósan vásárolható meg. Tudom kevés a céges előfizetést használó és talán nem is érdekes ez egy ilyen akció során de azért hátha.

[ Szerkesztve ]

(#47) BloodyEddie


BloodyEddie
őstag

Függő készülékek frissítése.

z0d1AK: köszi :)

(#48) mrhitoshi


mrhitoshi
veterán

Nekem is van egy problémám.
A T-Mobilnál vagyok előfizető, aranykártyám van, az én előfizetésemhez csatlakozik még különálló három szám. Az előfizetésem cca. most jár le, viszont készüléket az előfizetést megelőzően lehetett már cserélni, akciós áron. Szerettem volna a másik három készüléket is lecserélni, viszont azt a választ kaptam,hogy csak az aranykártyás készüléket lehet akciós áron lecserélni, a többit nem. Ezt azért nem értem, mert a Vodafonnál is voltam előfizető, ott ha lejárt a hűségnyilatkozat, automatikusan járt vele a készülékcsere is, forgalomtól függetlenül. Szóval nem igazán értem, hogy ezt hogyan is akarja a szolgáltató, de egy biztos, mégpedig az hogy ez a felhasználóknak véleményem szerint nem igazán tetszetős dolog. :U

PS4

(#49) Hennet


Hennet
aktív tag

Közben eszembejutott, hogy tavaly nyáron több ízben is előfordult az, hogy a Mix díjcsomag (T-mobile) hónap 1.-i feltöltése után rohamos sebességben ment le a pénz a számlámról. Első alkalommal talán 10 nap alatt, utána rendre 4-5,majd 1 nap és a végén 2 óra!!!! alatt, ráadásul úgy, hogy a készülékem ki volt kapcsolva.
Felkerekedtem tehát rózsaszín elvtársainkhoz, ahol közölték, hogy a modern telefonom (LG BL40) biztosan frissítimagát az internetről és emiatt fogy le 3000Ft 2 óra alatt kikapcsolt állapotban, ezek után a technikailag hihetetlenül rátermett kisasszony közölte, hogy valójában szívességet tesz, mert nem fizettteti ki velem a részletes számlaforgalom-nyomtatásért járó 2000Ft-t és panasznak veszi az ügyet. Ezek után hajlandó volt valami minden előfizetés mellé járó alap internetcsomagot visszavonni, amiről természetesen nem volt tudomásom. A sztorihoz hozzá jár, hogy azzal akészülékkel még csak wifin se interneteztem és természetesen nem volt semmilyen frissítést igénylő szolgáltatásom sem, dehát ezt magyarázhattam volna... Ezek után nem fordult elő ilyen.
Ezt a jelenséget itt a mobilarénafórumon két másik embertől is halottam ugyanezzel a reakcióval.
Szal :
1.: A jelenség bosszantó, legalább 9-12ezer forintom ment kárba.
2.: Az alapinternet-előfizetésről sehol nem láttam/halottam semmit.
3.: Borzasztó az ügyfélszolgálatosok hozzá nem értése a telefonok (nem-csak) technikai terén, ezt nem csak ebben az esetben tapasztaltam.

[ Szerkesztve ]

"Ööü... Én meg már azt hittem, hogy mivan, pedig mégsem."

(#50) ku-cu


ku-cu
tag

Akkumulátorok első töltéskor való 24 órás formázása... mint jó tanács.
Tudtommal már rég nem kapni, nem Li-ion akkuval szerelt telefonokat.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.