egyén függő. mennyire értesz hozzá, esetleg mikor lenne szükséged egy olyan hiba miatt hivatalos supportra, aminél már megállt a tudomány nálad. van akinek ez azt jelentheti, hogy egy LibC frissítés miatt nem megy egy appliance, de akár azt is, hogy csak mondjuk open driver van a hangkártyádhoz, és bugzik vele az S/P-DIF.
amíg nincs a rendszerrel gond, nem kell semmilyen segítség, magadnak rendben tudod tartani, addig az esetleges "fizetés" kockázata minimalizálható. ha képben vagy annyira, hogy ezt meg tudd tenni.
#31: igen, pl. a beleölt idő, szívás, tapasztalatszerzés, fórumolvasás is egyfajta "fizetés".
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB