Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Az elerheto gameplay videok alapjan nekem nem jonne be. A grafika eleg szegenyes nyers. Gondolom az extrem modon eltulzott effektekre tartogatjak a GPU erejet. Emiatt viszont nincs atmoszferaja, tul steril. Harc kozben az effektek nem csak tulzoak, de tul szinesek is, mint valami lezerdiszko pinata party. Japan jatekoknal megszokott modon a koltsegvetes felet elviszik az ilyen renderelt trailerek.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#2) Telda válasza Tigerclaw (#1) üzenetére


Telda
addikt

Ezzel én is igy voltam, de az összhatás ami fontos.
A karakterek, a zene, a változatos játékélmény, a community és még sorolhatnám. Ezek összhatása miatt jó ez a játék. A 16 évnyi wow mély hatást gyakorolt rám, másra rá se tudtam nézni. Én is hasonlóan nyilatkoztam volna fél évvel korábban. Most viszont bánom, hogy nem váltottam előbb.
Mellesleg a grafikával semmi baj nincs, mellesleg vannak eventek ahol 2-300 ember is vigan megvan és nincs lag, nincs crash, nincs fps drop, mint tudjuk hol. Amúgy az effektek intenzitását lehet állítani.

[ Szerkesztve ]

(#3) Raysen623


Raysen623
addikt

Nemrég néztem meg PS oldalon és pár óra után töröltem. Nem a grafika vagy egyéb miatt, az még jó is lett volna, de az UI egy foshalmaz. Nem hiszem el hogy nem tudták volna ezt jobban megoldani, inkább nem is akarták. Ellenpélda pl. Eso.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#4) OgreImre


OgreImre
senior tag

Kipróbáltam én is PS-en. Az irányítást és az UI kezelést néhány óra alatt meg lehet szokni. A hangulata és a sztori mesélés a lényeg, WoW után jó értelemben "chill" játék. Az ESO nekem túl sötét/hideg/rideg.

"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke

(#5) Mirage


Mirage
tag

Kicsit elkéstem, de ez van...
Az év egyik legjobban vártja számomra a kiegészítő.
Nagyon kiváncsi vagyok hogy zárul le ennek a sok-sok évnek a sztorivonala, érdeklődéssel (és picit félve) várom hogy mit hoz majd az új “fejezete” a játéknak. :))

Amúgy kár, hogy nincs itt a játéknak aktív topikja...

A ui elég mélyen testreszabható amúgy, bár az tény hogy a default beállítások nem épp a legoptimálisabbak.
Ha magára a menüre gondolsz mint “foshalmaz”, hát igen azt kicsit lassabb kezelni kontrollerrel.
Bár ha játszottál például a pso2 konzol verziójával akkor azért meglehet tapasztalni hogy bőven van lejjebb... :Y
De végső soron ha minden kötél szakad hozzá lehet dugni a pshez is a billentyűzet és egér kombót, ugyanis fullosan támogatva van, átváltva a pc control scheme-re gyakorlatilag ugyanazt az élményt kapod mint pcn.

Ami a grafikát illeti, az utolsó két kiegészítő alatt hatalmas grafikai fejlődésen esett át a játék, nem csak a nyílt világ vagy instanceok terén egyébként, hanem az olyan kis dolgok, mint a sztori mesélés közben használt animációk, vagy a cinematográfia terén is... mmok közt az egyik legszebbnek mondanám, nem feltétlen a textúra minőség miatt, hanem összességében nagyon jól elszokták találni az atmoszférát és annak a közvetítését amivel elég jó összképet ad az egész (pláne, ha hozzá vesszük a remek zenét is).
Viszont tény ami tény, a kezdő területek nem korosodtak jól, az alapjáték területei néhány kivétellel elég semmilyenek és a textúrák minősége is kifogásolható, de hát ez nem csoda, hiszen 2013 elég rég volt már... ezzel nagyon nincs mit kezdeni, és igazából én nem feltétlen haragudok a fejlesztőre ha máshova rakják az erőforrásaikat, nem pedig a régi content grafikai feljavításába. :R

[ Szerkesztve ]

(#6) Telda válasza Mirage (#5) üzenetére


Telda
addikt

Melyik Datacenter/Server-en vagy? :)

(#7) Mirage válasza Telda (#6) üzenetére


Mirage
tag

A datacenter split után a Zodiark/Light-on kötöttem ki valahogy :B
És mivel itt lett házam nem is fogok elmozdulni többet a szeróról :U

In-game se találkoztam még magyarral, úgyhogy ha errefele vagy egy friend list meghívót elfogadok :R

[ Szerkesztve ]

(#8) Telda válasza Mirage (#7) üzenetére


Telda
addikt

Én az omegán vagyok. Itt van egy kis FC, de nem túl aktívak az emberek. Illetve elszórtan más FCben is vannak magyarok. De annyira nem hiányzik az a mérgező közösség, mint ami a wowban is volt.
A phoenix-en van egy nagyobb magyar közösség. Illetve ha jól tudom a Zodiarkon is vannak páran. A minap a facebookon olvastam hogy ott kerestek embereket.

(#9) Mirage válasza Telda (#8) üzenetére


Mirage
tag

Hát ja... bár a wow külön állatfaj, itt azért lassan 6 év alatt még nem találkoztam konkrét toxicitással, bár a sok germánnal és franciával néha trükkös azért kommunikálni... :DDD
Azért fura hogy itthon nem lett felkapottabb a játék, de ahogy utaltál rá lehet nem is baj ;)

Most épp fc nélkül vagyok mondjuk, úgyhogy akár rájuk is nézhetnék, ártani nem árthat. Bár a legtöbb igencsak kiüresedik ilyenkor a kiegre várakozás alatt.

(#10) Telda válasza Mirage (#9) üzenetére


Telda
addikt

Én 15 évig wowoztam és nehéz volt átállni, egyszer abba is hagytam.
Nem vagyok wow hater, nagyon kedves nekem az a játék, de egyszerűen nem tetszik ez az irány, amit most a blizzard képvisel.
Illetve sajnos már magamon is észre vettem a mérgezés jeleit :D.
Itt viszont ha wipe is van, nincs anyázás, nincs kilépkedés. Ha kell leírjuk a taktikát.
Az 50es raidet sokat farmoltam, így oda már makróm is van a taktikáról.
Viszont múltkor a hármas Nier raid harmadik bossán, már annyit haltam hogy már én szégyelltem magam. Szegény whitemage meg folyamatosan élesztett, pedig gondoltam szólok neki ne pazarolja a manáját :D.

(#11) Mirage válasza Telda (#10) üzenetére


Mirage
tag

Olyan kevésszer fordul elő a wipe ebben a játékban savagen kívül, hogy nem szoktak kiakadni rajta amúgy az emberek, ha mégis akkor csöndben kilépnek, megesik az olyan :DD

De ha van is wipe az annyiból jó hogy ténylegesen lehet segíteni a másiknak elmagyarázni, ami azért szórakoztató a maga módján főleg hogy azért a többség ténylegesen hallgat is a tanácsra.

Személy szerint amúgy én nem bánnám hogy ha a normál content nehézsége is egy picit nagyobb lenne, nem mintha valaha is különösen nehéz lett volna bármi savage és esetleg extrémen kívül, csak az utóbbi két kieg alatt azt éreztem hogy egyre könnyebb minden de ez úgysem fog változni sokat elvégre a casual jelleg miatt szeretik a legtöbben a játékot.
Talán a nierek voltak most az egyetlenek amik kicsit összetettebbek voltak, de ennek hála a gameplay szórakoztatóbb is lett szerintem, mégha meg is hal az ember néha.
Előtte az ivalice-t le lehetett úgy játszani hogy csak nagyon ritkán pillantottál fel a netflixről közben :DDD

(#12) Telda válasza Mirage (#11) üzenetére


Telda
addikt

Igen, sajnos ez egy nagy hiányossága, hogy van a normál nehézség, meg van a brutál nehézség. A kettő között viszont nincsen semmi. Mondjuk normálban is szoktak azért meglepő dolgok lenni :D.
Leveling és a relic fegyver miatt szoktam visszajárni az 50es raidbe, azért a szegény levelesek szoktak hullani rendesen. Kedvencem az első raidben utolsó boss, mikor ki kell futni a platformokra, aztán mikor nem fut ki elég ember, jön a bumm és a meglepődés :DDD .
Az viszont nagyon jól meg van csinálva, hogy a régi dungeonök és raidek sincsenek elhanyagolva, mindig van valami ami miatt visszajárnak az emberek. Igy a duty finder is mindig talál játékost.

(#13) Mirage válasza Telda (#12) üzenetére


Mirage
tag

Jaj hát igen, amikor kötelező lett a Crystal Tower akkor a Phlegethon féle Ancient Flare wipeolt minden groupot. Mostanában nem jellemző már hála az égnek :DD
Én azért szivesebben látnék több mechanikát, nem kifejezetten ilyen insta wipeot, hanem olyasmit amit a fight közben kell csinálni... ugye oké hogy egy tánchoz szoktak hasonlítani egy-egy harcot, de akkor legyen benne kicsit több lépés is ;)
Például a Construct 7 harcot, ami sokakat kiakasztott a matekkal, imádtam pont ezért mert volt benne egy relatív random faktor ami azért 1-1 pillanatra elgondolkodtatott, és abszolút nem volt nehéz a matek része, de amikor benne vagy a transzba és a harcra koncentrálsz egy ilyen jellegű hirtelen kizökkentés elég hatásos és meglepő tud lenni. :Y

Szóval én azért várok (remélek) egy ilyen jellegű kreatívabb boss dizájnt az új kiegtől. Gyakorlatilag a látvány, dizájn az szerintem már ki van maxolva, csak ezen a téren érzek hiányt.

(#14) Telda válasza Mirage (#13) üzenetére


Telda
addikt

Delubrum Reginae-ban voltál már? Na ott az utolsó boss kikészít a sakkfigurákkal. Mikor megadja hogy merre mozognak a figurák, illetve neked hány lépésed van elkerülni őket :D.
Vagy a harmadik boss, amikor a tűz és jég debuffokat kell kioltani a másikkal.
Vagy még az Eden's Promise Eternity is elég érdekes. Mikor magába szívja a korábbi bossok képességeit és egyszerre süti ki. Na ez nekem nagyon nem szokott menni :D.
A Nier raid is igen jóra sikeredett, vannak ötletes harcok. Azért a Crystal Towerhez képest sokat fejlődött a játék. Pl. az Alexander is elég epikus.

(#15) Mirage válasza Telda (#14) üzenetére


Mirage
tag

Nem még sajna, időhiány miatt nem igazán haladtam még sokat bozjában :((( De láttam róla videót és jó kis fightnak tűnik, úgyhogy mindenképp eljutok majd egyszer odáig :K (Belegondolva épp ilyen okból az eureka-t is elég megkésve csináltam... ).
Igen amúgy, ezek is jó példák a kreatív harcokra... én csak azt remélem hogy a sima dungeonöket is feltudják majd így dobni.
A nier nekem kicsit vegyes, gameplay terén 10/10 élmény, de ahogy elmesélték a sztorit, főleg úgy hogy yoko is elméletileg benne volt a munkálatban... ahhoz képest nem lett olyan jó (szerintem), pedig amúgy nagy fanja vagyok a munkásságának.

Az Alexander örökké a kedvencem marad mert az volt az első adag savage amit akkor csináltuk folyamatosan ahogy kijöttek, és így szép emlékek maradtak meg vele kapcsolatban (Ugyanez igazi az akkori extremekre is).
Plusz a gear nagyrésze mai napig a kedvenceim közé tartozik ami a kinézetet illeti :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.