Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16) szekera


szekera
csendes tag

1) Manapság az összes reklám megfogalmazása ehhez hasonlóan feltételes módú:
akár, segíthet, hozzájárul(hat), biztosít(hat), okozhat, stb.
tessék csak figyelni pl. a gyógyszer v. gyógyhatású készítmények reklámait => kiborító!!! :W
ha a GVH következetes, akkor ezeket a hirdetéseket is górcső alá veszi
2) aki mindent elhisz egy kedvezményes hirdetésből, az meg is érdemli
(előző hsz-ok szerinti manipulatív árképzési gyakorlatok)
BF-t v. más akciókat én is megnézem, de én rögtön kontrollálom az akciós árat az árakat összehasonlító oldalakon
és rögtön kiderül az igazság => valóban akciós-kedvezményes árról van szó, v. csak a feltornászott árhoz képest mutatják kedvezőbbnek a jelenlegi árat (esetleg az árfigyelőt is megnézni)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.