Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#648) Sk8erPeter válasza radi8tor (#645) üzenetére


Sk8erPeter
nagyúr

Ez elég durva sztori, de ez nekem nagyon furcsa:
"Mindig is volt egy olyan érzésem, hogy jogilag semmi esélyem kárpótlást, vagy kompenzációt kérnem. Ezen a ponton viszont úgy gondoltam megpróbálom a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot megkérdezni, hogy mégis mik a lehetőségeim. Erre ők telefonon közölték velem, hogy a garanciális javításnak semmilyen határideje nincs, ezért komolyabb gépek esetén (nehéz alkatrészbeszerzés) simán lehet több hónap is a javítás, ezért várjak. Maximum arra hivatkozhatok, hogy aránytalan károm származik az elhúzódó javításból."
Utóbbi sztem máris megfelelő indok. Itt van egy ezzel kapcsolatos komment. Ettől függetlenül én ezt valahogy túl bicskanyitogatónak és kétségesnek találom, hogy nincs határidő. Ez valóban így lenne? Ez ilyenformán akkor teljes szabadságot ad a gyártó szervizének, ezért én kétlem, hogy ez ennyire egyszerű lenne, bár közöm nincs a jogi szabályozáshoz ezen a téren. De azért érdekelne...

Sk8erPeter

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.