Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) opr válasza yericho800 (#76) üzenetére


opr
veterán

Ps5 + ps+ mellé ingyen jár a ps4 generáció egy raklap játéka. A ps+ változó nagyon, attól függ, mikor veszed, elég sokszor van akció, ha jól tudom, olyan évente 15-20k körül van, de ebben nem vagyok biztos, ha hülyeséget írtam, majd valaki kijavít. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#102) Z10N válasza Kansas (#98) üzenetére


Z10N
veterán

Nincs legerosebb PS5, mindket valtozat ugyan azt tudja.
Akkor olvasd el megint a kommenteket.
Ezenkivul nem teged kerdeztelek.

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#103) Kansas válasza Z10N (#102) üzenetére


Kansas
addikt

Ha már kiállítottad a szövegértési szegénységi bizonyítványod, legalább ne kérnéd ki magadnak, ha kijavítanak...
idézet szó szerint: "Sokkal jobb a vártnál, hogy a legerősebb, mindössze egy lemezmeghajtóval megvágott PS-t 150-ért meg lehet kapni." Nem legerősebb PS5, hanem legerősebb PS - így már világos?
Egyébként meg fórumon vagy, ha csak egy konkrét embertől akarsz választ, kérdezd privátban.

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#104) Kansas válasza Z10N (#100) üzenetére


Kansas
addikt

Látom a lényeget sikerült kiemelned.
A mondanivalóm lényege az volt, hogy ha egy eleve 4K képes vashoz(PS4Pro) viszonyítva durván megnöveled a vas erejét, annak ritkán lesz az a végeredménye, hogy küszködni fog az erősebb gép, még ha a régebbi küszködött is(framerate-felezés, checkerboard render, stb.).