"A gond csak az, hogy állítólag még a PS4 Pro sem ismeri fel a nagyobb felbontást,"
szomorú is lennél, ha felismerné, kitenné 6-8k-ba, és utána akadna a játék. Nem buta, hanem szándékosan nem használják. Kijön a legújabb cím, aztán menne a hiszti a gamer csatornákon, hogy miért akad az ő konzolján a játék a 21:9-es 4k monitorán. Ilyet nem engedhet meg magának 1 konzolgyártó sem, hogy mondjuk fullhd-ról feldobja UW fhd-ra, aztán 30 helyett 15-20 fps-el ricegjen a játék. A konzol fejlesztés alapja, hogy fix HW-re dolgozol, és ebbe beletartozik a kijelző is.(mondjuk a jelenlegi generációnál fhd, vagy a pro verzióknál 4k támogatása, de csak 16:9-ben) Elő van írva, hogy mit kell támogatnod, amire meg nincs előírás, azzal senki se vacakol, így is elég melós egy játék lefejlesztése. Persze az esetek 90%-ában a normális fejlesztő nem vacakol a képaránnyal, és autómatikusan rendeződik mondjuk a GUI, viszont simán lehet, hogy 16:9 -nél szélesebb képernyőn olyasmiket mutatna a kamera, amiket már nagyon nem kéne.
okoskodom, tehát vagyok