Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41) adlersson válasza MaCS_70 (#40) üzenetére


adlersson
aktív tag

1. Te hajtod egyedül a moszkvai metrót. (Ami egyébként szintén nem a legforgalmasabb a világon.) Én annyit írtam csupán, hogy vannak olyan állomások (nem feltétlenül csak metró), melyek bizony bőven bonyolítanak napi több milliós utasforgalmat. Szerintem az, hogy min utazik az utas, az irreleváns.

2. Ez most komoly? Mennyi ideig tartana utánanézni ennek? :F Gondolod, hogy hasból mondom azt, amit? :UShinjuku állomás

毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。

(#42) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

Ezzel új ötletet adtatok a következő részhez. Jegyek bérletek. Bár ez eléggé darázsfészek...

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#43) Donki Hóte válasza adlersson (#39) üzenetére


Donki Hóte
veterán

nem az a pár millió utas a hülye, aki képes rendeltetésszerűen, félrehúzódva használni a mozgólépcsőt

Pár millió utas Budapesten? Kevered az utazásszám fogalmát a metrót igénybevevő emberek fogalmával.

Budapesten több év alatt jön össze több millió utas...

Na mindegy, tényleg elkanyarodtunk és tényleg te is kifogytál az érvekből, mert nem vagy hajlandó belátni, hogy a jobbra állás az csak azt időt segít behozni a bal oldalon sietőknek, amit elvesztegettek lent a tolongásban. Ha minden lépcsőre ketten állnának, akkor nem lenne behozandó elvesztegetett idő, mert sokkal gyorsabban fogyna a lenti tömeg.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#44) Lalikiraly válasza Donki Hóte (#43) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

De most nézzétek. Ez a tolongás jóformán szerintem a Deák térre és kb a végállomásokra érvényes.
De persze cáfoljatok meg. Én nap mint nap használom szinte az összes metrót és több villamost meg buszt is.
Emlékszek gyerekkoromban, hogy a Deákon lent a két metró között feszt karbantartották valamelyik mozgólépcsőt. Példának okáért délutánonként, a 4-es metrónál Kelenföldön, mikor a végállomásra beér a metró, akkor felfele két mozgólépcső indul. Nem is nagyon szokott tumultus lenni. Egyébként meg, aki itt akarja behozni a késését, na akkor már nem a rendszerben van a hiba. Azt tudtátok, hogy a mozgólépcsőknek ugyanolyan menetrendje van mint a buszoknak?

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#45) MaCS_70 válasza adlersson (#41) üzenetére


MaCS_70
félisten

Min is vitatkozunk, amikor egyetértünk?

Amúgy teljesen igazad van, az ázsiaiak (Tokió, Sanghaj, Peking) lenyomják Moszkvát.

De a napi milliós utasszám egy állomáson nekem így is sok (amúgy nem állomásra hivatkoztál, hanem magára a városrészre, aminek van egy brutális közlekedési csomópontja).

Évi 3,33 milliárd utas, az napi átlag 9 millió, hétköznapokon legyen mondjuk 15 millió -- de ez 290 állomásra oszlik el, még a legforgalmasabbakra is soknak tűnik a millió utas. Persze nem mintha nem lenne tökmindegy...

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#46) adlersson válasza Donki Hóte (#43) üzenetére


adlersson
aktív tag

"Pár millió utas Budapesten? Kevered az utazásszám fogalmát a metrót igénybevevő emberek fogalmával." - Be ne lásd, hogy hülyeség amit nyomatsz és képtelen vagy objektívan gondolkodni. Még véletlenül nem tűnnél a 10 millió magyar polihisztor egyikének. :U

[ Szerkesztve ]

毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。

(#47) adlersson válasza MaCS_70 (#45) üzenetére


adlersson
aktív tag

"De a napi milliós utasszám egy állomáson nekem így is sok (amúgy nem állomásra hivatkoztál, hanem magára a városrészre, aminek van egy brutális közlekedési csomópontja).

Évi 3,33 milliárd utas, az napi átlag 9 millió, hétköznapokon legyen mondjuk 15 millió -- de ez 290 állomásra oszlik el, még a legforgalmasabbakra is soknak tűnik a millió utas. Persze nem mintha nem lenne tökmindegy..." - Mi van? :F Mi az, hogy egy városrészre hivatkoztam, aminek van egy csomópontja? Mik ezek a számok?

[ Szerkesztve ]

毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。

(#48) MaCS_70 válasza adlersson (#47) üzenetére


MaCS_70
félisten

Te írtad:
"Mert csak metrónál vannak mozgólépcsők? Shinjuku több mint 3000000 utast mozgat naponta."

Nem a Shinjuku metróállomásra, hanem magára Shinjukura hivatkoztál, ami tudtommal egy teljes városrész, egy brutális forgalmú közlekedési csomóponttal, ami jóval több embert szivattyúz át, mint maga a metróállomás.

A számok pedig onnan jönnek, hogy a tokiói metró 3,3 milliárd utast visz évente, és 290 állomása van.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#49) Donki Hóte válasza adlersson (#46) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Még egyszer megpróbálom elmagyarázni a dolgot, aztán hagyom.

Azt írtad, hogy "pár millió utas nem lehet hülye".

Pár millió utas nem is hülye, mert nincs annyi utas. Attól, hogy te mondjuk naponta négyszer utazol, attól te még egy utas vagy! Az meg egy tök más kérdés, hogy a statisztikákban te napi négy utazásszámmal hízlalod az igénybevételt.

Az pedig, hogy valaki hülye (vagy nem hülye) az személyes tulajdonság, attól, hogy valaki négyszer utazik naponta, attól még nem szorzódik fel néggyel a hülye (vagy nem hülye) mivolta.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#50) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog

A hétvégén fejezem be a cikk második részét, csak előtte egy másik cikkem jelenik meg. Így nemsokára ez is megfog. :)

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.