Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) kovsol


kovsol
titán

Anno 10e online ladder game-t letoltam a wc3-al. Ezt is megveszem majd, de az árat sokallom. SC remastered árában tartanám elfogadhatónak.

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#52) CocooN-z


CocooN-z
őstag

Nem tudjátok, Dobozos lesz?

BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30

(#53) whitezo88 válasza CocooN-z (#52) üzenetére


whitezo88
nagyúr

99% hogy nem, SC remaster se az.

(#54) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Kár hogy nem az egészet "reforge"-olták. Mint a wow-ban, ahol csak a karakterekre fókuszálnak, a környezetre, a világra nem.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#55) CocooN-z válasza whitezo88 (#53) üzenetére


CocooN-z
őstag

SC Remastered bol van dobozos (koreai)

BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30

(#56) Dr. Akula válasza NewHope88 (#49) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Igazából már a D2 LOD se. A classicig még jó volt, onnantól teljesen elment "übertápcucc = minden" irányba, és mindenki csak botozni járt fel, játék már akkor se volt.

(#57) Hellx


Hellx
újonc

Az egyik, ha nem a legnagyobb Warcraft-os közösségi oldalon, a Hive Workshop-on írtak szerint:

• Warcraft 3 Reforged 2019 folyamán jelenig meg.
• Warcraft 3 Classic játékosok játszhatnak a Warcraft 3 Reforged játékosok ellen.
• A játékosok oda-vissza válthatnak az új grafika és a régi között.
• Új és kibővített World Editort kapunk.
• Minden hős, egység, épület és a környezet, teljesen újraépítésre kerül.
• A pályakészítők még több eszközt és lehetőséget fognak kapni a saját pályák készítéséhez (beleértve azt az eszközt, amivel a Reforged-hez a modellek készültek)
• A régi/Classic WC3 pályák működni fognak a Warcraft 3 Reforged Editor-jában (de néhány kód és 3. féltől származó beépülő/kiegészítő modul hatással lehet a kompatibilitásra)
• Minden játékbeli videó és a CGI videók is, újradolgozásra kerülnek.
• Újradolgozzák a kampány helyszíneket/terepeket, hogy a WC3 és a WoW történetét "összeforrasszák" (Stratholme pl. átalakult az ikonikus városbejárattal kiegészítve)
• Minden audio minőségi frissítést kap.
• Néhány audio-t újra felvesznek.
• Warcraft 3 Reforged ugyanazzal a motorral készül mint Warcraft 3 Classic.
• Indítható lesz Battle.net platformon.
• Warcraft 3 Reforged tartalmazni fogja a Warcraft 3 Rain of Chaos-t és a The Frozen Throne-t.
Warcraft 3 Reforged még mindig munkálatok alatt van, a legtöbbje annak, amit eddig láttunk, nem végleges.

[ Szerkesztve ]

(#58) oxox válasza wjbhbdux (#48) üzenetére


oxox
addikt

SC2 8 éve jött ki nem 3

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#59) 30z.Samu válasza Hellx (#57) üzenetére


30z.Samu
félisten

Hát hajrá, győzzenek meg! :)

Sic Parvis Magna

(#60) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Sosem értettem a Blizzard játékait övező túltolt hájpot, bár az első két Diablo az örök kedvenceim közé tartozik, az tény.
De ezt a mai Blizzardot manapság már egy rakás másik fejlesztő alaposan elpicsázza hazai pályán, az ő költségvetésük töredékéből dolgozva. Nem lehet örökké olyan presztízsre építkezni, amit a cégtől már réges-rég lelépett arcok alapoztak meg annak idején.

(#62) Dr. Akula válasza Fitzgerald (#60) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Lehetne, nem csak annyi jó programozó van amennyi akkor élt, van utánpótlás. Az új Doomot is Carmack nélkül csinálták meg, Dezowavenek a Lost Alpha után állítólag a Stalker 2-t is felkínálták (aztán jól nem lett belőle semmi azóta se, az más kérdés). Szóval nem törvényszerű a bukta, ha nem a takinénikből toboroznak a helyükre új arcokat.

(#63) Fitzgerald válasza Dr. Akula (#62) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Jó game designerek kellenek megfelelő kreatív vénával, nem programozók. A Diablo 3 is azért lett akkora töltöttkáposztás hányás, mert az eredeti Blizzard North csapat magja kétésfél örökkévalósággal ezelőtt lelépett már a cégtől. Jó kódereket mindig találni, igazán tehetséges game designerből jóval kevesebb van sajnos.

(#64) kwzatz válasza Fitzgerald (#63) üzenetére


kwzatz
őstag

"igazán tehetséges game designerből jóval kevesebb van sajnos"
Szerintem egészen biztosan van ebből is elég, csak több a retardált cégvezető, projectvezető, döntéshozó, marketinges, így nem tudnak kibontakozni.
A kreativitást már nem az AAA játékokban/nagy cégek munkáiban kell keresni, kevés kivételtől eltekintve. Az AAA olyan lett, mint a popzene. Moslék a tömegnek. Ha véletlenül meg kidobnak valami faszát, mint a Prey, akkor az meg bukik vagy csak mérsékelten lesz sikeres, mert az emberek nagy részének valami egyszerű, könnyen fogyasztható kell.

[ Szerkesztve ]

(#65) Dr. Akula válasza Fitzgerald (#63) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Romero se ért semmit Carmack nélkül.

(#66) Fitzgerald válasza kwzatz (#64) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Igen talán ebben is van valami, azért is készülnek néha igazán kiemelkedő indie játékok, mert a független csapatok munkáját nem aknázza alá Corporate Lófaszjóska, aki alig várja hogy beleszarhasson az egész kreatív folyamatnak a közepébe.
A Prey nekem tökre nem tetszett, ugyanolyan összelopkodott fércmunka kreatív szempontból, mint ugyanennek a fejlesztőnek a Dishonored c. sorozata. Persze tisztességesen össze vannak rakva ezek a játékok, csak éppen egyetlen igazán kiemelkedő, eredeti ötlettel sem találkoztam bennük, amit ne láttam volna máshol, még ha nem is pont ugyanolyan formában. A Dishonored 2-ben mondjuk a timeshifting rész az elég jó volt.
Tököm tudja, lehet a műfaji kötöttségek miatt "feltaláltak már mindent ami feltalálható", és az én elvárásaim nem reálisak.

(#67) Fitzgerald válasza Dr. Akula (#65) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Romero két kiló arannyal a zsebében sem ért volna sokat, hülye volt szegény srác mint a segg. Daikatana, meg a botrányos marketingje.
Egyébként meg hiába érhető el számodra a létező legfejlettebb technológia, ha nem értesz a game design-hoz (pl. Crytek).

(#68) kwzatz válasza Fitzgerald (#66) üzenetére


kwzatz
őstag

Az is egészen más, amikor azért nem tetszik valakinek a Prey, mert a benne található elemek 90%-át már látta máshol (mint a te esetedben). Ezt megértem, bár tényleg nehéz már igazán újat alkotni. Azt viszont nem, amikor amiatt problémáznak, hogy nem lehet rombolni előre és lőni mindent, ami mozog (láttam ilyen videókat, kommenteket). Tény, hogy nincs benne sok újdonság, talán a GLOO Cannon meg a Recycler Charge, amihez hasonló nekem nem nagyon rémlik más játékból. De az, ahogyan használja a már ismert elemeket, ahogy a Talos I meg van tervezve, a zene, a történet, az atmoszféra... Ezer út van arra, hogy előrejuss, felfedezz, a skill tree-nek és a többszöri újrajátszásnak is van értelme. A Recycler és a Fabricator szintén hozzájárul, hogy olyan fegyvereket, töltényeket, tárgyakat használj, ami a te játékstílusodhoz passzol. Vagy ott a Boltcaster, aminél először azt gondoltam, hogy valami poén, aztán a leghasznosabb "fegyverek" közé került az ajtónyitó funkciója meg a Crystoidok miatt. Szerintem rengeteg ilyen apróság van benne, ami jelzi az okos, kreatív design-t, én abszolút imádom a játékot.

(#69) SLYM válasza Fitzgerald (#63) üzenetére


SLYM
veterán

A Diablo 3 szerintem összességében jobb, mint a kettő, bár tény, hogy a hangulata a kettőnek volt jobb. Nagyon sok olyan gamer van, akinek a Wow, Diablo sorozat, vagy éppen a HS lefedi minden játékigényét, nekem is kb 90%-ban, bár én a Wow-val nem játszottam. Nem tudom ki picsázza el őket hazai pályán, de emellett a 3 cím mellett soha semmilyen konkurens nem rúgott labdába az utóbbi 20 évben (Hs-nál mondjuk ez csak 4-5).

[ Szerkesztve ]

(#70) wjbhbdux válasza SLYM (#69) üzenetére


wjbhbdux
veterán

HS ideje mondjuk megvan számlálva a November 28-i Artifact megjelenéssel, legalábbis a nem casual rétegnél :K

/s

(#71) kwzatz válasza SLYM (#69) üzenetére


kwzatz
őstag

Az emberek általános véleménye az, hogy az ingyenes Path of Exile mellett a Diablo 3 elég kevéske. Én egyikkel sem játszottam, de öcsém pl. rendszeresen Path of Exile-ozik, a Diablo 3-at meg végigtolta 1-2-szer és félretette. HS-sel sokáig játszottam, Legendet is elértem, aztán kipróbáltam a Gwent bétát, és egyértelműen jobb kártyajáték volt. A Gwent: Homecoming felett viszont egyelőre nem mondanék ítéletet, még alakulnia kell.

(#72) Dr. Akula válasza Fitzgerald (#67) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Pedig mostanában leginkább csak dizájnt látok valós tartalom nélkül.

(#73) SLYM válasza kwzatz (#71) üzenetére


SLYM
veterán

Én úgy gondolom, hogy a mérőszáma, hogy mi az emberek általános véleménye, az, hogy az emberek mivel játszanak. A Path of Exile-al és a Gwenttel pedig jóval kevesebben, mint az említett két Blizzard játékkal. Én például 1500 órát játszottam a Diablo 3-al és kb 3000-et a HS-al. A Gwenttel meg kb néhány órát, pedig a Witcher 1 a kedvenc játékom minden játék közül.

[ Szerkesztve ]

(#74) Sn00k


Sn00k
veterán

Nagyon nagy VAROOOSSSSS :)

3njoy the Lif3

(#75) kwzatz válasza SLYM (#73) üzenetére


kwzatz
őstag

"Én úgy gondolom, hogy a mérőszáma, hogy mi az emberek általános véleménye, az, hogy az emberek mivel játszanak."

Erre szokták mondani a "Millió légy.." példát. Az emberek általános véleménye szerintem inkább az, hogy milyen ítéletet mondanak arról, amivel játszanak. Ha a Diablo 3-at tízszer annyian próbálták ki, de azoknak a fele szarozza, míg a Path of Exile-t a szinte minden játékos isteníti, akkor te abból azt a következtetést vonod le, hogy a Diablo 3 jobb az emberek szerint?

Azért, mert egy cégnek több pénze van marketingre, meg már eleve ismertebb, mert 20 éve a piacon van, így sokkal több embert elérnek a játékaikkal a reklámokon keresztül, az szerintem nem jelenti azt, hogy jobb is a játékuk. Akkor a Call of Duty-k is jobbak a játékok 99%-ánál?

"Gwenttel meg kb néhány órát"
Ahogy írtam, én meg játszottam mindkettővel viszonylag magas szinten, és kompetitív szemszögből szerintem a Gwent jobb (ahogy írtam, a béta, még a mostaniról nem tudok nyilatkozni) és élvezetesebb. De hát csak ketten vagyunk, ez nem minta. :) És a Gwent sem ér el annyi embert, mint a HS, ugyanaz a helyzet, mint a Diablo 3 és a PoE esetén. Egyébként nem állítom, hogy a HS rossz, mert szerettem és jó játék, ahogy a Diablo 3-at is végig fogom pörgetni, mert érdekel és az sem tűnik rossznak, ráadásul a D2-t imádtam.

Ráadásul mára már valószínűleg nagyobb a PoE aktív játékosbázisa a Diablo 3-énál.

[ Szerkesztve ]

(#76) Fitzgerald válasza kwzatz (#68) üzenetére


Fitzgerald
veterán

"Azt viszont nem, amikor amiatt problémáznak, hogy nem lehet rombolni előre és lőni mindent, ami mozog"

Igen, ezt én már rég el tudtam engedni. Vannak játékok, amelyekben taktikai jelentősége lehet pl. a rombolhatóságnak, de egy sztori orientált FPS/RPG hibridbe nem hiszem hogy kell ilyesmi.
Az Arkane alapvetően egy tehetséges csapat, csak tökre megnéznék már egy olyan játékot tőlük, amely nem a nagyoktól lopott designbeli elemekre épül sem vizuálisan, sem játékmenetében.
Az Arx Fatalis pl. egy kurvajó játék volt tőlük annak idején, csak nem sikerült kiadót találni a folytatásnak, mert szarul fogyott. Viszont ma már van neve a stúdiónak, igazán jöhetne a második rész.

[ Szerkesztve ]

(#77) Fitzgerald válasza Dr. Akula (#72) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Szerintem te kevered a vizuális design-t és a game design-t. A jó game design egyik alappillére a tartalom amivel be lehet rántani, illetve meg is lehet tartani a játékosokat. A másik pedig az, hogy mennyire addiktív, élvezetes a játékmenet, a fejlődési (ha van), jutalmazási rendszer.

(#78) Fitzgerald válasza SLYM (#69) üzenetére


Fitzgerald
veterán

A már említett PoE, és a Grim Dawn is pl. A Diablo 3-hoz képest ezek fillérekből készült alkotások.
Eladások tekintetében valóban semmi nem rúgott labdába a Blizzard játékai mellett az elmúlt 20 évben, de nem is arról van szó. Hanem hogy melyik a jobb, élvezetesebb játék. Melyikben átgondoltabb a fejlődési rendszer, a lootolás, a balansz, és a többi alapvető játékmechanizmus. Na ezekben a dolgokban ver ma köröket a konkurencia a Blizzard-ra. Ahhoz meg szerintem elég kevesen tapsolnak manapság, hogy megjelenés után kb. 3.5 évvel sikerült végre olyanra peccselniük a játékot, amilyennek az első évben kellett volna lennie. A játékosbázisának hatalmas részét már évekkel ezelőtt elveszítette a Diablo 3. Persze, az említett 2 játéknál valószínűleg még így is sokkal többen játsszák ma is, csak hát ez egy olyan játék, ami 20 millió példány fölött fogyott. Ha ezen játékosoknak csak a tizede aktív ma, még akkor is bőven sokat mondtam szerintem.

(#79) SLYM válasza kwzatz (#75) üzenetére


SLYM
veterán

[link]. [link]. Anno belenéztem Gabinator streamjeibe, volt mikor ezzel játszott, nekem nem jött át a game. Én még mindig azt mondom, hogy ha egy game jó, akkor azt felfedezik az emberek, lásd PUBG, az talán annyiba se került, mint ez a játék, aztán milliók játszanak vele, ezzel meg kb 10.000-20.000 ember. Annyian a HOMM3-al játszanak manapság, vagy a Warcraft 1-el...

[ Szerkesztve ]

(#81) SLYM válasza NewHope88 (#80) üzenetére


SLYM
veterán

Ez a példa szempontból teljesen lényegtelen.

(#82) SLYM válasza Fitzgerald (#76) üzenetére


SLYM
veterán

Arx Fatalist anno én a PC Guruhoz kaptam, ahoz meg mindig JoWood kiadós játékok jöttek. Jó kis game volt, annyira tudtam annak idején angolul, hogy minden egyes karaktert megpróbáltam megölni. :D Volt benne egy fejtörő valami köveknél, aminél többet soha életemben nem szoptam ilyennel azóta se. (Netem akkor még nem volt a kétezres évek legelején)

[ Szerkesztve ]

(#83) kwzatz válasza SLYM (#79) üzenetére


kwzatz
őstag

"ha egy game jó, akkor azt felfedezik az emberek, lásd PUBG"
Oké, most már látom, hogy nincs értelme erről beszélgetnünk. :D

(#84) pengwin válasza Bici (#12) üzenetére


pengwin
addikt

Majd külön, darabját 30€-ért.
Egyébként ebben ugye benne van a Frozen Throne?

(#73) SLYM
Azért ezt te sem gondolhatod teljesen komolyan... annyi minden számít a játék minősége mellett. Marketing, brand recognition, nosztalgia és egyéb beidegződések.
Arról nem is beszélve, hogy a mostani játékok többsége nem népszerű, helyesebben fogalmazva inkább függőséget okoz, mert tudatosan úgy építették fel a játékmenetét.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#85) GodGamer5


GodGamer5
addikt

A mapokon még dolgozhattak volna, mert elég rondák, főleg a hősökhöz képest.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#86) whitezo88 válasza GodGamer5 (#85) üzenetére


whitezo88
nagyúr

Ez meg nagyon korai verzio.

(#87) pengwin válasza whitezo88 (#86) üzenetére


pengwin
addikt

Igaz, alig tizenpár évük volt dolgozni rajta... :))

Vagy legyünk jó szívűek és csak azt nézzük, hogy hány év telt el az utolsó komoly fejlesztésük óta...
Meg mi is volt az? Diablo 3? SC2? 5-7 éve?

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#88) wjbhbdux válasza pengwin (#87) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Ezt egy külön csapat csinálja, a Blizzard Classic team, akiknek a tavaly megjelent Brood War remastered volt az előző project.

/s

(#89) Sn00k


Sn00k
veterán

Szerintetek kb mikor jelenhet meg? Steamen meglehet majd venni?

3njoy the Lif3

(#90) wjbhbdux válasza Sn00k (#89) üzenetére


wjbhbdux
veterán

A battle.neten lehet megvenni akár már most is, blizzard játékok nincsenek a steamen. Megjelenés jövőre vmikor.

/s

(#91) Sn00k válasza wjbhbdux (#90) üzenetére


Sn00k
veterán

Koszi👍🏼

3njoy the Lif3

(#92) Sn00k


Sn00k
veterán

Azt tudja valaki mi lehet a kulonbseg a standard es a spoils of war edition kozott, amit a battle neten lehet megvenni ?

3njoy the Lif3

(#93) JSaN válasza Sn00k (#92) üzenetére


JSaN
addikt

Elvileg nincs kulonbseg, csak a szokasos csatolt termek bonuszok lesznek. W3 temaju skinek a tobbi blizz jatekban. Esetleg a W3ban is plusz valami egyedi skin, mint ahogy Sc remasterben is. Idovel majd fel fedik.

Akinek van blizzcon ticketje annak most November 16ig akcios a Warcraft 3 reforged vasarlasa:
Standard: 30 euro helyett 25 euro.
Spoils of War: 40 euro helyett 30 euro.
(Csak akkor mutatja ha kosraba rakod)
Mivel nekem volt ticket (amit immortal miatt refundoltam volna) igy eltem a lehetoseggel es kedvezmenyessen megvettem a spoils-t 30 euroert.

Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/

(#94) Sn00k válasza JSaN (#93) üzenetére


Sn00k
veterán

En vegul megvettem a standardot 29 euroert. DE ahogy latom jov. december a hatarido a megjelenesre.. :/

3njoy the Lif3

(#95) Szeszkazán válasza Sn00k (#94) üzenetére


Szeszkazán
senior tag

Utolsó hír , hogy tavasszal Béta, kétlem addig el húzódna.

(#96) Sn00k válasza Szeszkazán (#95) üzenetére


Sn00k
veterán

Remelem, akkor tenyleg legkesobb nyar elejere kijon...

3njoy the Lif3

(#97) Louro válasza Sn00k (#96) üzenetére


Louro
őstag

Nyarat nem cseszik el ezzel. Időzítés fontos. Szerintem augusztus előtt nem várható. Kezdődik a suli, kisiskolásoknak ott lesz rengeteg szabadidő.

Persze a veteránok a legnagyobb célközönség, de gondolom a gyerekektől is várják a bevételt. A hype miatt biztos sokan kisírják majd otthon.

Mess with the best / Die like the rest

(#98) kovsol válasza Louro (#97) üzenetére


kovsol
titán

Ha kezdődik az iskola több idejük lesz a gyerekeknek? :F

May the Force be with you!

(#99) Louro válasza kovsol (#98) üzenetére


Louro
őstag

Nyáron fesztiválszezon. Iskolában sose a tanulás az első. Szerintem többet vannak gép előtt iskolaszezonban, mint nyáron.

Mess with the best / Die like the rest

(#100) JSaN válasza Louro (#97) üzenetére


JSaN
addikt

Az en tippem hogy 5 honapon belul kint lesz, azaz kb aprilis-majus kozt valamikor.
Nem fognak rajta egy evig ulni. SC remastert is bejelentettek aprilis kozepen, es ki is jott augusztus kozepen.
Mar most biztos a kora tavaszi beta, es beta utan hamar meg is jelennek altalaban a gamek.

Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.