A MS-é az a platform is, ugyanoda megy a pénz.
(#36) hombre[EU]:
Halo: Szintén van One-ra is.
Saint's Row: Már a második is multi platform volt.
Fable-ből összesen kb. 3 milliót adtak el, nem nagy szám (3 évvel ezelőtti adat alapján Diablo 3 + RoS-ból 30 millió fogyott minden platformra, ami már lehet mondjuk 32-33 millió simán), plusz később kiadták PC-re is
Tenchu: Kezdetben PS exkluzív, majd a végére Xbox exkluzív cím, 50-60% körüli értékelésekkel, abszolút felejthető darab.
Ninja Gaiden: Xbox-ra ÉS PS3-ra is megjelent.
Crackdown: Most jön One-ra.
Lost Odyssey: első hónapjában 200e darabot adtak el belőle. Messze van a sikerestől.
PGR: Ez valóban Xbox exkluzív volt, de házon belül ott a Forza 2 verzióban.
Ridge Racer: Egyetlen része volt Xbox exkluzív, az összes többi PS.
Szóval még mindig áll a kérdésem: X360-nál tudsz mondani olyan nagy példányszámban eladott és jól sikerült konzol exkluzívot, ami a Onera nem jelent meg?
Wii-hez: talán azért volt sikeres, mert az akkor konzoloknál újdonságnak számító mozgásérzékelős irányítás fénykorát élte? Akkor azért Kinectből is elég sok elment. Wii meg jóval olcsóbb volt (igaz nem adott olyan szabadságot, de az élményfaktor ott is adott volt), kb. minden kisgyerekes családban volt Wii (kis túlzással). Aztán ez a varázs elmúlt. Xbox One Kinecttel óriási bukta volt, leállították a gyártását is. és akkor eljutottunk ahhoz, hogy a Wii U miért is lett bukás?
Még mindig tartom, nem az exkluzív tartalom a mérvadó. Ott van a főbb szempontok között, de hogy nem az a vezető, az hót sicher.
[ Szerkesztve ]