Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#35) b. válasza kikikirly (#33) üzenetére


b.
félisten

na igen de itt nem azon van a hangsúly, hogy kilövöd/ megszünteted a fényforrást, hanem hogy utána arra hogy reagál a környezeted. A földön folyó víz, az esőtócsák, a különböző felületek fényvisszaverése hirtelen megváltozó fényviszonyok között. AZ, hogy egy előre kiszámolt és megsemmisíthető fényforrást kilősz és utána mindenre azonosan kiszámolt árnyékolás lesz vagy ilyesmi az alap elvárás , de az , hogy ennek tükrében utána megváltozik az egész környezet vényvisszaverése , árnyékolása és tükröződése dinamikusan, real time kiszámolva anyagtónusokra is akár lebontva, ez a nagy szám. Erről szól ez a demó is, hogy viszonyul a változó fényhez és az így kialakult tükröződéshez a bőr,a fém asztal a víztócsa a földön ( ez a legjobb,a víz a földön ebben a videóban).
[link]
vagy például itt a legjobb, baromi jó látvány.[link]
egyértelműen a 3D Mark direkt túltolja, hogy mérési határon legyen, de ez mindig is erről szólt.

Ez egy lépés a jövőben ahhoz, hogy valósághűbb legyen a játék és ez valahol a fizika fele vezető első lépés is.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.