Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) b.


b.
félisten

Gyönyörű az egész. A padló,a sisak, meg minden- Állatul néz ki.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2) Robi BALBOA


Robi BALBOA
őstag

Remélem ez még egy elég béta állapot, mert ez szerintem igen gyenge, már évekkel ezelőtt lehetett látni komolyabb demókat.

[ Szerkesztve ]

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#3) b. válasza Robi BALBOA (#2) üzenetére


b.
félisten

:Y :Y valóban?real time ?

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#4) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Csak érdekelne, hogy mi a fényforrás, mikor megy a robottól a szekrényhez, és az oldala teliben fénylik...
Ok , hogy techdemo, de az ilyen "rakjuk oda,mert terhelünk" picit furi marad örökre.

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#5) Blazs120gl


Blazs120gl
aktív tag

"... Fontos kiemelni, hogy utóbbi esetben egyik effekt sem hiányzik, csak hagyományos raszterizációs futószalagon keresztül, különböző trükköket bevetve lesz számítva."

A 3D real-time grafika mindig is erről szólt:a csalásról. Olyan képi hatást elérni, ami éppen elég jó, hogy meglegyen a illúzió az agyban. Ma ott tartunk a lesajnált a raszterizációval is, hogy az ultra és a high kidolgozottság között sem figyelhető meg elmélyülést befolyásoló különbség (hacsak nem tölgyfaszimulátorral játszunk).

( = Én is látom a különbséget, de csak ha mindkettőt látom és összehasonlítás után se esik ki a szemem, ha a régire kell ránézem, sőt.)

Szvsz ezt a bringát kezdik túltolni, pláne, hogy hol van az a hardver, ami tudja és mennyiért... :U

(#6) elithun


elithun
őstag

Ez a raytracing azért most tényleg egy egész jó fejlesztésnek tűnik. Remélem lesz is, ami elbírja a számítását.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#7) b. válasza ledgeri (#4) üzenetére


b.
félisten

1:05 nél látszik a jobb oldalán a fényforrás, valami arany színű bigyó.

Robi BALBOA : igen pontosan az, mivel ez nem élőre lerenderelt, real time fog változni az egész a cselekedeteidtől függően, plusz minőségben jobb, mint az eddigi megoldások, az árnyékok, a szűrt fény és a visszaverődés.Nézd meg a cikkben szereplő 3 képet raytracing nélkül és azzal. Szerintem kb annyi különbség van közte, mintha Ultrán vagy pedig med beállításokkal tolnád.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#8) Robi BALBOA válasza b. (#3) üzenetére


Robi BALBOA
őstag

Igen

Itt mi a nagy durranás, hogy csillog a padló, hogy vannak árnyékok, tükröződik pár dolog?

Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/

(#9) bekes.andras


bekes.andras
tag

Ezeknek a "remek" demóknak a történetét 8 vagy 12 évesektől veszik át? Kínosan ostoba. A csípőficamos animációról már nem is beszélve. Zavaró. Maga a technológia üdvözítő, érdekes kontraszt, hogy volt idő, amikor 14 órát vártam egy 640x512-es Ray-Trace kép számolására, amin közel nem volt ilyen komplex... :/

Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home

(#10) kikikirly válasza Robi BALBOA (#8) üzenetére


kikikirly
senior tag

Ahogy mondod. :DDD :DDD :DDD

(#11) Bici válasza b. (#7) üzenetére


Bici
félisten

A segge balrol van megvilagitva, a karja jobbrol, a hatizsakja megint balrol...
Ray-tracing a a javabol. :D

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#12) atike


atike
nagyúr

Majd év végére - talán? Nem semmi... Simán azt hittem 1-2 hónap alatt átállnak rá... :DDD Mondjuk ha mindent újraírnak akkor jogos a majd' egy év...

Amúgy jónak tűnik a technika - kíváncsi vagyok hogy a játékokon kívül milyen felhasználási terület fog még ráépülni.

(#13) ledgeri válasza b. (#7) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Azért az a fénylőfelület nem olyan csillanást okoz...

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#14) Bounti válasza Bici (#11) üzenetére


Bounti
aktív tag

Hogy Hofi örökbecsű szavait parafrazeáljam:

Mi ebből a tanulság elvtársak? Az, hogy a cocializmusban lehet két fényforrásod is!

Ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól... Mert én vagyok a völgyben a legesleggonoszabb!

(#15) b. válasza Bici (#11) üzenetére


b.
félisten

ha megnézed a demót, megtalálod mindegyik fényforrást, tükrök körben, amiről visszaverődik a fény, plusz álló lámpák és az ablakon át a napfény.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#16) smc válasza b. (#3) üzenetére


smc
addikt

Ez egy video, min fut így azt tudjuk?

5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008

(#17) Bici válasza b. (#15) üzenetére


Bici
félisten

Ja, de annak a fenyforrasnak, amelyik a jobb karjat jobbrol megvilagitja, annak meg kellene vilagitania a hatizsakot jobbrol is es a seggenek a jobb felet is. :U

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#18) b. válasza smc (#16) üzenetére


b.
félisten

Volta lesz Nv részéről amin elfogadható sebességgel fog futni. Többin diavetítés állítólag.

Bici: miért is kellene? ha tükröződő szúró fény, ( napfény tükörben)annak van egy nagysága és egy szöge.Gondolom gyerekorodban te is szórakoztál ezzel egy kis tükörrel.
ha megnézed a képet amit itt betettem,[link] akor láthatod, hogy a jobb oldalán van egy tompa fény, közvetlenül mellette / szemben fele egy álló tükör kicsit elfordítva, amin a bal oldalról, a késöbb betörő ablakon bevilágító napfény tud visszaverődni rá .

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#19) Abu85 válasza smc (#16) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Kettő Titan V-n, 30 fps körül, Full HD-ben. Szimpla raszterizációval háromszor gyorsabb az aktuális verzió. De ez az év végén jön, addigra lesznek 1 TB/s-os sávszéllel rendelkező VGA-k, mert alapvetően sávszélérzékeny a kicsike. Meg gondolom fél év alatt változni is fog a kód. Nem azért jelenik meg az év végén, mert az az optimális időpont, hanem azért, mert még nincs kész.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#20) kikikirly válasza Abu85 (#19) üzenetére


kikikirly
senior tag

Fejlesztési költséget mennyivel dobja meg?Elég egyszer csinálni hozzá valami motort ami magától helyére teszi a fényeket, árnyékokat, tükröződéseket, esetleg némi finomhangolás a fejlesztők részéről, vagy ölni kell bele a munka órát bőven?

[ Szerkesztve ]

(#21) Abu85 válasza kikikirly (#20) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mindenképpen extra fejlesztési költség lesz, mert szükség lesz ugyanannak az effektnek a raszterizáción keresztül működő verziójára. Akkor lesz kedvezőbb a költségek tekintetében, amikor már a raszterizációs fallback nem kell, de ez a Microsoft becslése szerint is minimum 8 év.
A közeljövőben még az is problémát fog okozni, hogy DirectX 12-höz van kötve, amire nagyon sok motor csak most kezd átállni. Ráadásul a jó sebességhez tényleg át kell írni a motort, vagyis egy opcionális DirectX 11-es leképező innentől nagyon magas költséggé válik (ettől valószínűleg búcsúzni fognak a fejlesztők, mert túlzott költség lenne fenntartani). Tehát az elején ez semmiképpen sem lesz ingyen ebéd.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22) Dester31


Dester31
tag

Gondolom sok itt a fiatal, úgyhogy írok egy-két sort azoknak, akik nem értik, mire ez a felhajtás. A raytracing már nagyon régóta téma, mivel ez a valósághű grafika egyik alapköve. Nem is az a lényeg, hogy most láttok pár kisfelbontású demóképet arról, hogy mit tudhat majd, mert ez most kb. olyan, mint a C64 a megjelenésekor: majd az lesz az érdekes, hogy ha már megvannak az alapok, akkor pár év múlva mit tudnak majd kihozni belőle.

Emlékszem rá, hogy majdnem 20 éve, amikor már a 386-oson 3D Studióval bohóckodtam (fiataloknak szintén: 40 MHz, 8 MB memória), már akkor is téma volt a raytracing és az annak irtózatos erőforrásigénye. Akkor úgy éreztük, hogy ehhez talán sosem lesz elegendő számítási kapacitás. (Akkoriban még nem voltak 3D gyorsítókártyák.) Egyetlen gömb renderelése (és egyetlen képkocka) volume fog + volume light-tal úgy 10 órahossza (!!!) volt ezen a gépen 800x600-ban. És ekkor még sehol sem volt a raytracing. Amikor a - mai szemmel kezdetleges - raytracing plugint is rátoltam, nem volt otthoni gép akkoriban, ami kiszámolja.

Szóval, hogy mi a truváj ebben? Az, hogy SOKKAL közelebb hozza a valósághű grafikát. Lehet, hogy nem lesz azonnal ordító különbség, vagy nem látod explicit, hogy mi benne az újdonság, de sokkal valóságosabbnak fogod azonnal érezni, amit látsz. Egy nagy lépés az uncanny valley túlsó vége felé.

És ami még ennél is fontosabb: mindez nagy felbontásban, realtime számítva. Na ezért nagy szám ez.

Des

(#23) kikikirly


kikikirly
senior tag

Úgy kell a fenének.Elképesztően nagy az olló a statikus és a dinamikus elemek között, ez az egész Ray Tracing móka tovább növeli az ollót a statikus elemek felé.

[ Szerkesztve ]

(#24) b. válasza Dester31 (#22) üzenetére


b.
félisten

+1 remekül összefoglaltad, talán lehet egy alapköve az új generációs grafikának, meg talán egyszer valóban beköszönt a GRAMPS is,(amire hány éve is várunk? :D) amihez talán ez is egy támogatás.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#25) nofene válasza Blazs120gl (#5) üzenetére


nofene
aktív tag

Pont errol beszelgettunk multkor par ismerossel, hogy ahogy mondod a 3D mindig csalasrol szolt ilyen szempontbol. Viszont ez nem fog valtozni akkor sem ha direkt raytracing hardver lesz, csak akkor pl arrol fog szolni a hackeles, hogy 8 helyett 16 sugarat kovessunk le. Legalabbis szerintem.

(#26) flashpointer


flashpointer
őstag

ennyire tultolt tukrozodes talan csak a ReVolt fomenujeben volt :D
Amugy 015-nel a baloldali fenyforras alatti visszaverodes az meg hogy jott ki?

(#27) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Szerintem is szebb lett, és mid ezt valós időben képes leképezni. Fasza. Gondolom ez azt jelenti, hogy ha én egy támogató játékban szétlőttem a fényforrást, akkor nincs, vagy csak kisebb mértékben van tükröződés. Mondjuk ezt már most is tudják a gémek, szóval?

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#28) kikikirly válasza tibaimp (#27) üzenetére


kikikirly
senior tag

Ez az.Fényforrást mostani gémekbe is ki lehet lőni, folyóson kilőtt plazma lövedék megvilágítja a falakat,ellenfeleket, ami a közelébe van(pl. Metró 2033 tök jól megcsinálták a dinamikus fényeket).Nem a spanyol viaszt találják fel evvel a Ray Tracingel.

(#29) tibaimp válasza kikikirly (#28) üzenetére


tibaimp
nagyúr

Mondjuk, ha mindezt kevesebb erőforrással meg tudja oldani, akkor megéri használni a játékokban a jövőben.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#30) VinoRosso


VinoRosso
veterán

DX Raytracing WTF, le vagyok maradva. Meg gondolom még le is leszek sokáig, mert ez alá tutira kell majd a vas.Nemhiszem, hogy egyhamar mainstream cucc lesz.

(#31) b. válasza kikikirly (#28) üzenetére


b.
félisten

na igen csak ott nem minden fényforrását tudtad kilőni, csak az előre erre beállítottakat, mint pl Splinter cell-ben ahol szintén előre kiszámított fényforrások voltak. Itt erről nincs szó elméletileg. Persze működhet úgy is.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#32) Abu85 válasza VinoRosso (#30) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Majd amikor meglátod a Vulkan Raytracinget... Nem sokat kell rá várni. Most a Raytracing a hívószó. ;)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33) kikikirly válasza b. (#31) üzenetére


kikikirly
senior tag

Napot Ray Tracing-es mókával se tudod kilőni. Többi fényforrást meg be lehet állítani előre(ahogz te is mondtad).
Akkor lenne valami értelme ha nem kellene a fejlesztőknek mókolni vele, elég lenne egyszer megírni a ,,fény-árnyékgeneráló" motort, azt a berendezések, nap helyének stb-nek megfelelően ő elvégzi a többit.E helyett ez a vacak még több utómunkával jár.

#32,Abu
Boldog vagyok... :C

[ Szerkesztve ]

(#34) Tidus válasza Bici (#11) üzenetére


Tidus
addikt

A tükröződésekben rejlik a Ray-tracing, nem a kidolgozottságban, és a látványban.

(#35) b. válasza kikikirly (#33) üzenetére


b.
félisten

na igen de itt nem azon van a hangsúly, hogy kilövöd/ megszünteted a fényforrást, hanem hogy utána arra hogy reagál a környezeted. A földön folyó víz, az esőtócsák, a különböző felületek fényvisszaverése hirtelen megváltozó fényviszonyok között. AZ, hogy egy előre kiszámolt és megsemmisíthető fényforrást kilősz és utána mindenre azonosan kiszámolt árnyékolás lesz vagy ilyesmi az alap elvárás , de az , hogy ennek tükrében utána megváltozik az egész környezet vényvisszaverése , árnyékolása és tükröződése dinamikusan, real time kiszámolva anyagtónusokra is akár lebontva, ez a nagy szám. Erről szól ez a demó is, hogy viszonyul a változó fényhez és az így kialakult tükröződéshez a bőr,a fém asztal a víztócsa a földön ( ez a legjobb,a víz a földön ebben a videóban).
[link]
vagy például itt a legjobb, baromi jó látvány.[link]
egyértelműen a 3D Mark direkt túltolja, hogy mérési határon legyen, de ez mindig is erről szólt.

Ez egy lépés a jövőben ahhoz, hogy valósághűbb legyen a játék és ez valahol a fizika fele vezető első lépés is.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#36) #16939776


#16939776
törölt tag

Pontszám gyűjtésre megteszi: Szánalmas a semmiben lebegő szoba, a dx 8-ra hajazó homályosodó textúrákkal, alufólia tükrökkel.

1:08-1:14 között a kivixolt padlón megcsillanó napfény-el számol, mint 180°-ban sugárzó fényforrással...

A fizika visszanyal :P

[ Szerkesztve ]

(#37) #45185024 válasza Dester31 (#22) üzenetére


#45185024
törölt tag

Köszönöm Dester31 mindig szeretek ilyen kommenteket olvasni.
Valósághű a kép és tetszetős is, de most kiváncsiságból körülnéztem a szobámban mennyi visszatükröződő felület van ahol megdolgozna , és ha nem veszem a tv felületét mert épp sötét van az óra és a fémkuka az , ami kitesz kb 1%-ot. Nekem ebben pont az már a természetellenes hogy ennyi tükröződés nincs sehol életszerűen és ez ellen tiltakozik az agyam...
De az út izgalmas mindenképpen...

(#38) kikikirly válasza b. (#35) üzenetére


kikikirly
senior tag

Mind igaz amit írsz.Nekem tényleg csak a sorrenddel van gondom. Particle alapú fizikát sokkal szívesebben látnék a játékokban mint ezt.Grafika már most is elég fotó realisztikus/valósághű beleértve a fényeket, am fizika,animációk mennyisége stb minden ami dinamikus elem, mérföldekkel le van maradva nyers grafhoz képest.Hátrány ledolgozásához nem ez kellene hogy az első lépés legyen.Ugye a játékok költségvetése is véges...

Szerk. Particle meg egyéb fizikához Ray Tracingnek semmi köze. Nvidia GPU PhysX megvalósitotta több éve amire vágyom,csak az egy zárt rendszer, fejlesztők sebességvesztés miatt kerülik a zárt middlewarok használatát.

[ Szerkesztve ]

(#39) b. válasza kikikirly (#38) üzenetére


b.
félisten

ott másról volt szó, igazából még maga NV is elengedte a kezét annak a folyamatnak. A tükröződés és a fény a fizikához tartozik.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#40) ted_tris


ted_tris
tag

Ezt az egeszet egy rongya alphazott erdovel sss-el, vizzel meg mondjuk, borshaderrel szinten sss-el mar nem mernek mutogatni. Csak ezzel zart terrel, meg egy gumibabaval.
Osszeszarna magat keresztbe-kasul a cucc.

[ Szerkesztve ]

"learatjuk a pálmát.."

(#41) kikikirly válasza b. (#39) üzenetére


kikikirly
senior tag

Jó de ha a Ray Tracingre van igénye a fejlesztőknek(Abu irta hogy erre van igény, fizikára nincs, am sajnos a valóság őt igazolja vissza).Mind kettő plusz pénzbe kerül(ez a Ray tracing móka egyáltalán nem tűnik olcsónak,főleg az elején hisz trükközni kell a hardverek véges számitási kapacitása miatt).Miért nem a fizikát választják?Ray Tracingből már van Tech demó.Csinálni kéne fizikából is Techdemót, szerintem a játékosok döntő többsége fejlettebb fizikára szavazna.
Egyszerűen rossz irányba halad az egész iparág.Én így látom. :R

[ Szerkesztve ]

(#42) ted_tris válasza kikikirly (#41) üzenetére


ted_tris
tag

Tokeletesen igazad van.
Inkabb az animacios rendszerek, a fizika gameplay reszeve tetele, animaciok, normalis ik lenne a fontosabb.
Kesz rohej mikor a tetszoleges jatekban a siktol eltero talajon mozognak karakterek.
Pl. lejto lepcso.
Meg keccselnek idetlenkednek jobbra, balra.
Vagy az unreal motorra jellemzoen 10 centivel a talaj felett lebegnek vagy bokaig benne vannak.
Ez lennr a fontos.
Ez a baromsag meg sokadlagos problema , de shotokon jol fog mutatni az egysegsugaru gamer hugyagyut meg azzal teszed zsebre.
Sajnos.

Amugy ez a video egy nagy 0.
Ennel szebbek vannak realtime renderingel mar letezo jatekokban is.
Szep a sok pattogo feny csak ki nem szarja le ha a vegeredmeny meg gany.

[ Szerkesztve ]

"learatjuk a pálmát.."

(#43) b. válasza kikikirly (#41) üzenetére


b.
félisten

Valószínűleg majd az új kártya generáció bejövetelével közelebb kerülhetünk ehhez. Más felépítésű lesz Volta is meg majd AMD is új irányba nyit. meglátjuk mit hoz a jövő. Ez a raytracing nem zártja ki a fizikai fejlesztést, inkább kiegészíti azt majd. A kettő együtt fog kitenni egy egészet, úgy kell erre tekinteni, mint egy lépcsőfokra ahhoz, amit akartok látni majd a játékokban.

ted_tris: valóban? mutatnál egyet ahol a tükröződés ennél jobb?

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#44) Psychopeti


Psychopeti
senior tag

Szerintem lesz abból új év is :U

Erről nem tudtok esetleg valamit hogy már be van-e építve valami játékba?
Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#45) b. válasza Psychopeti (#44) üzenetére


b.
félisten

Nincsen szerintem.Még csak most hozzák a gyártók a saját megoldásaikat rá.Ezek ilyen kezdetleges lépések még.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#46) Psychopeti válasza b. (#45) üzenetére


Psychopeti
senior tag

Pedig már azt hittem lesz valami haladás.. A videó se ma került már fel a YT-re... :(

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#47) b. válasza Psychopeti (#46) üzenetére


b.
félisten

De ez a fajta, DirectX Raytracing még csak 1-2 napos hír.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#48) ted_tris válasza b. (#43) üzenetére


ted_tris
tag

A tukrozodes es dolog.
Az egesz osszkepre gondoltam.
Amugy javitson ki valaki ha nem jol tudom, de a tukrozodes eddig ugy mukodott, hogy a framebufferbe tarolt lerenderelt kepet toltak vissza a tukrozodo feluletre.
Azaz a renderelt kep minosege hatarozta meg milyen lett a vegeredmeny.
Egy borshadert nem mertek bevallalni mint irtam is.
A noveny is furi.
Muanyag az egesz.
Az egesz osszkep gagyi.
De lehet csak azert mert nem igazan spilerek raktak ossze a jelenetet.

[ Szerkesztve ]

"learatjuk a pálmát.."

(#49) b. válasza ted_tris (#48) üzenetére


b.
félisten

ez egy 3Dmark, ahol mindent túl kell tolni, hogy a végletekig kifeszüljenek a kártyák, ez direkt erre lett kifejlesztve, hogy a RT-t tesztelje. EZ mindig is erről szólt, ne keress benne realisztikusságot túlzottan. Nézd meg ezt,[link] ilyen a haszna a valós felhasználásban.
padló, ruhák satöbbi. EZ megmutatja mire is jó ez. Szerintem szenzációs és ilyet nem láttál még nagyon máshol, főleg real time. :) az más tészta , hogy 4 darab volta kártyán tudott ilyen minőséget 1080P-n,de a jövőre nézve jó jel.Ahogy elérjük a V100 4x sebességét ilyen játékokat kapunk :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#50) ted_tris válasza Dester31 (#22) üzenetére


ted_tris
tag

Anno amigan mar a real 3d raytracer volt.
Bazi lassu, de minosegi cuccot produkalt.
A 3ds max mai napig nem tud igazi raytracinget.
Akkor meg semmilyet szerintem.
Mar a sajat renderelojet nem is hasznalja senki max light map szamolasra.
Vannak jo kulso renderelo pluginek pl. az arnold.
De szerintem az se raytracing.

"learatjuk a pálmát.."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.