Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) F4ther válasza Tentalus (#9) üzenetére


F4ther
tag

Ez csak a consumer oldalon igaz. Azt nem láthatjuk, hogy a nagyvállalatok milyen benchmarking és pénzügyi folyamatok után jutnak el a beruházásokig, jelen esetben az informatikai eszközök beszerzéséig. Általában ezeket ajánlatkérések előzik meg, többé kevésbé pénzügyi ill. szakmai szempont alapján választanak. Marhára nem érdekli őket, milyen márkanév alatt fut. Sok tényezőt kell vizsgálnia egy nagy cégnek, főleg ha több tízezres tételben megy a beszerzés. Nem beszélve a lobbiról, nyilván vannak helyek, ahol egyes cégek ezáltal erőfölénybe kerülnek. - Tény, a sebezhetőségek már szerződés bontásra adhatnak okot, de újabb beruházást is eredményezne, ami a jelenlegi piaci helyzetben (gazdasági recessziós hangulat) kevésbé esélyes, így marad az eddigi márka, és jobb esetben kötbérezés.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.