Ez csak a consumer oldalon igaz. Azt nem láthatjuk, hogy a nagyvállalatok milyen benchmarking és pénzügyi folyamatok után jutnak el a beruházásokig, jelen esetben az informatikai eszközök beszerzéséig. Általában ezeket ajánlatkérések előzik meg, többé kevésbé pénzügyi ill. szakmai szempont alapján választanak. Marhára nem érdekli őket, milyen márkanév alatt fut. Sok tényezőt kell vizsgálnia egy nagy cégnek, főleg ha több tízezres tételben megy a beszerzés. Nem beszélve a lobbiról, nyilván vannak helyek, ahol egyes cégek ezáltal erőfölénybe kerülnek. - Tény, a sebezhetőségek már szerződés bontásra adhatnak okot, de újabb beruházást is eredményezne, ami a jelenlegi piaci helyzetben (gazdasági recessziós hangulat) kevésbé esélyes, így marad az eddigi márka, és jobb esetben kötbérezés.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai