Én viszont úgy jártam, hogy amikor ismerősömnek raktam össze gépet, és mivel időm kevés volt, a körmömre égett a munka, az AMD proci kupakja, és a hozzáadott hűtő alja is homorú volt, tehát a legrosszabb kombináció. Sajna nem volt idő arra hogy gariztassam a procit. A gépet összerakva a BIOS-ban 70 fokot mutatott magáról a proci, a hűtőborda meg jég hideg volt, és tesztprogrammal terhelve, 1-2 másodpercen belül teljes lekapcsolás. Mindennek tetejébe még előállt a következő dolog is, ha a hűtő lefogatóját feloldottam, akkor működött rendesen a gép, és melegedett enyhén a hűtő is . Ezt megoldottam úgy, hogy alábájlagoltam a hűtőkeretet alátéttel, így nem szorított akkorát. Nem igazán tudtam, hogy a hűtőkeret alacsonyabb vagy a hűtőt marták-e rossz méretre, de már mindegy, ezzel csak annyi időt nyertem, míg felment a win mert a win alatt futtatott terhelő progikkal később ugyanígy túlmelegedett a proci és lekapcsolt az alaplap. levéve a hűtőt ennyi idő alatt porszárazra száradt a gyári kence, illetve egy kicsiny része, ott ahol a hűtő felfeküdt rendesen (de ez csak a procsi 4 sarka) az még valamennyire használható volt.
Ekkor úgy láttam nincs mit tenni, csiszolás fog következni, de később kiderült ide már reszelő kell mert annyi anyagot kell eltávolítani a hűtőről. A művelet elkezdésekor kíváncsiságból egymás tetejére raktam őket, és a 0,25 mm hézagmérő szépen befért közéjük. Ezután következett 4 órányi munka az éjszaka közepén. A procit 1 órát át csiszolva alig értem el eredményt, mert olyan éles volt a pereme, hogy állandóan kiszedte a szemcséket a csiszolóvászonból, pedig 80-as papírral kezdtem a műveletet. A hűtőbordát meg ráadásul alig akarta vinni a reszelő. 4 órányi meló után meguntam a dolgot, pedig közel sem volt még tökéletes a munkám, de már eléggé kivilágosodott. Összeraktam a gépet, az utolsó csepp Thermalright pasztámat is rákentem a procira, aztán félóra próba után 67 fokig kúszott fel a hőfok. Ezalatt megreggeliztem, és megelégedéssel nyugtáztam, hogy a 67 fok már jó lesz. Majd gép lekapcsol, elpakol, fel a motorra, és következett egy 12 órás műszak a benzinkúton.