Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) cipofuzo87


cipofuzo87
tag

1. Nem néz ki túl jól (mai szemmel)
2. Nehéz elhinni, hogy egyes számításokat nem lehet GPU-n (APU-n) futtatni.
3. Túl erős gép kell hozzá

(#2) Döglött Róka válasza cipofuzo87 (#1) üzenetére


Döglött Róka
veterán

Kuka a voxel, mar 15 eve egyszer kukaztak. Raadasul a video-bol sut az arrogancia...

[ Szerkesztve ]

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#3) .mf válasza cipofuzo87 (#1) üzenetére


.mf
veterán

"1. Nem néz ki túl jól (mai szemmel)"

Lolwut? Végignézted? Oké, elég gyorsan ki lehetett szúrni, hogy nem videó, hanem render (pl. a fények, árnykékok elég árulkodóak), de a valós világ elég hű és részletes leképezése. A másik pedig: lehet, hogy töredék-annyi idő alatt elkészül, mint egy játék animációja.

Legalább haszna lesz az érkező új 6-8-10-12-x magos prociknak is :))

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#4) kriszpontaz


kriszpontaz
veterán

Ez alapjaiban véve egyenlő egy 3D lézerszkennerről beolvasott Autodesk pontfelhő objektummal. Az meg ugye nem kicsit erőforrás igényes, de ez szerintem nem alkalmas game engine szinten értelmesen működni, de ne legyen igazam. Eleve a bevilágítás....rombolhatóság.....stb miatt szerintem zsákutca. Statikus terekhez tökéletes és nagyon élethű, de....

[ Szerkesztve ]

(#5) Menthirist


Menthirist
veterán

A videó maga nagyon amatőr (jó 30-40 sec-et beszél arról, hogy 1,5 perce van meggyőzni az embereket, mert különben mennek másik videóra). Egyetértek hogy ez így nem több, mint egy lézer pontfelhő kicsit előfeldolgozva. Az animációkról 4-5 éve hallgatnak, ami több mint gyanús (mégha van is rá valami megoldásuk)
Szóval én erősen szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban hogy ebből valami dinamikus és interaktív játékot vagy valamit tudnak csinálni, ahogy eddig is voltam. Azzal pedig hogy cpu-n fut minden, csak azt hagyják figyelmen kívül hogy a technológia merre fejlődött (gpu-k oldaláról tízszeres GFLOPS-ról pl). Szóval abszolút figyelmen kívül hagyják a világ valóságát és próbálják a sajátjukat erőltetni. Viszont nem tettek még le szerintem annyit az asztalra hogy erre lehetőségük legyen.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#6) schawo


schawo
titán

Elképesztően jól néz ki. Drukkolok. Végre valami történik, mert a mai játékok grafikája ritka ronda, a fejlődés teljesen megállt 10 éve.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#7) flashpointer


flashpointer
őstag

Irtó jól néz ki szerintem is de az eddig látottakból a statikusság nagyon szembeötlő.
A szél ha fúj hogy haljanak a fák? A fényt-árnyékokat hogy számolják ha csak textúra van?
Rombolás ?
Akkor már inkább legyen szarabb a grafikája csak dőljön le az az épület ha rámegyek tankkal.

Vagy ez a technológia kialakít egy újabb kategóriát amikben nem annyira számítanak az előbbi dolgok, kb mint a 3dfx-es időkben volt az ocsmány 3d meg az ahhoz képest százszor szebb platform játék.

(#8) Rojik


Rojik
tag

Ez mind szép és jó, de az épületek nagyon amatőren néztek ki néhol, valamint ha közelebb megy az ember a tárgyakhoz elmosódottá válnak. Sokkal nagyobb felbontású eszköz kellene, hogy közelről is élvezhető minőségben mutassa a dolgokat. A legvégén a környezet megjelenítés a sok apró részlettel mutatja meg igazán, hogy mire lenne képes a technológiájuk.

Valamint az is gond, hogy nagyon erős hardware kell alá jelenleg. 5-10 év múlva lesz értékelhető alkotás játékok terén ezen a fronton, már ha a processzorok is úgy fejlődnek, de sajnos/nem sajnos a GPU fejlődik sokkal jobban.

Gondolom pénz kellene fejlesztésre és jobb eszközökre, ami összefog jönni nekik, mert szerintem tuti lesznek érdeklődők az ötletükre.

Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //

(#9) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Összességében nekem ez egy lézerszkenner technológia és az ahhoz kapcsolódó szoftver és szolgáltatás reklámjának tűnt. Gyakorlatilag meg is nevezi a potenciális ügyfeleket és kéri őket, hogy vegyék fel velük a kapcsolatot. Szóval ők képesek arra, hogy egy létező helyet nagy felbontásban 3D-ben beszkenneljenek geometriailag pontosan, majd ebből számítógépen bejárható formát készítsenek. Arra tippelek, hogy ezzel elég sok cég foglalkozik...de azt nem tudom, hogy ez a megoldás kiemelkedőnek számít-e vagy sem.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#10) Kristof93


Kristof93
senior tag

Ebben lenne valami potencial ha jatekok valos helyszineken jatszodnanak - de ez nagyon messze van az igazsagtol. A level designt a jatekmenet vezerli, nem az elethuseg. Amint at kell rendezni az objektumokat, elforgatni oket az egesz modszert lehet kukazni, mert a bescannelt vilagitas, arnyekok nem frissulnenek.

(#11) bitblueduck


bitblueduck
senior tag

Egyrészt szerintem is túl arrogáns a hangvétel, eddigiek alapján nincs sokminden, amivel indokolható lenne a nagy arc. Másrészt az animáció az nálam 100%-ig a hiszem ha látom kategória, leginkább ha az én gépemen fut majd.
Nemtudom, hogy milyen üzleti partnereik vannak, lehet, hogy ott sikeresek, de a játékipar szempontjából eddig erősen vaporware.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#12) goodboy007


goodboy007
senior tag

Kövezzetek meg, de a kicsit fakó színeket, meg azt leszámítva, hogy atomerőmű kell a normális sebességhez, piszok részletes. Sehol egy mosottas felület.

"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

(#13) freeapro


freeapro
senior tag

Nem értem a fanyalgást, látványban ez egy teljesen új szint.

(#14) cskamacska válasza freeapro (#13) üzenetére


cskamacska
addikt

Szerintem az a gond, hogy álleverős techdemókat már évtizedek(!) óta csinálnak, de ténylegesen használható formában, játékokban csak lassan és nyögvenyelősen kerülnek elő, ha egyáltalán. Egyébként már a raytracinget is lassan elfelejtenénk, mint túlhaladott technikát. :DDD

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#15) dzsonkarmekk


dzsonkarmekk
újonc

Amit most látok az Euclideon régi bemutatóihoz képest, hogy sikerült több magra átültetniük a technológiát. Ez bíztató előrelépés.
Régebben mindig csak 1024*768-as felbontásban futott, 1 magon, 20 frame per seccel.
Most sikerült ~FullHD felbontásban futtatni, 32 fps-sel. Cool.

Mivel a technológiájuk a pixelszámmal egyenes arányban lassul, így gyors matekozással kiszámolható, hogy ez az FPS szám azonos sebességű kód mellett elméleti 4 kihasznált magot jelent. Felmerül, hogy a 2 magnyi veszteség minek tudható be.
A gyengébb magoknak, a TDP-nek, a több magra ültetésnek, vagy hogy vannak dedikált árnyékoló ill. rendszer számára kiosztott magok? A legvalószínűbb, hogy ezek keveréke.

Ezt a videót is most publikálták, ez bokalefosós:

[link]

Csak akkor nézd meg, ha többet nem akarsz a Crysisra könnyező szemmel nézni. Mert ez után nem tudsz majd.

(#16) Menthirist válasza dzsonkarmekk (#15) üzenetére


Menthirist
veterán

Akkor lesz majd bokalefosós, ha mozogni is fog a levél a fákon, meg a bokrok, ha majd emberek járnak-kelnek ilyen minőségben.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#17) JasL válasza Menthirist (#16) üzenetére


JasL
senior tag

Ez be fog következni, csak idő kérdése, maximum 10-15 évet adok neki. Régi álmom, hogy IRL minőségben irthassam a zombikat VR-ben :)

Egyébként ilyen minőség mellett már komoly pszichológiai tesztek elvégézse után szabadna csak játszania a következő generációknak, mert ez már rendesen be fogja zavarni a valóságérzetüket, főleg pár óra játék után.

[ Szerkesztve ]

(#18) dzsonkarmekk válasza Menthirist (#16) üzenetére


dzsonkarmekk
újonc

Na ja, rámutatni egy jelenleg még fejlesztés alatt álló feature-re, és egyazon mondaton belül figyelmen kívül hagyni azt a látványvilágot, ami ezerszeresen túlszárnyalja a 10 év múlva megjelenő krájzisz látványát, nyilván objektív kinyilatkoztatás.

(#19) Menthirist válasza dzsonkarmekk (#18) üzenetére


Menthirist
veterán

Már a Mátrix-ban is digitális volt a legtöbb díszlet, még az olyanok is, mint a metróperon. Csak statikus dolgokkal engem már nem lehet megvenni. Nem tudhatjuk mi minden volt beégetve a képekbe: textúrák mellett esetleg a fények is? Könnyen lehet. Akkor pedig csak egy 3d scannerrel bedigitalizált szoba bejárhatóan. Ilyet pedig már láttunk. Lehet nem volt ilyen gyors, de a megrökönyödéshez nekem kevés. Ezért mondtam a mozgást. Na olyan voxel motort, ami ilyen minőségben képes objektek százait animálni (pl leveleket) fizikai erő alapján, plusz mondjuk egy ilyen minőségű embert látni átmenni a képernyőn mondogatva valamit (mimika). Meg dinamikus fényekkel. Na olyat még nem láttam. Az áll-leejtő lenne.

Akkor fogom a jelenlegi játékok megvalósításának leváltására alkalmasnak látni ezt a motort/technikát, amikor egy játékhoz szükséges 100 szükséges feature közül nem csak egyet mutat meg.

btw Ez viszont ingame, és NEM voxel. Azt az erdőt nézd meg... Ingame... És mozog.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20) decibel válasza dzsonkarmekk (#18) üzenetére


decibel
aktív tag

Messze van a tökéletestől és a használhatótól. Nézd meg a távolabbi részeket az erdőben, úgy néz ki mint a 15 éves játékokban. Néhány közelebbi rész is homályos. A megvilágítás, árnyékok teljesen statikusak.

Ilyen erővel akkor boruljunk le egy 4k kamerafelvételtől is, mert még a 50 év múlva megjelenő Crysis sem fog úgy kinézni.

Ez az egész Euclideon egy marketing hype ami ebben a formában soha nem jelenik meg az interaktív játékoknál.

"you are a monkey poo-poo"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.