Töltsd már fel valahova kérlek a beállításokról, hirdetésről, eredményről, stb.-ről screenshotot, ami alapján állítod, amit állítasz. Szívesen ránéznék, hátha kiderül, hogy mi lehet a hiba.
Mert te konkrétan azt állítottad, hogy beállítottad, hogy 18+-os kockáknak jelenjen meg a hirdetésed, és dzsesszikáknak jelent meg.
Ezt hol látod?
Jött 1-2 dzsesszikától komment, és kész?
Talán mert a 12 éves dzsesszika szimplán azt állította be fb-on, hogy 18+ éves, nem?
Talán mert annyit állítottál be érdeklődésnek, hogy "informatika", nem?
Arra nem gondoltál, hogy mondjuk rengeteg, célcsoportodba tartozó embernek IS megjelent a hirdetésed, csak mondjuk a célcsoportodat nem érdekli a terméket/szolgáltatásod, nem tetszik nekik, nem tudtál jó és megkapó szöveget írni, így nem talált be nekik?
Mert az esetek 99%-ban ez szokott történni.
Neked szerintem alapvető marketing-problémád van, ezért nem működik hatékonyan a facebook hirdetés.
Persze, közel sem tökéletes egy facebook-célcsoport képzés, de én nem is állítottam ilyet.
Én szimplán azt állítom, hogy működik és pénzt termel.
Abból élek, hogy cégek hirdetéseit kezelem (többek között)
A munka legnagyobb része nem az, hogy 10 perc alatt megírok egy hirdetést, hanem az, hogy lekutatom a célcsoportot, mi mozgatja meg őket, mire harapnak, hogyan kommunikálnak, milyen kifejezésekkel, mi a problémájuk, az adott termék/szolgáltatás hogyan segít nekik, az nekik milyen érzés, stb. stb. stb.
Ezer meg egy marketinges, szövegírásos és pszichológiai könyvet elolvastam, hogy tudjam, hogyan vásárolnak az emberek.
Elvégzek minimum 20+ tesztet különböző célcsoportokra, headline-szöveg-kép stb. kombókra, mérek, és elemzek, mire találok egy olyan hirdetés-kombinációt, ami már kellően jól teljesít.
Ezen kívül számtalan esetben a termék/szolgáltatásra vonatkozóan is javaslok módosításokat, stb.
Igen, ez egy szakma. Mind a hirdetéskezelés, mind a marketing.
Azt hinni, hogy kitalálsz bármilyen terméket/szolgáltatást, és a fb hirdetései majd ontják neked a zsét azonnal, naivság. Nem így van.
És egyébként olyan eset is van, amikor egyszerűen nem éri meg a hirdetés, mert hiába kattintanak, nem vásárolnak.
Az viszont már üzleti probléma - akkor meg kell nézni, hogy van-e igény egy ilyen termékre/szolgáltatásra, ilyen áron, ebben a pillanatban, ilyen konkurencia mellett stb.
Rengeteg kis ügyfelem csak elkezd vállalkozni, kitalál valamit, és egy egy oldalas üzleti terve sincs. Nemhogy pénzügyi, vagy marketingterve külön.