szoval visszanyalt a fagyi, annyi a hirdetes es az agressziv tolakodo reklam hogy sokan mar nem nezik, vagy nem varjak ki.
A camera does not make art, the artist makes art.
szoval visszanyalt a fagyi, annyi a hirdetes es az agressziv tolakodo reklam hogy sokan mar nem nezik, vagy nem varjak ki.
A camera does not make art, the artist makes art.
(#2) Armagedown
Vannak a Youtubeon reklámok?
Én sosem láttam egyet sem.
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
azok a reklámok, amiket a google az én arcomba tolt, *MIND* teljesen használhatatlan és haszontalan reklámok voltak.
szerintem mocskos nagy pofátlanság ilyenekért pénzt kérni a reklámozóktól.
Példa1: az előző választáskor folyamatosan tolta, hogy szavazzak a nyíregyházi polgármesterre. minek, te köcsög, mikor pontosan tudod, hogy debreceni vagyok?
Példa2: folyamatosan nyomja az ipari park reklámokat. nem vetted észre, hogy mindet bezárom, mindig, tehát valószínűleg nem érdekel az ipari parkod? a tecső új zene streaming szolgáltatása dettó, azt is mindig kinyomon.
ilyenekért van pofája pénzt kérni? ez a húúúú de szipiszupi 21. századi hirdetésértékesítő rendszerük? ennél jobbat faragok berúgva egy hétvégén.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
adblock for youtube már eddig is megoldotta ezt a problémát évek óta.
majd ha eléri azt a százalékot az adblockerek száma, amikor már nem hunynak szemet felette, akkor majd jönnek az olyan hirdetések, amiket nem tudsz letiltani (mint pl. a gmailben), aztán majd megy a pislogás
A komolyan fizető reklámok eddig is a videóban szerepeltek. Csak több lesz ezekből. Majd minden jútúber elmondja a kötelező bemondandó reklámokat, aztán jöhet a műsor.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
valahogy így, de már eleve a műsorba is beleteszik, szóval azzal meg nem tudsz mit kezdeni, max átugrod.
Nekem a GMailben sincs reklám.
Olyan hírdetés nincs, amit ne lehetne letiltani. Gmail-ben sincs reklám.
ugye nem gondolod, hogy van bármilyen informatikai megoldás, amit ha létrejön egy kritikus tömeg, nem lehet áthidalni...
ritkán hiszek a láthatatlan kéz elméletében de jelen formájában az internetre teljesen jól alkalmazható, mert vagy a haxxxorok kerülik meg, vagy a fogyasztók fordulnak alternatívák felé, ha valami sokak csőrét böki.
En mar most is pislogok amikor ad blocker nelkul nezek YT videot, gyakorlatilag elvezhetetlen. Amikor egy csendesebb zenebe beleuvolt a reklam.. ez volt az egyik ok h attertem Androidra, Firefox alatt siman mukodnek az ad blockerek, PC-n pedig ublock.
Igy is fizetek nem is keveset a kuglinak: az adataimmal, es a profilommal.
Ha atlephetetlenne teszik a reklamokat a szolgaltatasaikban es hasonloan elvezhetetlen lesz (es nincs annyi eszuk hogy olyan hangerot es stilusu reklamot tenni a videoba ami passzol) akkor siman atlepek masik szolgaltatohoz. Ha sehol nem lesz ilyen, akkor fizetek es ELVAROM hogy NE epitsenek profilt belolem.
Mar most nezegetem a fizetos email es calendar szolgaltatokat (protonmail es tarsai) amelyek nem gyujtenek es adjak el az en profilomat.
HP ZBook Workstation A3000 - Linux Mint; Raspberry Pi4 - Raspbian
Helyes .Mindenki írtsa aki netezik.Senki nem kötelezhető még előfizetéses szolgáltatásos oldalakon se a hatályos hazai törvények szerint reklám nézésére.Akkor és ott blokkol mindenki ahol akar.Max az adott oldal kifejezheti nemtettszését meg megalázkodhat támogatásért cserébe de NEM SZANKCIONÁLHAT adblock használata miatt !Elviselhetetlen a reklém ..Mincdenki igéri ,hogy ja diszkrét lesz meg stb aztán sok helyen fél oldalas alza görény erőszakolja a képernyőt..
Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!
A CBA jól kinőtte magát....
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Igazából a Google pontosan tudta hogy debreceni vagy, azonban azt is tudja másoktól hogy sokan szeretnék ha Nyíregyházi lennél, ezért dobálta fel azokat, hátha elköltözöl.
Az hogy mit zársz be, nem releváns, ugyanis a többség mindent bezár, azokat is ami amúgy az érdeklődési körükbe tartoznak.
Faragj lécci.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
Akkor majd jönnek azok a böngészők, amelyek azt is tudják blokkolni. És majd jön a pislogás hogy kevesebb a gmail használó és kevesebb a chrome használó.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
A hirdetések nem maguktól teremnek, hanem valakinek el kell őket készíteni.
Ha ez az adott illető nem állította be, hogy az adott hirdetés csak nyíregyháziaknak jelenjen meg, akkor megjelenik neked is.
Tehát ilyen esetekben a hirdetéskezelő a hibás - pontosabban béna.
Ipari park reklámmal ugyan ez a helyzet: valószínű ott még kevésbé ment a célcsoportképzés, és egy nagyon tág közönséget adtak meg, ezért látod te.
Marketinggel, többek között FB és Google hirdetéskezeléssel is foglalkozok, így tudom, hogy hogy működik a rendszer.
Amikor én hirdetést adok fel, akkor nekem az a célom, hogy a lehető legkevesebb embernek jelenjen meg, és a lehető legkevesebben kattintsanak rá - akiknek viszont megjelenik, és rákattintanak, azoknak legyen abszolút releváns.
Viszont sok marketinges csak a hiúsági mutatókig lát, és ezt kommunikálja az ügyfélnek: X tízezer embernek jelent meg, X százan kattintottak rá... Csak azt felejti el, hogy 0 végeredménnyel
Számomra az egyik igen gusztustalan reklámos dolog az, amikor a gyerekem szeretne YT -n meséket nézni, megnyitáskor látom, hogy a kb 30 perces videóban 1 percenként (!!!!) vannak reklám blokkok beszúrva. Ezt nem igazán tartom normálisnak.
a korábbi példáimtól különböző eset, mikor őrjöngök azért, mert a reklámot megszakító reklámot szakítja meg egy reklám.
azé' igazán mehetnének már az anyjukba...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
és itt hol van azoknak az érdeke, Vladi vezetésével, akik viszont nyíregyháziak és utálnák, ha odaköltöznék?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
vitatnám a megállapításaidat, mert a google pontosan tudja, hogy hol lakom, ezt kifejezi például akkor, amikor megnyitom a google mapset, és oda teszi a kezdőpontot, ahol szerinte lakom.
másrészt pedig ha minden esetben becsukok egy reklámot, mondjuk egymás után 100x, abból a google nem tudja kihámozni azt az információt, hogy nem jól targetált? vagy csak a google bízik benne, hogy az egy eladott reklám és senki nem fogja firtatni, hogy megalapozatlanul számlázott érte?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Azok tirpákok, még neked is örülnének.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
Persze hogy tudja, ha esetleg Androidon vagy, ott a gms-en keresztül vélhetően akkor is elküldi az adatokat, ha nincs bekapcsolva a gps.
Plusz elég csak lekérni az adott mobilhálózat adatait.
Mivel az emberek összevissza képesek kattintgatni / tapizni, ezért még nem is kell a Google-nek hazudnia arról, hogy milyen jók a reklámjaik, mert ugye máris sikeresen hirdettek...
Valóban pontosan tudja hol laksz, ezt nem vitatom. De ha egy debrecenieknek szóló hirdetést ad fel valaki, és nem állítja be, hogy csak debrecenben jelenjen meg, akkor az megjelenik máshol is.
A megjelenés helyének beállítása az alapbeállítások között van, amikor hirdetést készítesz, nem a google dönti el, hogy hol jelenjen meg.
Azt a google nem "tudja", hogy az adott hirdetés nem releváns más városban - pontosabban nem tiszte eldönteni, ha úgy állították be a hirdetést, hogy megjelenjen mindenhol, akkor ő bizony kirakja mindenhol.
"másrészt pedig ha minden esetben becsukok egy reklámot, mondjuk egymás után 100x, abból a google nem tudja kihámozni azt az információt, hogy nem jól targetált?" - ezt viszont tényleg megtehetné, de nem sokszor teszi
Amúgy pedig cost per click rendszert használ a legtöbb rendszert, vagyis a megjelenésért nem, csak a kattintásért kell fizetni ( de ez is beállítás és kampányfüggő, hogy mit érdemes használni ).
[ Szerkesztve ]
Most hirtelen én sem látok, de szokott lenni nekem, pl. a promóciók fülön, a legfelső email helyett egy ugyanúgy kinéző hirdetés szokott lenni.
(#11) DeFranco
nem azt mondom hogy nem lehet, hanem hogy nem feltétlenül éri meg az erőforrást, hogy kiszűrd a forráskódból, hogy mi a reklám és mi nem, ha pl. folyamatosan változó class ID-k és egyéb hasonló dolgok nehezítik a szűrést. Példának okáért a decemberi prohardveres ultra-annoying felugró banner - nézegettem egy darabig, aztán meggyőztek.
Félreértés ne essék, a youtube videókat én is blokkolom minden lehetséges platformon, mert az nem élvezhető, hogy 3 perces videók közé beraknak (általában mindig ugyanazt az egy darab, pl. aboutyou) fél perces reklámokat.
Csak arra írtam, akik ilyen nagyon okosnak képzelik magukat mert letöltöttek egy böngésző bővítményt, hogy "höhö nincsenek is reklámok a jutubon", hogy ez csak addig tart, amíg megéri nekik így is. Plusz rohadt unalmas minden hasonló témánál ezt olvasni.
[ Szerkesztve ]
"vagy csak a google bízik benne, hogy az egy eladott reklám és senki nem fogja firtatni, hogy megalapozatlanul számlázott érte?"
Valószínűleg igen, és aki úgy adja fel a hirdetést, hogy bármely EU-ban élő 18-99 közötti férfi, nő, semleges és ufó a célközönség, az meg is érdemli hogy kiszámlázzák neki, én direkt ezért amúgy fb-n és googleban is szándékosan bökök ezekre De ezért nem a google a hibás, sőt, ők nem bírálhatják felül a hirdető beállításait, ha ő annyira lusta hogy rábök a select *-ra, akkor a zalaegerszegi közmunkás is (szinte) ugyanakkora valószínűséggel fogja megkapni a videó előtt, mint a debreceni informatikus.
Az az infó, hogy ezerszer kinyomod, szerintem megy a /dev/null-ba, ahogy a példa is mutatja, és én is tanúsítom hogy ezerszer megkapom ugyanazokat az (amúgy témába vágó, sőt, érdeklő, sőt, már rákattintott) hirdetéseket, még azután is hogy konkrétan volt hogy vásárlásig jutottam egy yt-hirdetésről. Majd másnap jött újra. És azóta is.
(#25) le is lett írva már ugyanez
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
persze, mindig megy az erősködés, hogy ha akarnák tudnák szűrni a szűrést. szűrjék.
aztán meg majd szépen elpártolnak egy másik szolgáltatóra/oldalra a népek, aki kevesebb reklámot ígér vagy más modellben gondolkodik.
ph is feszkózott ezzel, tudom, nem véletlenül állt le, személy szerint azt gondolom nincs már az oldalnak olyan megtartó ereje amivel eredményt (adblokk ki, vagy prémiom be) lehetne elérni egy ilyen presszióval, változott a környezet, az olvasóközönség meg talán a tulajdonosi szándék is.
azok a szolgáltatások járnak el most okosan, ahol megpróbálnak egy közös nevezőt elérni ebben, lásd MS-nél is egyre jobban szorítják az aktivátorozást, de a filléres kulcsokkal nem nagyon feszülnek, spoty is csak tervezi a családi csomag szigorúvá tételét de nem lépte meg még, a weboldalak is egyre inkább meggondolják mennyire ötlet egy paywallt vagy egy adblockwallt felállítani.
Amúgy a videón belüli szponzor részre is van megoldás, a neve SponsorBlock, közösségi alapon megy, és végre nem kell tekergetnem/hallgatnom a Raidshadowlegends/Squarespace/skillshare stb. baromságokat
és szerinted a youtube mit tud fellépni reklámblokkolók ellen? még jobban megpróbálják azt szűrni hogy aztán a blokkolókat is frissítsék?
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
SMART tv-kre is jöhetne valami blokkoló. Retkes 5 percben van 3 reklám. PC-re pedig YT adblock+ adblock ultimate az alap. (Tűzróka)
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
Most úgy nekem estetek, mintha legalábbis a google hirdetések részlegének a vezetője lennék
Egyébként kezdésnek fogják, és kitiltják az ilyen pluginokat az extension store-ből. Aztán frissítheted
(#31) koko52
pihole tök jól szűri nálam.
"még jobban megpróbálják azt szűrni hogy aztán a blokkolókat is frissítsék"
Szerintem ott se hülyék dolgoznak ahol ezt ki kell találni. Amúgy egyetértek azzal, hogy amíg az adblockkal pattogók aránya nem ér el egy kritikus tömeget (nem fog), addig ez vihar a biliben, a google meg köszöni szépen a reklámbevételeit, meg a normális hirdetők is az ebből származó hasznot.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Érdekes, ha Youtube Vanced-ről indítom a tévé Youtubjára a műsort, akkor ott sincs reklám.
[ Szerkesztve ]
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Ha nem túl okos a mesterséges intelligencia, akkor itt tudsz rajta segíteni: [link]
Ha ez jól van beállítva, akkor egész jó minőségű, jól célzott reklámokat lehet kapni a Google reklámhelyein..
szívesen
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
"a weboldalak is egyre inkább meggondolják mennyire ötlet egy paywallt vagy egy adblockwallt felállítani."
Igen, pont ezért fizetős lassan az utolsó USA-beli netes "újság"/híroldal is.. Meggondolták, és rájöttek hogy nekik jobb így, reklám nélkül, csak fizetős olvasóközönséggel... Már csak meg kell várni, hogy átszivárogjon a dolog Európába is, és akkor nem kell többé reklámblokkoló - mondjuk cserébe lehet egy csomót fizetni az oldalaknak, de biztos jobb lesz, mint a reklám..
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
Android tv-n esetleg. Samu Tizen OS.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
Samsung tv, fingom sincs mi fut rajta. Valami lassú gagyiság.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
van egy átmeneti megoldás is - mely nem megoldás ugyan, de az adott tartalomgyártóknak mégis hoz bizonyos mértékű jövedelmet
ezt a játékiparból átvett módszert használja pl. az Élet és Irodalom is: az online anyagok nagyobbik része csak akkor olvasható el teljes egészében, ha előtte megnézel egy elkattinthatatlan 30 másodperces reklámot (vagy nem nézed, de lefut)
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
Én már eljutottam arra a szintre, hogy uBlock origin és Hard mode. Vicces, amikor 25-30 követő van a tartalom mellett blokkolva, de semmi lényeges nem vész el. A napokban is láttam egy oldalt, hogy úú, így blokkol, meg úgy blokkol: Ha csak az oldal első-feles dolgai töltöttek be, a blokker blokkoló üzi meg sem jelent....
(#29)Cranium
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Mikor a cikk címét olvastam, nekem az alza.hu ugrott be először. 😃
és ez egyébként jóval szimpatikusabb megoldás is, mert - fura módon - valamennyi kontrollt érzel a kezedben hogy jó most akkor ezért a cikkért ezzel a reklámmegnézéssel fizetsz
a szolgáltató oldaláról szinte ugyanaz az adwall (használhatjuk ezt a szót?) de valahogy mégsem azt érzed hogy kéretlenül tolják az arcodba a marketing kontent
ugyanakkor ha pl. a görgetős megoldással találkozok, amikor az első két bekezdést elolvashatom, aztán jön a wall, akkor az már felhúz és inkább nem is megyek arra az oldalra ha tehetem utána.
Nincs ennél irritálóbb módszer a világon szvsz., bárhol (weboldal, alkalmazás) ilyennel találkozok, ban forever.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Nem lényeg, törölhető.
[ Szerkesztve ]
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
Térdre borulhatok előtted?
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
ha szeretnéd... de ha nem osztjuk meg youtubon, akkor meg sem történt. A reklám bevételeket megfelezzük természetesen
(#49) Williamgrant válasza Armagedown (#48) üzenetére
Tényleg? Francokat oldanád meg. A pihole hónapok óta szar, illetve jó csak nem blokkolja a yt reklámok 99%-át. A Google is felfigyelt a "sztár" informatikusokra.
De persze ezt utána olvasással akár te is tudhatnád...
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
(#50) Williamgrant válasza Armagedown (#46) üzenetére
Kéne, mert az egyetlen módszert mutatta meg amivel pl egy okostévé yt kliense reklám mentesen működik. Arcot vissza, vagy tényleg borulj már le előtte.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D