Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) finest


finest
őstag

Engem naponta felhívnak telefonos reklámcégek délutánonként. Nagyjából addig jutottam, h azzal veszem fel a telefont, amivel neked letették... Tisztára mint a Ford Fairlane kalandjaiban...

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#2) Yushchenko válasza finest (#1) üzenetére


Yushchenko
őstag

Az egy kicsit más...
Megmondom őszintén anno én is telemarketingeltem nagyon szar volt komolyan mondom :(

(#3) tkazmer


tkazmer
addikt

Mi az ilyenek miatt kértünk rejtett számot...

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#4) finest válasza Yushchenko (#2) üzenetére


finest
őstag

Nem annyira más. Sokszor kezdik azzal, h valmi ingyenes vacsorát, utazást stb. felajánlanak.
De túljártam az eszükön 3 -tól 6:30-ig kihúzva tartom a teló madzagját! :DDD

Igazából még nem kurvaanyáztam le egy telemarketingest sem, de eléggé az agyamra mentek már. A legmeszebb addig jutottam, amikor egyik szombat délutáni alvásomból ébresztettek fel. Akkor megkérdeztem, h ha most lekurvaanyáznám, amiért ilyenkor hív, vajon lekerülnék-e a híváslistájáról? De a választ nem vártam meg.

[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#5) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Ez az egész nyereményes dolog kamu.De az tuti hogy nem a t-mobil hívott téged,hanem vmi tizen éves hülyegyerek, hátha bedőlsz ennek a trükknek :DDD

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#6) #64791808


#64791808
törölt tag

A telemarketingben az a szar, hogy szakképzetlen emberek csinálják. Én alapból rühellem ezt a marketing ágat, mégis, ha szakszerűen csinálják, akkor végighallgatom/kitöltöm a kérdőívet, stb.

Először is ha felveszem a telefont, akkor akkor ne azzal kezdje, hogy ''xy-t keresem'', mert akkor az rá a válaszom: keresd vazzeg, ha nagyon nyugodt vagyok, akkor megkérdezem, ki keresi? Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?'' Aztán eldöntöm. Ugye nem gondolja senki, hogy erre többen mondanak nemet, mint ahányan lebasszák a telefont, mert a marketinges levegővétel nélkül ledarálja a szövegét...?

Más: ha az ember VALÓBAN nyer, akkor annak kivétel nélkül írásos formában történik a közlése. Ha engem valaki felhívna, hogy nyertéééél! A válasz: pöcsöddel játsszál.

No ennyi.

(#7) Solad válasza Jégkokó (#5) üzenetére


Solad
őstag

jaja.. diktald be a szamot o meg feltolti a kartyajat :DDD

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#8) Calogero


Calogero
addikt

-Gratulálok! Az ön nyereménye egy 9.650.000Ft-os Raiffaisen(nemtom hogy írják) bankkártya, amit még mai nap kiszállítanak önnek pin kóddal együtt.

A bankok általában nem szokták a kártyát egyszerre kiadnia pin kóddal, max ha a bankfiókban veszed át személyesen.


(#9) lorcsi


lorcsi
veterán

tesómnak a múltkor valaki 5k-val feltöltötte a kártyáját, jól esett :D
vehetjük nyeteménynek is :)

(#10) Peat;) válasza finest (#4) üzenetére


Peat;)
veterán

A céget utáld ahol dolgoztatják a diákmelósokat/ átmeneti munkanélkülieket a telemarketinges dolgoknál. Az a szerencsétlen legtöbbször csak megkapja mit kell kérdeznie, semmi képzés és hagyják hogy csinálja. Én mindig köszönöm nem-el rakom le a legelején a telefont, pont emiatt a *****-s üdvözlőszövegek miatt, azért a melósnak nem lehet jó érzés anyázós szöveget hallani nemtom hány órán át ha elterjedne a szokás...szóval ezekután se őket szídd, inkább a céget! :)

[Szerkesztve]

(#11) finest válasza Peat;) (#10) üzenetére


finest
őstag

Igazából a szolgáltatómra haragszom, aki eladta az adataimat sok más előfizetőjével együtt a telemarketinges cégnek, amikor a telszám ugye személyes adatnak számít...
És szvsz joggal haragszom a telemarketinges ügyintézőre is, mert csak ő zaklat a hivogatással, h a giliszta álljon a talpába! Amúgy tényleg nem szép dolog a telemarketingesen kitölteni az emberneka mérgét. Pláne, h ma láttam a Tánczos nyilatkozatát egy sokkal kellemetlenebb ügyben azután, h a cellatársa megvádolta a gyilkosság beismerésével. Amire ő visszafogottan csak annyit mondott, h azt kívánja neki, ''nyíjjon meg alatta a főd'' (sic!)... :DDD

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#12) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Ez a telemarketing tényleg egy nagy szar.Én is már több ilyen állásra jelentkeztem, de mégse vettek fel.Tehát aklkor mégis csak szelektálnak.De az biztos, hogy többet az életbe nem jelentkezek ilyen pozícióra

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#13) Jarod1


Jarod1
addikt

nem rég felhívtak hogy egézséggel kapcsolatos bemutatóra kellene elmenni, átpasszoltam fateréknak, akik elmentek kiderült valami cuccot kínáltak 100 akárhányezerért,hö ,nem vettek semmit de legalább jót kajáltak :P

(#14) finest válasza Jégkokó (#12) üzenetére


finest
őstag

Túlképzett voltál.

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#15) Yushchenko válasza Jégkokó (#5) üzenetére


Yushchenko
őstag

Kedves ph user barátom!
Miután már a FÓKUSZ-ba is láttam ezt nem gondoltam komolyan, csak érdekelt mit reagálnak, ezért nem tettem le :DDD
Amúgy nem tizenéves volt, hanem egy teljesen korrekt női hang...
Vazze az láccik az írásomból hogy bekajáltam de komolyan? :(((

(#16) moma


moma
őstag

Lehet hülye kérdés, de nem lenne értelme elmenni a rendőrségre? Vagy úgyis lopott telefonnal csinálják? :U

we all deserve a bit of luck.

(#17) Yushchenko válasza #64791808 (#6) üzenetére


Yushchenko
őstag

Hát igen nagyon béna emberek telemarketingelnek sajna(nekem már volt 1 év MÁV információ gyakorlatom :DDD ). De néha a kérdőívek is nagyon gázak. Fél órán keresztül ugyanazt kell kérdezni, 100 féle képpen. Kegyetlen monoton és szar meló. Ennél egy fokkal jobb amikor már magadtól szövegelsz, azt már-már élveztem is, de a monitorrol olvasás szar :(

(#18) Ősember


Ősember
őstag

hál istennek engem még nem hivtak ilyennel, max amig volt vezetékes telefon azon hivtak afrikai utazásokkal :D persze engem csak a kelet vonz, igy kénytelen voltam elutasitani :B

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#19) Yushchenko válasza moma (#16) üzenetére


Yushchenko
őstag

Szerintem simán vissza lehetne valahogy keresni, ha másnem úgy, hogy feltölt valaki és elmegy hogy lelopták... Bár ez sem biztos. SIM kártyát minden gond nélkül kap oylat ami nem az ő nevén van, telefont ugyancsak. apronet. Amúgy most kisebb gondom is nagyobb ennél sajna :(

(#20) Yushchenko válasza Peat;) (#10) üzenetére


Yushchenko
őstag

Sajna ez van. Mindig a legkisebb szív :(
Hála az égnek, ma már nem szorulok rá erre

(#21) dragonfx


dragonfx
veterán

ekkora g***iket már bocsánat.
hihetetlen vannak ilyne bunkók akik ilyennel keresnek pénzt? :(((

Engem 1x ilyennel felhívna hát jó alaposan utánakérdezősködnék, és ha 1 hajszálnyi hiba is van leraknám.Jól tetted te is.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#22) Ramius válasza finest (#4) üzenetére


Ramius
őstag

Engem hívtak már szombat este 7 órakor is!! Általában illedelmesen visszautasítom mindet, de őt elküldtem p*csába...

[Szerkesztve]

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#23) Yushchenko válasza Ramius (#22) üzenetére


Yushchenko
őstag

Volt amikor vasárnap is kellett dolgozni reggel 6-tól este 8-ig... Szal nagyon gáz az biztos :(

(#24) Vigneau válasza Yushchenko (#2) üzenetére


Vigneau
félisten

Az ember mindig tanul valamit. Nem semmi ez a dolog. Hová jut a világ... :(((

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#25) 3psilon


3psilon
aktív tag

Lol ez réééégi! :)
Már tényleg volt TV-ben, és minden bizonnyal elég sok hülye van aki beveszi...
Egyébként bajosan nyomozható vissza, mert oké, a számukat megszerezheti a rendőrség a szolgáltatótól, de a hívásokat (remélem) nem rögzítik: ''te voltál?'' ''nem.''
A szolgáltató meg szerintem nem adja el a számodat, hanem közzéteszi, úgy hívják: telefonkönyv :)

Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

(#26) finest válasza 3psilon (#25) üzenetére


finest
őstag

Wake up, Neo, a szolgáltató eladja a számokat! Welcome to the real world!

[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#27) Yushchenko válasza 3psilon (#25) üzenetére


Yushchenko
őstag

Rögzíti :(
Amúgy a számom elég sok helyről levadászható sajnos... Biztos hogy nem a t-mobile adta ki, mivel alapjáraton titkos. De pl adataimnál is megtaláljátok szal ennyi :)

(#28) mrlujoak válasza #64791808 (#6) üzenetére


mrlujoak
veterán

Szia!

Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''

Ez nálunk - merthogy én jelenleg is egy ilyen cégnél dolgozom, már nem operátorként - nulla, azaz 0 pontot ért volna egy felvételin, avagy egy teljesítménymérésnél.
Miért?
Mert a mondandódra/kérdésedre az automatikus válasz: Nem.
Igényfelmérés nincs, a feltételes mód ''zavarhatom-e'' nem saleses berkekbe való, illetve miért akarná az operátor a nem megfelelő személynek kínálni portékáját.

Ha valakit felhívsz - komoly szándékkal - az mindenre gondol, csak arra nem, hogy te neki tényleg előnyös ajánlatot teszel.

A legelső - bemutatkozás után - hogy tisztázd kivel is beszélsz, illetve kit keresel.
Ezután igényfelmérés következik, majd miután behatároltad az ügyfelet, annak igényeit, akkor teszel neki egy, a számára előnyös ajánlatot.

Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
Üdvözlöm!
Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet? Rendben.El kell mondjam/tájékoztatom, hogy beszélgetésünket az adatai védelme érdekében rögzítjük! - Amennyiben ez már problémát okoz, akkor kiofgáskezelés.
Gondolom Ön is hallott már...
Ugye Ön is szeretne...
Elképzelte már...

...szóval akkor az unokáját szokta inkább hívni, és ezért ugrik meg a számlája.
Látja, tudok Önnek segíteni abban, hogy ne kelljen a továbbiakban ennyit fizetnie.
Ezt úgy tudja Ön ...


Szóval ez az egyik legalapabb séma.
Soha nem szabad ledarálni a tényeket, mert egy ügyfél egy adott szituációban 4-5 infónál többet nem képes megjegyezni.

Na de ennyit erről. Ennek a szakmának is megvan a követelménye, és olvastam előbb, valakit nem vettek fel.
Ezekszerint nem termett erre a melóra.

mrlujoak



[Szerkesztve]

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#29) L|zsidoboz válasza finest (#14) üzenetére


L|zsidoboz
őstag

Miért, szerinted nincs olyan végzettségű ember, aki a call centeres szakmához ért?

Good to be good, but better to be lucky.

(#30) RAM válasza finest (#26) üzenetére


RAM
őstag

Mi alapján adja el?
Akiknek a legnagyobb a beszédforgalma, azokét? :F

Csak tisztán

(#31) Yushchenko válasza mrlujoak (#28) üzenetére


Yushchenko
őstag

Ez így van.
Amikor én dolgoztam ilyen helyen, akkor előszőr tul. mindenkit felvettek, aki fel tudta olvasni a monitorrol a szöveget. Aztán akit látták hogy jó, beállították telemarketingre. Igen, nem a legdrágább csomagot kell eladni, hanem ami az ügyfélnek a legjobb.

(#32) finest válasza RAM (#30) üzenetére


finest
őstag

Szerintem az adatbázist adja el, gondolom meg is szűri akár az előfizetők adatai alapján, ahogy az a marketinges cégnek a legjobb. :F
A telefonkönyv mint olyan nem túl jó adatbázis, de ha már lehet azt is tudni például, h melyik előfizető milyen korú rögtön sokkal többet ér. Remélem így már érthető voltam. A továbbiakban erről nem kívánok vitatkozni, mert nem ez a topik témája. Illetve a topiknyitó többet tudna mondani a marketingesek adatbázisáról, mivel már dolgozott ilyen területen. Mindenesetre én a marketinges cégek módszereiből többet nézek ki, sem hogy favágó módszerrel hivogassanak mindenkit a telefonkönyvből. :R


[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#33) finest válasza L|zsidoboz (#29) üzenetére


finest
őstag

De van. Ugyanakkor nem hiszem, h a call centerbe magasabb végzettség kellene. Ráadásul inkább az marketinges meggyőzőképességére alapoz, nem lexikai tudásra, így - sértődés ne essék - bizonyos értelmi szinten és/vagy képzettségen túl nem a legvonzóbb meló, mert nem kielégítiő szellemileg.

[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#34) L|zsidoboz válasza finest (#33) üzenetére


L|zsidoboz
őstag

De nem árt a magasabb végzettség, van jónéhány ügyféltípus/szituáció, akit/amit nem könnyű kezelni. Mielőtt elkezdtem tanulni, én is azt hittem, hogy csak a telefont kell felvenni.
Egyébként csak azért csinálom meg ezt az OKJ-s szakmát, mert Szegeden könnyű vele elhelyezkedni. Hosszú távon idegileg elviselhetetlen...

Good to be good, but better to be lucky.

(#35) Yushchenko válasza finest (#32) üzenetére


Yushchenko
őstag

Hát. Én dolgoztam a matávon kívül is, egy piackutató cégnél... Hát ott bizony az volt, hogy semmi féle szűrés nem volt :( Hívtunk és ha hajlandó volt válaszolni, akkor megcsináltuk :DDD
Amúgy nem baj, hogyha erre ment el a topic, de lehet megérne egy írást, hogy hogyan is mennek a dolgok a piackutató cégeknél.
De amúgy nekem a legjobb melóm eddig a máv ügyfélszolgálaton volt, sokkal jobb a bejövő hívásokat kezelni, mert nem annyira unalmas és monoton.

(#36) Dictator^ válasza mrlujoak (#28) üzenetére


Dictator^
veterán

Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''

...

Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
Üdvözlöm!
Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet?



a te sémád annyival jobb, hogy be tudsz mutatkozni, elmondani, hogy kinek a megbizasabol telefonalsz, kerni a telefon elofizetojet, amit altalaban nem mindeki ad at, aztan feltenni a nagy kerdest...?! hogy tudnank e beszelni errol? erre meg egyertelmu a valasz ha az ember alapbol utalja a telemarketinget...

szoval ebben az esetben tokmind1 melyik sema megy le.

És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

(#37) Yushchenko válasza Dictator^ (#36) üzenetére


Yushchenko
őstag

Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem csak ph usereket hívunk, hanem ráérős embereket... néha van olyan hogy már mi könyörgünk hogy mondja meg a véleményét :DDD Főleg nyugdíjasok, nagyot hallanak, borzalmas pfff
Illetve vannak vidéki, egyszerűbb emberek, akik frankón megtisztelve érzik magukat, hogy felhívták Budapestről és csak az ő véleményükre vagyunk kíváncsiak :DDD (persze ez nem általános)

(#38) finest válasza L|zsidoboz (#34) üzenetére


finest
őstag

Igazad van, fontos hozzá a kapcsolatteremtő képesség és problémamegoldó készség, szükséges egyfajta gátlástalanság, meg a gyakorlat, de nem kell hozzá pszichológusi végzettség, h jól kezeld a lehetséges kuncsaftokat. És nem mondom, h ne elégíthetne ki valakit ez a szakma.
Ezzel együtt nekem a bolti eladóval vagy valamilyen márkakereskedővel szemben visszatetsző, h kéretlenül keresnek meg az ajánlatokkal. Az egy dolog, h valakit meggyőznek arról, amire nincs szüksége, ez megeshet bárhol más körülmények között is, a bosszantóbb, h az otthonomban zavarnak és nem tudom nem kivédeni a dolgot, mert a telefon alapvetően azért van, h felvegyük, mégha engem már rá is kényszerítettek, h kikapcsolva tartsam délutánonként.
Mindenesetre biztos, h stresszes a marketinges számára is.

Így van, azt hiszem sikerült megfogalmaznom: a telefon az én olvasatomban nem a felesleges fecsegés eszköze, hanem a fontos hívásoké és én kapásból csalódom ilyen marketingestelefonkor. Tudom, h a telefon használata ma alapvetően egészen mást jelent (rendszerint több órás, korlátlan beszélgetést), de én olyan időben nőttem még fel, amikor a szomszédba kellett átkéreckedni telefonálni, ha valami nagyon sürgős, fontos hírünk volt mondjuk a nagyi számára, akit ugyancsak a szomszédján keresztül érhettünk el.

[Szerkesztve]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#39) Dictator^ válasza Yushchenko (#37) üzenetére


Dictator^
veterán

igaz, emberfuggo a dolog csak azert irtam, mert eleg mereszen levezette a muveletet, hogy hogy megy ez :) közbe azert vannak bukkanok.

És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

(#40) mrlujoak válasza Dictator^ (#36) üzenetére


mrlujoak
veterán

A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
De folytathatod a beszélgetést így is:

...tud szánni rám néhány percet?
Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...

Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.

A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.

mrlujoak

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#41) RAM válasza finest (#38) üzenetére


RAM
őstag

magyarul SPAM

Csak tisztán

(#42) Dictator^ válasza mrlujoak (#40) üzenetére


Dictator^
veterán

igen, neha en is figyelemmel kovetem mit akar kihozni, de amikor elutasitom akkor jon ugye: hogy mikor tudnank visszahivni ont? ekkor mar atveheto az iranyitas..itt azt mondok amit akarok, ha megadhatok egy olyan idot amikor pl nem vagyok itthon.
bar mostansag nem foglalkozok ilyenekkel.
ha latom hogy titkos hivas jon akkor altalaba fel sem veszem az otthonit :)

es a legtobb ember aki eddig hivott ,legyen az ferfi vagy no, mindig benan kezelte a dolgot.

És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

(#43) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Inkább ilyen írásokat olvassunk tőled, mint az ''Intel vs áemdé'' típusúakat.

Ez tetszik!
(Főleg a vége, mikor rájön, h. nem tud bepalizni... ;] Remélem, senki nem ül fel nekik mostmár, h. a szolgáltató mindeütt felhívja a figyelmet a csalás efféle módjára!!!)


A bank neve helyesen: Raiffeisen.

Samsung Galaxy A54

(#44) Yushchenko válasza Viktor0610 (#43) üzenetére


Yushchenko
őstag

thx
Látod én is elkezdtem fejlődni :DDD
(Akkor most ne nézz be az intel vagy áemdé topicba :DDD )

(#45) Yushchenko válasza Dictator^ (#39) üzenetére


Yushchenko
őstag

A legnagyobb buktató nekem mindig a végén volt. Mert hogy ugye megkérdezzük, hogy Mennyit keresel vazze? ... Beszélsz fél órát és a végén küldenek el anyádba, hogy közöd? (ami teljesen jogos) Igaz van nem tudja/nem válaszol lehetőség, de ha ideges lesz az ember, az gázos :(

(#46) joghurt


joghurt
addikt

Főnököm az ilyen ''válaszolna-e...'' jellegű kérdésekre mindig igennel felel, majd hozzáteszi, hogy a tanácsadói óradíja 10000 Ft, és megkezdett óránként számláz. Elég hamar el szoktak köszönni tőle. :)

A tej élet, erő, egészség.

(#47) WN31RD


WN31RD
addikt

Érdekes dolgok ezek, de igazából undorító, szemét dolog, ahogyan módszeresen manipulálják (manipuláljátok?) az embereket, és - jobb esetben csak - az idejüket rabolják (raboljátok?) az akaratuk ellenére.

''Don't tell my mother I work in an advertising agency - she thinks I play piano in a whorehouse.'' - Jacques Seguela

''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''

(#48) 5teve


5teve
senior tag

Én ezt a fajta marketinget a Readers Digest félével együtt símán büntetném. Gusztustalan.

tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

(#49) FPéter válasza 5teve (#48) üzenetére


FPéter
aktív tag

Mi bajod a Reader's Digest-tel? Múltkor passzolt a zárba a borítékban lévő pléh-kulcs és 3 zsák volt az üstben miután lekapartam, így megkaptam az ajándék karórát is.
Ráadásul a mellékelt, személyre szóló fősorsolás-engedélykérő lapomon a JÓVÁHAGYVA pecsétet találtam. Külön örömmel tölt el, hogy ennek köszönhetően ezt is mellékelhettem az IGEN borítkéban és így megnyerhetem a világatlaszt is. Most izgulok. :B

Úgyhogy ásd el magad. ;]

(#50) Jégkokó válasza FPéter (#49) üzenetére


Jégkokó
veterán

De furcsa, annak idején mi is mindig bekerültünk a sorsolásba és az utolsó körig jutottunk, akkor ezek szerint nem csak mi, hanem mindenki ;]
Meg azt bírfom, amikor azt mondják hogy hívjanak minket a műsor ideje alatt és megkaphatják azt az ajándékot ami egyébbként 2 ft ot se ér, de most oda adjuk önöknek ingyen :D

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.