Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) sicli válasza totj80 (#34) üzenetére


sicli
tag

Van kimondottan jó minőségű utángyártott és ereseti bontott is. A lényegen nem változtat, hogy eredeti alkatrész nincs hozzá forgalomban. Érthető, így nem tudnak simliskedni vele az alkalmazottak és nem buherál bele sufni szerviz.

Nyugodtan javíttasd meg, csak nézz véleményeket a szervizről.

Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

(#52) totj80 válasza sicli (#51) üzenetére


totj80
tag

Akkor nekem jobb lenne az eredeti bontott. Es az idoki-nal akarom csinaltatni, eddig jokat hallottam róluk, bár nem értem miert mondják, hogy gyári kijelzot tesznek ha nincs is olyan forgalomban. Még ezután utána járok
Köszi az infót es mindenkinek aki segitett.

(#53) haddent válasza kiiso (#20) üzenetére


haddent
addikt

Utolsó mondatomra tudok hivatkozni, ~egy éve még nem volt az. Nagyon erős kétségeim vannak afelől, hogy mostmár az. Apple -nek kell egy telefont megengedni. Tavaly miután a hülyegyerek istyle -ban szétszedte felhívtam az Apple -t, és utánna velük tárgyaltam. Egyszerűen nem nyúlhat senki hozzá, csak az Apple. Hivatalosan. Tehát ha te beviszed istyle -ba és a nyomoronc gyerek szétszedi, mert hogy hátha te buheráltad és akkor már el se küldik garanciára, na akkor pontosan ő az aki a garanciádat elcseszte...

(#54) kiiso válasza haddent (#53) üzenetére


kiiso
tag

Márpedig hivatalos Apple Service Provider. Egy éve is az volt, sőt sok éve az. Ezért a "nyomoronc hülyegyerek" is szétszedheti. ;)

[ Szerkesztve ]

(#55) Mr.Grincs válasza totj80 (#52) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Nincs gyári új hivatalos Apple alkatrész forgalomban, aki ilyet állít az hazudik. Max akkor ha zsír új telefonokat bontanak le alkatrésznek, ami full hülyeség mert az nagy deficit lenne.
Az alktrészek 100 százaléka az ebayről vagy az aliexpressről származik meg stb helyekről. Megveszik fillérekért belerakják működik és ennyi. A moduláris alkatrészcserével nincs is probléma, mer vagy belerakják és működik vagy belerakják és nem műköik és ennyi.
A komolyabb tudást az smd alkatrészek cseréje jelenti. Megfelelő eszközökkel bga gép, ipari mikroszkóp, labortáp, multiméter kapcsolási rajzok, robbantott ábrák, stb... Mit miért cserélni stb.. A képen látható hőlégfúvózással szétbarmolt panel meg simán lehet egy nemhivatalos "prémium ájfón" szervíz műve is. Normális ember nem áll neki otthon wifi vagy táp ic-t, procit vagy flasht sötöbő bga és smd alkatrészt cserélni hőlégfúvóval meg ndk-s forrasztópákával kapcsolási rajz és a megfelelő tudás nélkül...
Ezek szervízek meg bármire képesek, úgy összeszobrászkodják a rommá ázott és szétrohadt paneles telefont, hogy utánna eladják úgy mintha új lenne, új burkolat kijelző aztán, hogy ami belül azt senki nem nézi mert ugye ez garanciális nem lehet szétszedni. Lenne ám meglepetés szétszedés után, hogy mi van belül. Aki azt mondja ilyen nincs és nem fordulhat elő az álomvilágban él.

Lehetne itt mesélni a gányolásról és arról, hogy mi hogyan meg mitől javul, vagy nem javul meg, nah meg mennyiért a szervízekben. Jópár embert szerintem a sírás kerülgetne ha megmutatnák nekik a belülről a széthányt rövidrezárt átkötött telefonjukat.

A jóhír az, hogy az Apple hivatalosan már fog alaktrész szinten javítani garanciális telefonakat, ez még kb 1-2 hónap, level 1-2 szinten. Így megszűnik az indokolatlan garanciában cserélés.

[ Szerkesztve ]

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#56) SteveJobs válasza Mr.Grincs (#55) üzenetére


SteveJobs
őstag

Teljesen egyet értek veled. :K

(#57) haddent válasza kiiso (#54) üzenetére


haddent
addikt

Én nem tudom mást mondani, mint amit az Apple.hu -n lévő telefonszámon elérhető ügyintéző közölt velem.
Szerintem arról van szó, hogy a "service provider" az annyit tesz, hogy hivatalosan átveszi átvételi elismervénnyel, majd elküldi az Apple -nek ki tudja hova. De ő ott helyben a kis pulton szét nem kaphatja az egészen biztos.

totj80 tisztázzuk, hogy nincs eredeti alkatrész max. bontott ami ahogy írták is nyilván nem új készülékből származik, neeeem biztos, hogy jól jársz vele. Az utángyártott meg utángyártott, ez mindent elmond. Szarabb, ez van, nem kell összetörni.. Ilyenektől azért ne félj, hogy a felbontás más lesz, mert azért ezek jó minőségű dolgok ,csak nem eredetiek. Bár 2 eredeti közt is baromi nagy színbeli eltérések vannak.
Legjobb módszer ami egyébként bevethető, hogy a látható sérüléseket elünteted (pl betört kijelző akkor kicseréled utángyártottra), majd valami mondvacsinált hibával (akár csak kikötöd az akksi kábelét) beviszed és hivatalosan garanciaidő alatt újracserélteted. Ez épp azért működik, mert Apple, és Jóska gyerek (legyen az idoki, istyle, vagy akárki) nem nyúlhat hozzá csak az Apple. (Ők meg nem foglalkoznak vele, mert a service provider a lapra azt írta, hogy érintetlen). Elég csúnya és gonosz exploit, de működik, ismertem olyat akinél bevált.

[ Szerkesztve ]

(#58) Mr.Grincs válasza haddent (#57) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Azért ez a kikötöm az akkasikábelt nem ilyen egyszerű már. Azért az apple se hülye.
Mégpedig: kiszúrják a nem gyári kijelzőt, ha beküldöd gariban akár bukhatod a garit is. A nem bekapcsos iphone-t nem cserélnek már pont a mutyi miatt gariban így azt egyből visszadobják, plusz bukod a garit is elméletileg.

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#59) kiiso válasza haddent (#57) üzenetére


kiiso
tag

Nem. Az Andrássy úton szervizelnek. Az Apple által küldött eszközökkel, az Apple útmutatásai szerint Apple alkatrészekkel. Nem küldik sehova.
Az off-ba írt mutyira: az iStyle továbbra is hivatalos szerviz partner, belenyúlhat a készülékbe, sőt szervizeli, nem küldi tovább. Az utángyártott kijelzős telefont éppen ezért azonnal visszaküldik és nem cserélnek rajta semmi.

[ Szerkesztve ]

(#60) haddent válasza kiiso (#59) üzenetére


haddent
addikt

:R Rendben, legyen igazad. Én nem hiszek neked, hanem az Apple.hu munkatársának, de ettől még tévedhetett ő is. A cikk szempontjából lényegtelen, fejezzük be. Elnézést eddigi offért is

(#61) totj80


totj80
tag

Köszönöm mindenkinek a segitséget,mérlegelek és meglátom mi hogyan lenne jobb megoldás,aztán megcsináltatom. Sokat tudtam meg ,köszi mégegyszer

(#62) sicli válasza haddent (#60) üzenetére


sicli
tag

Nem akarok belevauzni, de ez tényleg igaz. Az Apple -nél egyszer érdeklődtem és az egyetlen szervizük az Andrássy úti, ami hivatalos és nem mutyi, iXXX név mögé bújtatva.

Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

(#63) D1Rect válasza jozefgucci1 (#50) üzenetére


D1Rect
félisten

Ez ugyanolyan reklám, mint a többi "márkás blog" a ph!-n vagy a ma-n.

(#64) sicli válasza D1Rect (#63) üzenetére


sicli
tag

Persze, hogy az, de nem számítottak rá, hogy negatívra sikerül. Ennyire nem megy a bolt nekik?

[ Szerkesztve ]

Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

(#65) stellaz


stellaz
addikt

az apple környezet tudatossàga biztosan nagyon magas lehet ezzel a nem adunk el alkatrészt politikal

[ Szerkesztve ]

Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

(#66) Glenda válasza D1Rect (#63) üzenetére


Glenda
addikt

Persze, csak egy Apple Blog, Samsung Blog vagy akár Microsoft Blog valamennyire szakmai és érdekes is. Sőt, még a legelején írta Bog, hogy azért kapnak pénzt, hogy írjanak. Akármit. Ez kicsit se érdekes és minden kendőzés nélkül reklám.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#67) castiel


castiel
aktív tag

Igen is vannak hivatalos apple szervizek és nem kell messzire mennünk hogy megtudjuk merre.
apple.hu

http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#68) iSzervizBuda


iSzervizBuda
Hivatalos

Kedves hozzászólók!

Néhány hozzászólásra röviden kívánunk reagálni, hogy ne sodorjon el minket a népharag. :)

A cikk nyelvezetével és stílusával kapcsolatban annyit szeretnénk veletek közölni, hogy a blog beindításának koncepciója, hogy az általános vagy azalatti műszaki tudással rendelkező iPhone tulajdonosoknak segítséget nyújtson abban, hogy a hibás készülékekkel hova fordulhassanak segítségül, illetve hétköznapi nyelven megfogalmazott, számukra is érthető módon tárjuk eléjük a megoldásokat.

Páran megjegyeztétek, hogy burkolt reklámozás folyik. Természetesen ez így van, annyi kiegészítéssel, hogy teljesen nyíltan tesszük. Ha valaki a blogbejegyzéseink alapján gondolja úgy, hogy minket választ, hogy megjavítsuk a készülékét, mi ennek csak örülni fogunk. A cél az ismeretterjesztés és az ügyfélszerzés egymással párhuzamosan.

A gyári alkatrészekkel kapcsolatban pár észrevétel.
1. Az Apple nem gyárt se készüléket, se alkatrészt. Az Apple-nek beszállítói vannak, akik legyártják nekik, amiket megrendelnek. A legismertebb ilyen cég a Foxconn.
2. Ezektől a beszállítóktól, de leginkább a leányaitól lehet ugyanolyan, vagy hasonló minőségű alkatrészeket beszerezni, melybe már bekerül a saját etikett jelzésük, ezáltal ezek az alkatrészek "nem gyári alkatrésznek" minősülnek.
3. Léteznek Grade A, B, C minősítésű alkatrészek, melyek árban is eléggé eltérnek. A Grade A a legjobb minőségű alkatrész, mely az Apple minőségbiztosításán is átmegy, a többi gyengébb minőségű, mely nem kerül beszállításra az Apple felé, ezeket többnyire a garancián túli szervizek vásárolhatják meg.
4. "Gyári alkatrészt" csak és kizárólag az Apple-től lehet beszerezni, viszont az Apple csak az AASP-knek küld ilyen alkatrészeket, a garancián túli szervizeknek nem, mivel velük/velünk nincsenek kapcsolatban.
5. Ha valaki pl egy törött kijelzőt csak "gyárira" szeretné kicseréltetni, akkor ezt egy garancián túli szerviznél egy módon tudja elérni, ha az a szerviz egy készülékből kibontja, és az ügyfél készülékébe pedig átépíti.
6. Összegezve, megoldható, hogy "gyári" alkatrész kerüljön beépítésre egy adott készülékbe. A kérdés az, hogy ezt a szerviz hogyan kommunikálja. Többnyire a Grade B minőségűre is azt mondják, hogy "gyári", mivel egy átlagos felhasználó nem fogja észrevenni a különbséget. Magyarországon még mindig inkább a Grade C kijelzők a legelterjedtebb, főként az áruk miatt, hogy tudjanak árversenyezni a szervizek.

haddent: Az információid a hivatalos Apple szervizzel kapcsolatban tévesek. Jelenleg 3 hivatalos szerviz működik Magyarországon, az iStyle az Andrássy úton, az iCentre a Bécsi úton, illetve az Almárium Pro a Westendnél. Ők teljesen hivatalosan szervizelnek garanciában Apple termékeket, illetve garancián túl is néhány esetben. Ezekben a szervizekben teljesen hivatalosan kinyithatják a készülékeket, meg kell vizsgálniuk az indikátorokat, illetve néhány ellenőrzési pontot, hogy garanciában cserélni lehessen a készüléket. Ezek a garanciális szervizek az Apple szárnya alatt működnek, és az ő rendszerük alapján a jóváhagyásukkal szervizelnek. És ezeken felül vannak az országban garancián túli szervizek, - mint pl. mi is - akik az olyan készülékek és olyan meghibásodások javítására szakosodtak, amelyeknél az Apple már elengedte az ügyfelei kezét. Ilyen pl a beázott, összetört készülék, illetve amelynek lejárt már a garanciája. Kevesen tudják, de ezekre a megoldásokra az Apple felajánl egy térítéses csere lehetőséget, ami annyit takar, hogy az ázott készüléket leadja az ügyfél, és pl 95 ezer Ft-ért kap egy refurbished készüléket helyette.

Andr3wJ: Üvegtokos IC, melynek a széle a képen le van vésve.

lacix76: A zugkereskedésben nem adnak ennyit, sőt többnyire 1-3 hónapot adnak, néhányan 6 hónapot, mi is ezek közé a szervizek közé tartozunk. Az iCentre pl a javításokra 3 hónap garanciát vállal, az iStyle pedig 1 évet.

Köszönjük a figyelmeteket. :R

(#69) #09819904 válasza iSzervizBuda (#68) üzenetére


#09819904
törölt tag

Szimpla kérdés!
Ezt miért nem lehetett feltüntetni már elsőre? Hiszen várhatóak voltak mind a kritikák, mind a kérdések. :U

Utólag viszont köszönet! :R

(#70) sicli válasza castiel (#67) üzenetére


sicli
tag

Ezt nem neked címeztem, szerk.:)

[ Szerkesztve ]

Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

(#71) sicli válasza iSzervizBuda (#68) üzenetére


sicli
tag

Szerintem nincsen szó népharagról, egyszerűen ez Magyarország. 10 millió okos és mindenhez értő ember országa vagyunk:) Mindent tudunk, ráadásul mindenkinél jobban, aki az ellenkezőjét állítja, az szerintünk hülye és tudatlan. A politikánk verhetetlen, mert ahhoz is értünk! Tudjuk azt is, hogy az Apple honnan, hová, mit szállít, mennyi az ÁFA, sőt még az iPhone 7-et is mi találjuk majd ki, csak az okos Magyar nem kaphat érdemet érte és a gonosz Apple azt állítja, hogy az Ő ötletük.

Jó és megfontolt a válaszod, de sokan kiragadják majd azt, amibe bele lehet kötni:( Leginkább azok, akik szintén próbálkoznak szervizeléssel, de nektek jobban fut a szekér, mert mint írtam, Ő is okos(abb)!:)

Amikor volt egy ingatlanirodám, írtam egy cikket, megjelent sok helyen, újságokban is. A legjobb reklám volt, aki fikázta mind ingatlanos volt.

Jó munkát nektek!

Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

(#72) jozefgucci1 válasza sicli (#71) üzenetére


jozefgucci1
addikt

Azért te is ferdíted ám rendesen a dolgokat . Ezért érdemes volt regelni . Ha visszaolvastad a posztokat jó pár volt megalapozott és jogos . Miért kell belevonni a politikát nem is értem . a Többi mondatodra pedig nem is reagálok , mert azon kívül , hogy propaganda szövegnek elmenne mondanivalója nulla .

Hamarabb kelet volna válaszolni a hsz-ekre , figyelemmel követni a blogot , főleg ha már reklám jelleggel lett írva .

Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

(#73) sicli válasza jozefgucci1 (#72) üzenetére


sicli
tag

Én is beírtam, hogy reklám, persze nem fikáztam intenzíven:)

Nem ferdítek én semmit, teljesen helytálló, amit leírtam!

Én a helyükben nem is válaszoltam volna, az ügyfeleik nem a fikázókból lesznek!:) Magyarország, mindenki ért mindenhez és mindenki okosabb mindenkinél:) Nincs ez most sem másképp, ahogy látom, a lényeg, hogy kivel és miről kötekedni, mert sok a szabadidő, munkakeresés helyett mással kell foglalkozni, az feledteti azt, hogy lehetne normálisan is hozzáállni az emberekhez:)

Hagyjuk tényleg!

Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

(#74) pengwin válasza haddent (#57) üzenetére


pengwin
addikt

Az ilyen telefonos ügyfélszolgálattól kapott válaszok úgy néz ki sokat érnek.

Üdv, pengwin

(#75) totj80 válasza iSzervizBuda (#68) üzenetére


totj80
tag

Az én kérdéseimre jött válasz,és köszönöm. Viszont ha magyarországon nincs vagy nagyon ritka az A kategoriás alkatrész akkor honnan a bánatbol szedjek jo minöséget? Nekem nem kell a C amit irtatok,hogy olyanok vannak. Megtudnátok mondani hol lehet kapni A minöségüt? De jobb lenne ha valahol valaki teljesen eredetit árulna. Ez a 95 ezer forintos csere telefon meg elég drága azért ,hogy ugyan ugy használtra cseréljék,még ha adnának érte egy ujat,de nem,igy azért huzos.Tehát ha valaki tud eredetit vagy tudja biztosan hol csinálják a kijelzö cserét A minöségü alkatrészböl az szoljon légyszi.

[ Szerkesztve ]

(#76) alkatraz3000 válasza totj80 (#75) üzenetére


alkatraz3000
senior tag

Erre írtak, hogy bontott cucc eseten lehetséges leginkabb A minositesut találni.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#77) totj80 válasza alkatraz3000 (#76) üzenetére


totj80
tag

Nem tudom,de én ugy értelmeztem,hogy bontott van csak gyári, de csinálnak A-B-C minöségü utángyártottat és azokat lehet kapni,de otthon szinte csak a legvacakabb van.Ezért irtam tud e valaki A minöségüt vagy bontott jo gyárit. De lehet én értelmezem rosszul, Ti jobban értetek hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#78) alkatraz3000 válasza totj80 (#77) üzenetére


alkatraz3000
senior tag

Létezik A , csak gondolom értelmes árban, főleg itthon nehéz beszerezni.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#79) totj80 válasza alkatraz3000 (#78) üzenetére


totj80
tag

Ez a baj,ezért kérdeztem tud e valaki biztosan jo minöséget,mert nekem tényleg az kellene.Az idoki meg isamurai meg az itteni ibudaszerviz ,ezek milyennel dolgozhatnak?Már egy A cuccal is megelégednék,mert ahogy látom szinte lehetetlen jobbat találni.

[ Szerkesztve ]

(#80) Psychopapa


Psychopapa
csendes tag

Csak egy meglátás, kifejezetten tojti80 felé.
Javítottam nem egy,nem kettő iPhonet. Utálom. Soha rosszabb telefont. Millió csavar,nem mindegy mit honnan vettél ki,hová rakod vissza, külön "térképet" kell gyártani minden egyes típushoz. Az LCD csatlakozói külön lecsavarozott fedlappal vannak ellátva. Miért is? GYÁRI eredeti cuccokról beszélek. Szóval 4S bekapcsológombot cseréltem. A Te rémálmod: NEM gyári alkatrészre. Fél éves készülékről volt szó, a tulaj a rossz tapasztalatai miatt nem vitte szervizbe,de ezt hagyjuk. A nem gyári alkatrész tökéletesen illeszkedett, be lett ragasztva a helyére és üzemel már egy éve, vagyis pont kétszer annyit bírt (eddig) mint a drágalátos GYÁRI cucc.
Szétszereléskor derült ki, hogy a wifi antenna koax kábelének a csatlakozója szintén gyárilag rosszul volt krimpelve a kábel végére és még azelőtt kicsúszott a csatijából,mielőtt levettem volna. Újabb rossz pont a gyártónak. És a hab a tortán. Miért is van az a lemez sok csavarral a gyári szuper minőségű LCD flex csatlakozón? Árnyékolás? Vagy le ne csússzon? Samsung párti vagyok, nem titok, egyet sem láttam még amelyiken ilyen hiba előfordult volna. Pedig egyiken sincs lemez....
Szóval lemez nélkül bekapcsolva teszteléshez a készüléket a kijelző kissé fura volt. Pár oszlop pixel, vagy színek hiányoztak. Tehát azért kell az oda, hogy a helyére szorítsa a csatlakozót, különben az nem érintkezik. Jó, zárójelben megjegyzem, ez egyedi hiba volt, de volt. Samun ezt a csatlakozót felpattintod és elfelejted.
És a nem gyári üveg. Kérlek. Ha teszem azt veszel egy drágább kocsit, kavics berepeszti a szélvédőt, a gyári szervíz azt mondja Neked, persze, cseréljük, de nincs rányomtatva az autógyár logója, de van ugyan az a minőségű Pilkington üvegünk, akkor nem kéred a cserét,mert nem gyári lesz az autód?? Megjegyzem a Pilkington gyárt szinte minden autóüveget, csak amit megrendelésre azon van logó, amit cserealkatrésznek,azon nincs csak a gyáré. Voltam anno egy gyárban, Franciaországban. Ceruzaelemeket gyártott. A gyártósor vége két felé ágazott, egyik vége cimkézte a Philips, a másik a Toshiba cimkét ugyanarra a termékre. Mindegy mit veszel, ugyan azt kapod, legfeljebb nem tudsz róla.
Szóval a meglátásom az, ha nem akarsz noname alkatrész az iPhone Istenbe... Vigyázz rá és ne törd össze.
Uff...

I am logged in... Therefore I am! (Ja, MXM II-III videókártyát keresek FSC Notiba!)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.