Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15) saelin válasza Szabie93 (#13) üzenetére


saelin
veterán

A hibakeresés a gyengéje a legtöbb szerviznek... egyszerűen nem szánnak rá megfelelő időt. Prestigio tabletem elküldtem szervizbe, mert össze vissza érzékelt a kijelző, ha töltőre volt csatlakoztatva. Erre cseréltek egy töltőt és visszaküldték, de a hiba változatlan volt (néztem más lakás konnektorában is, és ott is produkálta)... nem is tesztelték le. Visszaküldtem még egyszer, ekkor már kijelzőt cseréltek benne és problem solved... lett volna, ha nem pixelhibás kijelzőt tettek volna bele. Nem írom ez melyik szerviz volt (ijavitom), de azóta inkább ismerősnél szervizeltetek olcsóbb kütyüket. A fenének hiányzik, hogy egy hónapig ingázzon az eszköze otthon és a szerviz között.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.