Hajrá gyerekek, örömmel látok magyar fejlesztésű játékokat!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
oriic
HÁZIGAZDA
Jó cucc lesz, teljesen rá vagyok pörögve én is.
(#3) gbors
Rövidnek tűnik, de így is elment szerintem vagy 2 óra vele.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
Várjuk a kickstartert Az interjú pedig jó, csak rövid
Viszont egy kérdés. Számos stúdiót hallottam arról fejtegetni, hogy mennyire komplikált egy demot kiadni. Voltaképpen mi az akadálya, hogy a játék első 5-10%-át elérhetővé tegyétek ingyenes formában?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
vadkörte
addikt
Csak én látok hasonlóságot???
Visszavonom. Figyelmetlenül olvastam. Gyerekkorom egyik meghatározó képregénye volt. Valamerrre még meg is van. Imádtam, így már várom én is a játékot.
Sok sikert kívánok a szerzőknek.
[ Szerkesztve ]
Üdv. V. Körte
NoMagix
addikt
Ja, én is, de sajnos a pc-m halott gyenge és X360-on meg nem lesz!
[ Szerkesztve ]
exedoc
senior tag
Nagyon jó interjú, köszönjük. Örömmel látok magyar fejlesztőcsapatot játékot készíteni. Főleg az UE4-nek örülök igazán, én is dolgozom vele, jelenleg is készül egy map az UT-hoz. Nem egyszerű dolog az biztos. Minden elismerésem.
Šolaire
veterán
Én biztos hogy megveszem csak így tovább😊 remélem sikeresek lesznek nekünk magyaroknak is kellene egy hasonló kaliberű játékfejlesztő csapat mint a lengyel cd project red.
“Praise The Sun” \[T]/
kovgab
aktív tag
... jájj...
mikor megláttam a képet egyből beugrott mennyire bírtam ezt
hajrá nekik !
Ká Úr
csongi
veterán
Hajrá! Mindent bele!!! Még egy vásárlóval több van , remélem hamarosan többet láthatunk hallhatunk a fejlesztésről. A motor adott, és az biztató, hogy PC az elős platform, és nem a konzol. A látvány nem minden. A jó storival felvértezett játékok, de gyengébb grafikával, lassabban terjed, de hosszabb életűek szerintem.
Plutor
aktív tag
Gyerekként az egyik kedvenc könyvem volt.
Rettenetesen érdekel,hogy hogyan sikerül átültetni játékba.
Az elérhető videók alapján eddig nagyon jó.
Siker esetén jöhet a folytatás.(Kozmosz lovagjai)
DjFlanker
aktív tag
2017-ig ez még bőven változhatsz
Jó pilóta alagútban nem katapultál
oriic
HÁZIGAZDA
Arra nem is jön. Xbox One-ra tervezik kiadni.
Live-Die-Respawn
NoMagix
addikt
DjFlanker
orichalcos
igaz a családban még elég friss a jelenlegi konzol, de már tervezem a cserét ONE-ra!
[ Szerkesztve ]
VinoRosso
veterán
Eddig amit láttam belőle elég ötlettelennek tűnt, de majd meglátjuk mi kerekedik ki ebből.
2017 nagyon soká lesz még, és ez jó. Ugye az eddigi hírek-képek-videók alapján sokan lefikkantották a cuccot, de az állapotát tekintve korai még az.
Sok sikert nekik, én is várom továbbra is.
L3zl13
nagyúr
Ha open world akkor elég problémás lehet egy adott területet úgy kivágni, hogy bugmentes legyen.
Ha bugos, akkor a demó használói a teljes játékról lesznek rosszabb véleménnyel. És minden egyes a demó elkészítésébe ölt óra a teljes játéktól veszi el az erőforrásokat.
Aki hülye, haljon meg!
VinoRosso
veterán
Ez csak tervezés kérdése. Minél kisebb epizódokra kell osztani, úgy hogy az epizódok között ne legyen függőség. Az epizódokon belül már lehet. A 0. epizód lehet egy pilot. Mint pl az MGS V Ground Zeros, ami mehet ki teaserként / demoként. Az ebből kapott feedbacket meg vissza lehet csatolni a fejlesztésbe, ami javítja a végtermék minőségét.
Tesztelhetőség szempontjából pedig alapból érdemes így tervezni, mivel a kis scope miatt bugok sem tudnak propagálni olyan könnyen, és a core funkcionalitások a lehető leghamarabb elkezdett és a legintenzivebben tesztelt részei lesznek a játéknak.
Nem hiszem, hogy annyira open world lenne, hogy ez komoly problémát okozzon.
És minden egyes a demó elkészítésébe ölt óra a teljes játéktól veszi el az erőforrásokat.
A reklámra költött pénz meg az assetektől. De akkor is kell. Szerintem a demo is kellene.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD