Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) MrBrooks


MrBrooks
tag

Én bízom az id-ben, de azért remélem több odafigyeléssel nyúlnak ehhez a nagy címhez, mint a Wolfenstein folytatáshoz. De optimista vagyok, biztos zúzós lesz, a D3-is ott van a képzeletbeli top 10-es listámon. Hajrá id!

Kivel érdemes üzletelni: --> MrBrooks

(#2) _Volkovy_


_Volkovy_
nagyúr

A Doom3 után semmire jóra se számítok.
Mész majd a sötét folyosón, aztán a fejedre ugrik valami csúnya.

(#3) nuke7 válasza _Volkovy_ (#2) üzenetére


nuke7
veterán

:))

https://youtube.com/user/nuke7

(#4) BiP


BiP
nagyúr

Tetszik a koncepció, ahogy a fejlesztéshez állnak, hogy ne 2 ugyanolyan játék legyen a Rage és a Doom4

Néztem a héten Rage játékmenet videót. Többet képzeltem róla korábban, nem tűnt most olyan érdekesnek, mint amit a képek alapján képzeltem.

(#5) Ősember válasza _Volkovy_ (#2) üzenetére


Ősember
őstag

sajnos ott tényleg ez ment... sötétben mászkálsz és egyszer csak az arcodban üvöltözik egy zombi :U

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#6) afterburner_ válasza BiP (#4) üzenetére


afterburner_
őstag

sajnos ez újabban igaz az id játékokra, amikor demóznak, gyönyörű a látványviláguk, de mire megjelennek, már a konkurencia beéri őket... :(

>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<

(#7) bacsis


bacsis
Közösségépítő

Látom az IDDQ és az IDKFA nagyon megy.. pedig még csak a 2. pálya eleje :U

(#8) rankesz


rankesz
veterán

A DOOM 4 PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra készül, megjelenési időről egyelőre nincs információ. Talán majd az augusztus 4-én kezdődő QuakeCon 2011. rendezvényen végre megtudunk valamit róla.

Megint kapunk egy konzol-átiratot közepes grafikával... hurrá :(((

(#9) wednesday


wednesday
őstag

A DOOM3 nekem se tetszett, túl sötét volt. Az ellenfelek is azonnal felszívódtak, ahogy lelőttük őket. Ennyi erővel egy Q2-es motorral is kiadhatták volna.
Ha a Kasszikus DOOM-ot is figyelembe veszik az nem baj, hiszen ott nyílottabbak voltak a pályák.
De remélem valami új koncepcióval is előállnak. Én azért mindenesetre kíváncsian várom a játékot.

(#10) Morden24 válasza rankesz (#8) üzenetére


Morden24
nagyúr

Én is örülök :P

Más: A Doom 3 nem lett volna totál szar, ha nem úgy akarják fokozni a feszültséget, hogy a tutituning űrgárdista nem tud egyszerre fogni egy elemlámpát meg egy tetves pisztolyt, illetve a Marson való kutatásig és a plazmaágyúig bár eljutottunk, de a szigszalag használatának nemes szokását az út közben elhagytuk... pedig Ripley még egy gépfegyvert is össze tudott ragasztani egy lángszóróval, akkor egy nyamvadék elemlámpa csak nem okozna akkora gondot :U

[ Szerkesztve ]

Sectumsempra - For Enemies

(#11) hack69 válasza _Volkovy_ (#2) üzenetére


hack69
aktív tag

Ideglelésben bejött, igaz hogy az film. :D Engem az zavart, hogy állandóan imp-ek jöttek, miközben rémostoba társaság. valami ütős mi jó lenne és akkor nem érdekel a grafikai defekt az unrealhez vagy a cryenginehez képest.

wednesday

"Ha a Kasszikus DOOM-ot is figyelembe veszik az nem baj, hiszen ott nyílottabbak voltak a pályák."

Végülis voltak nagy területek, csak nem kaptál levegőt. Meg azért egy űrállomás nem a tánctermekről híres, bár a pokolban kiélhették magukat.

"De remélem valami új koncepcióval is előállnak. Én azért mindenesetre kíváncsian várom a játékot."

d3 elég erősen rtwc beütésű volt a játékmenetben/hangeffektben és a graf is ismerős volt (pl. amikor a teherfelvonóval mentél le a földönkívüli ásatásokhoz vezető részre. asszem arrafelé voltak emeletes ágyak. Amúgy az is poén hogy az egész játékban a wc-ből volt talán 3-4, pihenőből meg talán annyi se. Ezen is gyúrhatnának azért, mert az első pálya után elfáradt a pályatervezés logikája..

[ Szerkesztve ]

(#12) atidzsiforc


atidzsiforc
őstag

en annak orulnek, ha most tenyleg rendesen sisakban latnank a dolgokat, minta doom 1 korai tesztverzioiban

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#13) D1Rect válasza _Volkovy_ (#2) üzenetére


D1Rect
félisten

Sztem baromi jó volt.

Persze én anélkül játszottam végé, hogy elolvastam volna mindenütt, hogy milyen rossz. :DDD

(#14) Findzs


Findzs
addikt

ez jó:
"Megjegyzés: A képek a klasszikus DOOM játékból valók."
:))

a tech 5 motor (már amit a rage -ből láttunk eddig belőle) nem az a fajta engine ami a doom3 -ban volt
nem sötét szűk folyosó labirintusok hanem inkább a nyitott terek jellemzőek rá
ezért lesz teljesen másmilyen mint a doom3 gondolom

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#15) Angel1981


Angel1981
veterán

"Megjegyzés: A képek a klasszikus DOOM játékból valók."

Már kezdtem azt hinni, azt a motort fejlesztették 7 évig! :D

(#16) proci985 válasza Morden24 (#10) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

:DDD

nem véletlenül jött ki pár nappal utánna már a "duct tape" mod.

azért nekem bejött, bár tény, hogy jobb lett volna, ha valami látszik is belőle.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#17) kenwood3


kenwood3
őstag

Ennek is csak az első része volt az ami odab..szott a többi már nem ugyanaz a Doom volt mint az 1 :(

Mi az az ekezet dragasag??

(#18) RootRulez


RootRulez
félisten

Én nem rajongok, de szerezhetne nekem is örömet... :U

═════════════════════════════════════════

(#19) Enton válasza BiP (#4) üzenetére


Enton
addikt

Mondjuk ahhoz már elég sokat kell kalkulálni (1 sör nem sör, 2 sör fél sör....), hogy egy poszapokaliptikus világ megegyezzen egy pokolbéli/pokolból jött világgal.

[ Szerkesztve ]

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#20) Huma válasza MrBrooks (#1) üzenetére


Huma
addikt

Nekem bejött az új Wolfenstein.

A D3 is tetszett. Persze lehetett volna sokkal jobb is ha több horror elemet raknak bele és nem csak arra alapozzák a parát, hogy sötét van és hirtelen valami az arcodba ugrik.

De azért volt pár fain dolog benne. Pl halk suttogás, majd véres lábnyomok jelentek meg a padlón. Meg volt egy pentagrammás szoba is ahol a plafonon vonaglott valami. (ha jól emlékszem)
Szóval ha az ilyen dolgokra jobban rágyúrtak volna akkor még jobb lett volna.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#21) wolfman válasza wednesday (#9) üzenetére


wolfman
veterán

Egy "fegyverekre lámpa" és "hulláknemtűnnekel" MOD-al mindent meg lehetett oldani. Én a lámpa MOD nélkül nem tudok a DOOM3-al játszani, viszont a MOD használatával egyik kedvenc játékom lett. Viszont sajnos úgy lett leprogramozva, hogy ma már nem szereti a FullHD megjelenítést! :( Persze lehet álligatni, de sose lesz az igazi.

[ Szerkesztve ]

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#22) GoldenJ


GoldenJ
tag

Remélem is hogy a klasszikus Doom-ok akció játékmenete a cél, mert a Doom3 system shock paródiája elég gyenge próbálkozás volt.

A mai gyerekek nemcsak megveszik a vackot, hanem még azt is elhiszik róla, hogy király.

(#23) Huma válasza wolfman (#21) üzenetére


Huma
addikt

Én pont azt a két modot használtam, semmi mást.
Egyszer majdnem meg is szívtam a hullás moddal. Pont ott deglett meg az egyik rusnya dög ahol nem kellett volna. Nem tudott becsukódni az ajtó miatta és addig nem nyílt ki a másik. Szerencsére sikerült kirobbantanom onnan a dögöt.

A lámpás modot azért használtam mert hülyeségnek tartottam, hogy nem tudja ráerősíteni a fegyverekre. De lámpával is épp elég sötét volt a hely. Szóval horrorjátéknak pont megfelelt.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#24) _Volkovy_ válasza Huma (#20) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

A Doom3 bétában a vécében a tükör elég para volt, arra még mindig emlékszem.
Ha olyanokkal nyomják tele az újat, úgy finoman adagolva, akkor jó lesz.

(#25) finkelstein


finkelstein
tag

A Doom 3 volt messze-messze a legjobb horror fps amivel játszottam. És az nem tegnap volt. A Condemned-eket is imádom, de az más tészta.

(#26) proof88


proof88
addikt

Doom3 vagy STALKER, egyik ilyen másik olyan, mindkettőben paráztam. :C

(#27) Huma válasza _Volkovy_ (#24) üzenetére


Huma
addikt

Megnéztem youtube-on. Nem is emlékeztem erre.

Amúgy a tükröktől alapból is megijedek minden fps-ben. Nem is tudom hányszor lőttem már beléjük. :D

Na persze általában akkor történik ilyen mikor szándékosan olyan helyre teszik a tükröt ahol nem számít rá az ember.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#28) _Volkovy_ válasza Huma (#27) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

A bétában bementél a mosdóba, belenéztél a tükörbe egyszer, nem volt semmi, de ha még egyszer a kamera látóterébe került, akkor láttad, hogy a mögötted lévő vécéből kiugrik valami négylábú otrombaság. Elég jó volt az időzítés. :D

(#29) havasa válasza _Volkovy_ (#28) üzenetére


havasa
aktív tag

Jó az új Wolfeinstein csak a power up-ok feleslegesek(most játszom újra, mert nincs olyan új FPS, ami felvenné vele kihívásban a versenyt).

A Doom 3 egyedüli hibája az, hogy nem lehetett egyből Nightmare-be tolni :D
Ha betartják, amit az interjúban mondtak, akkor hiba nem lehet.

[ Szerkesztve ]

Commodore 16 Hyper-V cluster

(#30) wolfman válasza finkelstein (#25) üzenetére


wolfman
veterán

szerintem is egyik legjobb, nem is értem miért osztja meg ennyire a közönséget! :(

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#31) _Volkovy_ válasza havasa (#29) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Bennem nem hagyott maradandó nyomot..

(#32) havasa válasza _Volkovy_ (#31) üzenetére


havasa
aktív tag

Nem neked akart menni.

Commodore 16 Hyper-V cluster

(#33) _Volkovy_ válasza havasa (#32) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Attól még illendő válaszolni. :D

(#34) Kassadin válasza _Volkovy_ (#2) üzenetére


Kassadin
addikt

Jó volt, legnagyobb pozitívum hogy az elemlámpával sz*rrá lehetett verni a 120kg-s zombit...Kár hogy csak egy zombira volt elég, aztán szétesett. :O

(#35) remington2 válasza Morden24 (#10) üzenetére


remington2
senior tag

Nem akkora gond ez, ahogy előadjátok. A torkolattűz úgyis világít, a nagyok meg nem félnek a sötétben :DDD

Én nagyon bírtam. A hossza olyan volt, hogy ma 10 játékként és 30 dlcként adnák ki. A történetvezetés miatt még csak unalmas se volt, bár nem akkora aduász, hogy 10szer játssza végig az ember (bár biztosan van aki ennyire szereti).

[ Szerkesztve ]

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#36) rumkola válasza remington2 (#35) üzenetére


rumkola
veterán

Egyetértek. Ráadásul mit várnak egyesek a Doom-tól?
Ő pont attól az amit itt jópáran a hibájának rónak fel. :)
Nálam 2 típusú FPS létezik
1. Doom
2. összes többi
:D

(#37) bpx


bpx
őstag

semmit nem várok a játéktól
az agyonistenített doom1-2 játékmenete is mai szemmel már gagyi és unalmas, nem tudom miért akarják egyesek, hogy arra hasonlítson
persze, én is rengeteget játszottam velük kissrácként ... 10-15 éve
az utolsó jó húzásuk a Q3 volt, azóta az összes játékról csak jönnek megjelenés előtt a hírek, hogy hú na majd most, a legendás id software így meg úgy, aztán kapunk egy középszerű terméket

[ Szerkesztve ]

(#38) hack69 válasza bpx (#37) üzenetére


hack69
aktív tag

Szerintem a q3 nem volt kiemelkedő, csak a motort ügyesen tudták terjeszteni. Ugyanezt a d3-nál nem akarták, de unreal mellett nem is kellett volna senkinek talán, most meg ingyér adják. quakesként kezdtem aztán folyamatosan tértem át ut-ra.

(#39) _Volkovy_ válasza hack69 (#38) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Köszönjük, Emese.
UT-ből azóta volt N verzió, a Q3 azóta is legenda. ;)

(#40) rumkola válasza _Volkovy_ (#39) üzenetére


rumkola
veterán

:C :R
nem is értem mit írt le az ember :DDD

(#41) hack69 válasza _Volkovy_ (#39) üzenetére


hack69
aktív tag

Legenda? Lehet de az első ut is, viszont a q nagyobb hypeot kapott ahogy elnézem, de szarok bele, a epig games legalább dolgozik és nem hülyíti a népet. Dolgoznak keményen és talán még szeretik is a játékosokat, nem úgy, mint az id a d3 pda-s szemétkedés után. De csak várj az id-re meg polírozd a 10 éves "legendát", attól még az idő azt mondja hogy Tim Sweeney nagyobb figura, csak nem celeb mint egyesek. Témát lezártam részemről. Lehet emberezni, meg emesézni, mást úgyse csinálhattok még jó darabig, ha az id-n múlik. ;]

(#42) DBob válasza bpx (#37) üzenetére


DBob
őstag

"az agyonistenített doom1-2 játékmenete is mai szemmel már gagyi és unalmas"

Én sokkal szívesebben játszom ma is a Doom-al, mint bármilyen mai kori (2000 utáni) FPS játékkal.

Bár újraélhetném a '90-es éveket...mondjuk úgy a '80-as évek végétől.

(#43) rumkola válasza DBob (#42) üzenetére


rumkola
veterán

:C :R

(#44) Vistaboy válasza DBob (#42) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ez kb. áll a RPG játékokra is, mint a Dragon Age. Első képen az elődnek kikiáltott Baldur's Gate összetettsége, míg utána a Dragon Age 2. :U

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#45) _Volkovy_ válasza DBob (#42) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

ez. király.

(#46) _Volkovy_ válasza hack69 (#41) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Tessék:F
Vedd be a reggeli bogyóidat, ember.
id nélkül sehol se tartana a műfaj, sőt kapaszkodj, az UT-t se lehetett volna lemásolni, mert nem lenne mi alapján. :D

(#47) hoeerny válasza _Volkovy_ (#46) üzenetére


hoeerny
tag

Jogos. Az UT (bár az is nagyon jó volt) még sehol se volt, amikor az id már kiadott pár FPS-t.
A Doom 3 meg szerintem jó volt így, pár apróbb hibát leszámítva. Aki másfajta feszültséget akar menjen FEAR-ezni pl.

(#48) havasa válasza _Volkovy_ (#46) üzenetére


havasa
aktív tag

:K

Commodore 16 Hyper-V cluster

(#49) _Volkovy_ válasza hoeerny (#47) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Pár fps-t kiadott már előtte?

A Wolfenstein3D volt az első klasszikus fps pécére.. Ők hozták létre a műfajt..

(#50) bpx válasza DBob (#42) üzenetére


bpx
őstag

én meg csak ismételni tudom önmagam
ma már a multiplayer a lényeg
az, hogy a buta konzolos játékok miatt egy "cső" az összes single fps, én is sajnálom

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.