Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) SaltyDave válasza Soulfly842 (#25) üzenetére


SaltyDave
csendes tag

Mondjuk a SAMSUNG márkaszervíz se különbb mint a sufniboltok amikkel itt riogatnak. Samsung TV-m kezdett el haldokolni (nem vagy alig reagál távirányítóra, elfelejti hogy van bedugott source ha kettő között váltasz), be lett vive, garanciálisan, megállapították EGY HÉT után hogy ennek semmi baja, visszaadták. 2 nap kezdődött elölről. Nekem kellett otthon tesztelni hogy milyen jellegű és mértékű felhasználás kell ahhoz hogy elkezdjen melegedni, és akkor jöttek elő a problémák. Visszakerült ugyanoda megint, otthagytam - nem lett közölve velük hogy szerintem melegedési probléma. Újabb egy hét kellett hozáz hogy megállapítsák hogy ennek semmi baja, bekapcsolják, minden fasza. Akkor mondtam hogy így két hét után mi lenne ha normális formában letesztelnétek, hagyjátok bekapcsolva csak fél órát aztán mondjátok ugyanezt, mert szerintem 99% hogy melegedési probléma.

Másnapra kicserélték az alaplapot és kiderült hogy tényleg melegedési probléma.

Ez nekem 2 hetembe került, 2x adták volna vissza azzal hogy probléma megoldva, és végül én oldottam meg helyettük.

Ennyit a hivatalos SAMSUNG márkaszervízről (Győr). Azóta vallom hogy teljesen mindegy hova viszed, az számít hogy lusta, magáról csak a problémát ledobni akaró, inkompetens emberek dolgoznak-e ott vagy sem. Szégyenteljesnek tartom hogy b_sztatni kell őket, kitartónak lenni, hogy dolgozzanak és oldják meg a problémád ami mellesleg bőven garancián belül esik mind jellegében mind időben.

Nincs SAMSUNG telefonom (ASUS Zenfone 2 Laser ZE550KL), de ha volna, most szerintetek ide hogy adnám be bizalommal szervízbe, ha kellene? Sehogy.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.