Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) szecsiD


szecsiD
csendes tag

Szinte ingyen van :DD

(#2) #80439296 válasza szecsiD (#1) üzenetére


#80439296
törölt tag

Jaja, alig 30-40%-kal drágább, mintha bemennék a sarki szürkeGSM-be...

(#3) Joe.36


Joe.36
addikt

P9 Lite már itthon megvehető 48500,- :C

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#4) Szabcsizz


Szabcsizz
őstag

A P Smart ára nem is rossz. Telekomnál listaáron 82 ezer...

(#5) Joe.36 válasza Szabcsizz (#4) üzenetére


Joe.36
addikt

Máshol meg 60000.- körül van.... [Psmart]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#6) Szabcsizz válasza Joe.36 (#5) üzenetére


Szabcsizz
őstag

És még a garancia is gyártói. Brafó. :D

(#7) pit stop


pit stop
addikt

XZ2 is kapható lesz Vodánál?
LG részéről G7-ről esetleg lehet tudni valamit? G6 árán legalább lehetne igazítani, ha már itt van 7...

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#8) Szipó válasza Szabcsizz (#6) üzenetére


Szipó
tag

Az jó vagy rossz?

[ Szerkesztve ]

Vissza a régi kezelőfelületet!

(#9) janeszgol válasza #80439296 (#2) üzenetére


janeszgol
félisten

Es alig 100%-kal dragabb, mintha ellopnam.
Szerintem nem rosszak az arak. Ez nem a mobil-fanoknak szol, akik megrendelik a Xiaomit, hanem az atlagnak. 60k alatt ertelmes kiszerelessel lehet telefont kapni hivatalosan, nagy nevektol. Ennyi a jelentese, nem tobb.

(#10) Jeanne d'Arc

Szolgáltató sosem olcsó, és soha nem is lesz az.

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#11) Szabcsizz válasza Szipó (#8) üzenetére


Szabcsizz
őstag

Természetesen jó. Bolti gariban nem igen bízok.

(#12) Joe.36 válasza Jeanne d'Arc (#10) üzenetére


Joe.36
addikt

T-n néha vannak jó akciók, csak ki kell fogni. S7 Edge 144 vettem kb 2 éve, most P20 Lite + AM61 86 volt. Normális előzetes. Nem magas.

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#13) pauliboy23


pauliboy23
senior tag

Nekem a Telenor 10-ért odaadta a P Smartot, mivel anno (több, mint másfél éve) csak sim kártyát vettem előfizuval. Annyit megért nekem.

(#14) Soulfly842 válasza Joe.36 (#3) üzenetére


Soulfly842
addikt

Sufni, 1 éves jótállással :C 55E körül indul a magyarországi két év jótállással, normálisabb helyről... Mert hát nem sokat ér a garancia, ha olyan az üzlet, mint egy magyar népmese (egyszer volt, hol nem volt - s aztán a tulajok más néven más üzletet hoznak létre)

[ Szerkesztve ]

(#15) Joe.36 válasza Soulfly842 (#14) üzenetére


Joe.36
addikt

[
:) ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#16) Soulfly842 válasza Joe.36 (#15) üzenetére


Soulfly842
addikt

Pont erről beszéltem neked :D Nevenincs haszontalan sufnik. Úgy valós az a két év magyarországi jótállás, mint, ahogy én repülök holnap a világűrbe :D

Többen írták, h. spanyol jótállás kitöltetlenül, 2 hét után sem kaptak semmit, csak egy automatikus levelet és más semmit, nincsen valós készletük stb-stb... Te mernéd ajánlani saját közeli ismerősödnek, most komolyan?

1000-ből egyszer felveszik a hívást, s ha fel is vették egy minősíthetetlen hangnemű 'emberke' jelentkezik be... stb-stb...

[ Szerkesztve ]

(#17) retroid válasza Soulfly842 (#16) üzenetére


retroid
senior tag

Csak hivatalos forgalmazotol szabad vennni.... Minden más pénzkidobás kb....

iPhone 13 & Apple Watch 8 45mm

(#18) RRamstein válasza Soulfly842 (#16) üzenetére


RRamstein
tag

nekem is sufni GSM üzletből volt anno a foskazán p10, ugye csak a blokk és egy papírt kaptam ami igazolta hogy onnan lett vásárolva, be is sárgult a kijelző ahogy kell, illetve bt füles mellett kB használhatatlan volt a WiFi is meg a mobilnet is, vissza küldtem azokkal a papírokkal és szépen meg csinálták :)
P smartert még az 50 sok :D Max 30 az is csak jó szívvel :D

(#19) gusthy


gusthy
veterán

Pl a mate 10 pro teljesen jó áron van.

(#20) babosmiki válasza Jeanne d'Arc (#10) üzenetére


babosmiki
addikt

"Szolgáltató sosem olcsó, és soha nem is lesz az."

Tegyük hozzá, hogy Magyarországon... :(((

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#21) Joe.36 válasza Soulfly842 (#16) üzenetére


Joe.36
addikt

Eddig 1 telefonom ment tönkre, ilyen helyen vettem, EGY SE K850, igen régen volt, vissza vittem, jött 2 hét múlva az SMS hogy kész. Papíron az volt, nem lehet bekapcsolni, csere, kaptam egy vadonatúj telefont, még a fólia is rajta volt.

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#22) babosmiki válasza Joe.36 (#21) üzenetére


babosmiki
addikt

Kicsit túl van lihegve ez a sufnigsm-es lehúzás, szerintem...

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#23) retroid válasza babosmiki (#22) üzenetére


retroid
senior tag

Max amig be nem sz.pod akkor már komolyan veszed..... Sajnos valós probléma a sok haver és társa aluljáró gsm....

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 & Apple Watch 8 45mm

(#24) babosmiki válasza retroid (#23) üzenetére


babosmiki
addikt

Nem mondtam, azért meg kell nézni, hogy hol vásárolsz.. Mondjuk én lassan 10 éve nem "sz.ptam" még be...

"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."

(#25) Soulfly842 válasza babosmiki (#24) üzenetére


Soulfly842
addikt

Olyankor van a gáz, ha a hely megszűnik, vagy szervizeléskor összebarmolják csak... vagy ha az emberünk bevisz mondjuk egy ilyen helyen vásárolt terméket a Samsung márkaszervizbe és közlik vele, hogy ez egy fekete vagy szürkeimportos készülék és nem foglalkoznak vele (sajnos mivel nekem a munkámba esik, nagyon sok ügyfelet láttam már aki beleesett az ilyenbe! :( )

Tény, hogy meg kell nézni nagyon, hogy hol vásárol az ember!

[ Szerkesztve ]

(#26) Cbox11


Cbox11
csendes tag

Nemsokára lejár a mostani előfizetésem náluk (még 3 hónap). Gondoltam szétnézek, miújság készülék-ügyben. Ki is szemeltem egy S9+-t. 0 forint kezdőrészlettel, GO csomagban, össz-vissz havi 15-16e forintért (teló részlet+havidíj). Ennek cirka másfél hónapja.

A napokban felnéztem újra, hogy áll a dolog. S hogy-hogy nem, ahhoz, hogy 0 forintért hozzam el, már RED csomagot kell, hogy kössek, így a legkisebb csomaggal is 20.680 forintot kellene fizetnem havonta. A jelenlegi tarifámmal már nem is lehet kötni új szerződést.

És még anno direkt összehasonlítottam a Telekom ajánlatával, ott a legkisebb csomaggal jött ki 16-17e forintra. Szóval ott drágább is lett volna, plusz akkor új számom lenne megint, stb... Gondoltam akkor maradok a vörösöknél. Jelenleg nem látom semmi értelmét, hogy ott maradjak náluk. Valakinek van-e valami javaslata? Esetleg játszam ki a "konkurenciánál olcsóbb" kártyát, hátha adnak valamiféle kedvezményt?

(#27) Joe.36 válasza Cbox11 (#26) üzenetére


Joe.36
addikt

Telekom mindig is nagyobb kedvezményt ad, ezért is vagyok náluk, S9+ Legolcsóbb díjcsomagban 15100.- . 0 Forint elhozható, ebből még jöhetnek le esetleg kedvezmények...
Számod maradhat, van számhordózás...
Én a P20 Lite + AM61 hoztam el 86 ért. ( Előtte az S7 Edge-t 144 ért )

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#28) Cbox11 válasza Joe.36 (#27) üzenetére


Cbox11
csendes tag

Fontolóban van, de jelenleg három dolog is a Vodafone javára hajtja a malmot:

1; A jelenlegi készülékem a végét rúgja. Nagyon lassú és kissé púposodik a hátlap. (A3 2016)

2; 25 év alatt a vodánál jár kedvezmény, de mire lejárna az előfizetésem, addigra lemaradok róla.

3; Ami a legfontosabb a három közül: készülékbiztosítás. Ugyanis a vodánál erre a típusra 1990 ft a biztosítás havidíja (Telekomnál 2490 ft), adnak azonos értékű cserekészüléket a szervízidő alatt (Telekomnál nem), alacsonyabb az önerő költsége és a biztosítási ügyintézés is korrekt. Mindezt tapasztalatból mondom.

Számomra ez a három pont adja a merengésem velejét. Habár ebből az első két pont kiküszöbölhető türelemmel és egy kis szerencsével.

(#29) #80439296 válasza janeszgol (#9) üzenetére


#80439296
törölt tag

Es alig 100%-kal dragabb, mintha ellopnam.
Szerintem nem rosszak az arak.

Szerintem csak TE nem érted. Mindenki más igen.
Ha azt írom, 20-25%-kal drágább, akkor lehetne sima ÁFA csalás, de így extra profit - a semmiért.

Ennyi a jelentese, nem tobb.

(#30) Joe.36 válasza Cbox11 (#28) üzenetére


Joe.36
addikt

Ha Samsungot veszel és garanciában javítják, a Samsung ad cserekészüléket úgy tudom, bár én majdnem 2 évig használtam az S7 Edget, biztosításom sose volt, szervizben sose volt, pénzkidobásnak tartom, vigyázok a telefonjaimra, spigen tok stb...

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#31) pit stop válasza Cbox11 (#28) üzenetére


pit stop
addikt

Szerintem ezt magadnak kell mérlegelned.
Go-val valószínű azért szüntették be, mert túl sok volt visszaélés.
Sorold fel magadnak a szempontokat, és fontosság szerint rakd sorrendben. Aminél magasabb lesz fontosság, az a szolgáltató nyer :)

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#32) janeszgol válasza #80439296 (#29) üzenetére


janeszgol
félisten

Tehát a hivatalos disztribútortól beszerezve az áfán felül még nyerészkednek is, mert a gsm olcsóbban is tudja adni. Jól értem? Mondok valamit. A GSM-nek is van rajta haszna úgy, hogy sokkal olcsóbb, mint hivatalos beszerzésen keresztül. :)
De akinek számít a gari (persze a hivatalos sem százas mindig nálunk) és az azt kapod, amit vársz (nem kínai/arab "átflashelve"), annak megéri a felár. Ott a szolgáltató, adja részletre. Vagy néhányszor az edigital is részletre adja.

[ Szerkesztve ]

(#33) SaltyDave válasza Soulfly842 (#25) üzenetére


SaltyDave
csendes tag

Mondjuk a SAMSUNG márkaszervíz se különbb mint a sufniboltok amikkel itt riogatnak. Samsung TV-m kezdett el haldokolni (nem vagy alig reagál távirányítóra, elfelejti hogy van bedugott source ha kettő között váltasz), be lett vive, garanciálisan, megállapították EGY HÉT után hogy ennek semmi baja, visszaadták. 2 nap kezdődött elölről. Nekem kellett otthon tesztelni hogy milyen jellegű és mértékű felhasználás kell ahhoz hogy elkezdjen melegedni, és akkor jöttek elő a problémák. Visszakerült ugyanoda megint, otthagytam - nem lett közölve velük hogy szerintem melegedési probléma. Újabb egy hét kellett hozáz hogy megállapítsák hogy ennek semmi baja, bekapcsolják, minden fasza. Akkor mondtam hogy így két hét után mi lenne ha normális formában letesztelnétek, hagyjátok bekapcsolva csak fél órát aztán mondjátok ugyanezt, mert szerintem 99% hogy melegedési probléma.

Másnapra kicserélték az alaplapot és kiderült hogy tényleg melegedési probléma.

Ez nekem 2 hetembe került, 2x adták volna vissza azzal hogy probléma megoldva, és végül én oldottam meg helyettük.

Ennyit a hivatalos SAMSUNG márkaszervízről (Győr). Azóta vallom hogy teljesen mindegy hova viszed, az számít hogy lusta, magáról csak a problémát ledobni akaró, inkompetens emberek dolgoznak-e ott vagy sem. Szégyenteljesnek tartom hogy b_sztatni kell őket, kitartónak lenni, hogy dolgozzanak és oldják meg a problémád ami mellesleg bőven garancián belül esik mind jellegében mind időben.

Nincs SAMSUNG telefonom (ASUS Zenfone 2 Laser ZE550KL), de ha volna, most szerintetek ide hogy adnám be bizalommal szervízbe, ha kellene? Sehogy.

[ Szerkesztve ]

(#34) Soulfly842 válasza SaltyDave (#33) üzenetére


Soulfly842
addikt

Óóó, tudnék mesélni... szerintem maga a szerviz-témakör maga ilyen... Ez sosem lesz egyszerű - s ilyenkor legalább van olyan, akit lehet zargatni (manapság már ez is öröm :D).

Más szervizeli a tv-ket, más a telefonokat általában... s szervizfutáron kívül, vannak márkaszervizek is. Lehet végigjárni, hogy neked melyik a legszimpibb :D :D Ez sajnos sosem lesz egyszerű. Mert hát, ha Mo-i jótállással veszed legalább erre van lehetőséged egy ilyen terméknél... :D (nem emag, stb-ről...)

Azonos tünettel 3*-i szervizelés után meg a gyártói szerviz könnyen ad csereigazolást, ha a problémát nem sikerült orvosolni... persze, mindig bonyolultabb lesz, ha a problémát sem akarják elismerni, akkor max független szerviz és egy lapocska, amin leírják, h. fennáll a hiba... és support.

[ Szerkesztve ]

(#35) Cbox11 válasza Joe.36 (#30) üzenetére


Cbox11
csendes tag

Igen, adnak garanciát, de csak egy évre. A postázása is saját kontóra megy, habár nálunk van Experience Store, szóval megoldható.
Vigyázni én is szoktam. A tokokról meg van egy sajátos véleményem, lehet csak én vagyok ilyen: Ha a készülék szép, akkor kerülhetett az bármennyibe is, biztos hogy nem "rondítom" el egy tokkal. De mondom, ez egyedi vélemény, kinek mi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.