Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    válasz Dealer95 #26177 üzenetére

    Nekem annak idején a Nokiámat kétszer kellett szervizbe vinni, mindkétszer kijelzőcserére szorult.
    Mind a két esetben azon a héten belül visszakaptam a készüléket, pedig azt is központi szervizben vizsgálták be/ javították.
    Igaz, akkor még a Nokia is máshogy állt.
    Biztos itt is gyorsabban menne, ha helyszínen javítható hiba lett volna

    Közben megvolt a köröm a szervizben, kb a fickó annyit tudott mondani, hogy "hát nem tudom", meg nyomogatta a power gombot tanácstalanul.

    Mellette elmondta, hogy már 2-3 készüléket hoztak vissza hasonló problémával, és amit újraszoftverezéssel nem tudott orvosolni a gyártó, azt kicserélte, szóval bizakodó vagyok.
    A baj csak az, hogy a leírtak szerint két hetet kell várni.

    Kérdeztem az azonnali cserét is készülékbiztosításon keresztül, de az csak akkor működne, ha mondjuk darabokban viszem be a készüléket, és befizetek némi önrészt.

    Addig adtak egy Galaxy Y-t cserekészüléknek :((( még szerencse, hogy nem nekem kell használnom. :DDD

    Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés