Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peterson_
addikt
válasz Dealer95 #26177 üzenetére
Nekem annak idején a Nokiámat kétszer kellett szervizbe vinni, mindkétszer kijelzőcserére szorult.
Mind a két esetben azon a héten belül visszakaptam a készüléket, pedig azt is központi szervizben vizsgálták be/ javították.
Igaz, akkor még a Nokia is máshogy állt.
Biztos itt is gyorsabban menne, ha helyszínen javítható hiba lett volnaKözben megvolt a köröm a szervizben, kb a fickó annyit tudott mondani, hogy "hát nem tudom", meg nyomogatta a power gombot tanácstalanul.
Mellette elmondta, hogy már 2-3 készüléket hoztak vissza hasonló problémával, és amit újraszoftverezéssel nem tudott orvosolni a gyártó, azt kicserélte, szóval bizakodó vagyok.
A baj csak az, hogy a leírtak szerint két hetet kell várni.Kérdeztem az azonnali cserét is készülékbiztosításon keresztül, de az csak akkor működne, ha mondjuk darabokban viszem be a készüléket, és befizetek némi önrészt.
Addig adtak egy Galaxy Y-t cserekészüléknek még szerencse, hogy nem nekem kell használnom.
Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest